• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia

Robert Kiewlicz
7 lutego 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Awaria sytemu rozliczeniowego Energi. Awaria sytemu rozliczeniowego Energi.

Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.



O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.



- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.

Energa aktualizuje system



Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:

  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
  • podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.

Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
20:07 11 LUTEGO 20

(7 opinii)

A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.
A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (272) ponad 10 zablokowanych

  • Błędy błędy błędy

    Muszę przyznać że ja po zalogowaniu się do systemu nie widzę licznika a próba dodania go do konta kończy się błędem "błąd systemów zewnętrznych" lub białą stroną - wytłumaczenie, że coś jest nie tak i że baza im się rozjechała na infolinii zajęło bite 3 godziny i zadziałało tylko dlatego że cokolwiek pani próbowała aktywować wyskakiwał jej ten sam błąd. To było 10 dni temu i nic

    • 5 0

  • Kłamcy

    Przy poprzedniej awarii jak nie dostawalem rachunków i dzwoniłem z pytaniem dlaczego była odp. że mam nadpłatę. Po roku przyszedł zbiorczy rachunek więc poprosiłem o rozłożenie tego na raty. Zgodzili się rozłożyć to na dwie z odsetkami. Monopol i zdzierstwo muszą mieć przecież na odprawy dla trzymiesiecznych prezesów!!!!

    • 12 0

  • w zeszylm roku palcac rachunki wynosily 140zl a juz w grudniu skok byl do zaplaty 200zl czyzby juz w grudniu podwyzka wystapila? skoro od stycznia miala byc podwyzka a tym bardziej ze nie bylo mnie pol miesiaca w domu a teraz do zaplaty 210zl cos chyba nie tak z ta energia co za glab y tam siedza?

    • 7 0

  • Co jakieś dwa miesiące przez tydzień-dwa system jest modernizowany

    To co w normalnej szanującej się firmie trwa jedną noc, ewentualnie w weekend to w tej super spółce trwa w nieskończoność

    • 16 0

  • Energa

    Ta Firma to jakiś dramat .

    • 20 0

  • Id nowego roku podwyżka cen prądu (6)

    Trochę odbiegne od tematu.
    Dostaliście już nowe rachunki w tym roku za prąd?
    Bo ja w ubiegłym roku płaciłem średnio 70 zł, a teraz płaciłem 100. A to jest za grudnien i styczen razem.
    I nie wydaje mi się żebym miał większe zużycie, a mówiono o jedynie 10% podwyżce..

    • 29 3

    • Złe działający licznik

      Sprawdź licznik, u mnie np jest przesunięcie o 30 minut przez to sprzęty z programowalnym czasem włączają się jeszcze w droższej taryfie dziennej. Usterkę już zgłosiłem ale będę domagał się zwrotu różnicy kosztów. Pozdrawiam,

      • 0 0

    • u mnie również drożej o 15%, kiedy wychodzimy na ulice? nasi rodzice o mniejsze podwyżki robili demonstracje... zapomniałem, teraz ludzie są jak lemingi - władza zakazuje protestów bo i nawet nie ma komu, wszyscy pas zaciskają płaczą i płacą

      • 1 0

    • Id nowego roku podwyżka cen prądu (1)

      za styczen dostalem o 20 zl. wiecej.przy takim samym zuzyciu.

      • 4 1

      • Idź do ewki

        Co podpisywała w Brukseli limity. Była pewna że ceny nie wzrosną. Była. .

        • 3 8

    • rachunek (1)

      dostałam rachunek za podobny okres, zykle płacę ok 140, teraz rachunek był na ponad 200pln. powiązałam to ze świętami, ale będę sprawdzać licznik.

      • 5 2

      • to licznik !

        Ja tez tak mam ! To tak, jakby licznik krecil sie szybciej, bo ja u siebie monitoruje zuzycie.

        • 1 1

  • syf na maxa

    może kolejna odprawa i nowy prezes z łapanki pomoże.

    • 10 0

  • Ta śmieszna firma

    To alegoria sytuacji w naszym pięknym kraju

    • 11 0

  • Litości... (3)

    Dlaczego z upływem lat system rozliczeń ulega pogorszeniu,chyba odzwierciedla ogólną kondycję dostarczyciela prądu?Kiedyś była doskonała aplikacja na telefon.Dlaczego zaniechano tego?

    • 139 2

    • bo nie jest kupowany z rozsądku tylko po koleżeńsku, jak wszystkie programy w tej firmie

      • 9 1

    • bo prawdziwe interesy - robi się na takich poPiSowo słomianych inwestycjach (1)

      praca, pokora, umiar .... a te Nagrody nam się po prostu należały
      2015 - wystarczy nie kraść
      2017 - oni kradli więcej
      2019 - oni też kradli

      • 32 2

      • 2020 - prokuratura i sądy nasze, więc kradniemy już bezkarnie,

        • 25 4

  • u mnie też jaja

    raz dostałem jeden rachunek na 4 miesiące
    a dwa dni temu przyszedł biężący ale na kwotę 2x wyższą niż zwykle - taka duża ta podwyżka?

    • 5 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Roman Walasiński

Prezes zarządu Swissmed Centrum Zdrowia. Ukończył Uniwersytet Gdański, Wydział Prawa i...

Najczęściej czytane