- 1 Port Service: trwa szukanie nowego miejsca (137 opinii)
- 2 Terminal instalacyjny. Budowa w tym roku (46 opinii)
- 3 Samochodowiec pracujący dla wojska w Gdyni (82 opinie)
- 4 Dzwonią i straszą wysokimi cenami energii (132 opinie)
- 5 Rozpoczęto budowę promu dla Norwegów (60 opinii)
- 6 Zmiany w Grupie Baltic. Jest nowy zarząd (51 opinii)
Recepcjonista z Sopotu trzeci najlepszy na świecie
Międzynarodowe Stowarzyszenie Kierowników Recepcji i Menedżerów Hoteli (AICR) co roku przyznaje tytuł najlepszego recepcjonisty świata. W tym roku o laur ten zawalczył Krzysztof Studziński, recepcjonista z Sofitel Grand Sopot, i zdobył trzecie miejsce.
Aby wziąć udział w konkursie, recepcjonista musi wygrać najpierw krajowy konkurs AICR. W przypadku krajów, które nie mają swojej sekcji AICR (Polska się do nich zalicza), istnieje możliwość uczestnictwa w ramach "dzikiej karty".
Krzysztof Studziński, recepcjonista z hotelu Sofitel Grand Sopot, postanowił skorzystać z tego rozwiązania. Wziął udział w konkursie online i rywalizował z innymi uczestnikami z całego świata. Talent i doskonałe umiejętności doprowadziły go do wygrania preselekcji i zakwalifikowania się do międzynarodowego finału w Katarze. Dzięki swojemu zaangażowaniu, profesjonalizmowi, pasji, gościnności, a także wielkiej empatii i życzliwości zdobył trzecie miejsce w światowej edycji tego konkursu.
- Kiedy byłem uczniem technikum hotelarskiego, usłyszałem o konkursie organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie AICR. Zacząłem marzyć! World Best Receptionist Contest, od kiedy pamiętam, uznawałem za kolokwialne "Top of the top" wyzwań branżowych, którego mogą się podjąć wyłącznie recepcjoniści 4- i 5-gwiazdkowych hoteli z całego świata - mówi Krzysztof Studziński. - To dla mnie niezwykłe wyróżnienie. Jestem wdzięczny za wszystko, co mam, za wszystko co kiedykolwiek osiągnąłem. Wiem, że jeszcze wiele doświadczeń przede mną.
EuroSkills. Jeden z najlepszych spawaczy w Europie pracuje w Trójmieście
Krzysztof Studziński jest absolwentem Technikum Hotelarskiego w Gdyni. Jak sam mówi, udział w konkursie organizowanym przez AICR był jego marzeniem. Wcześniej z powodzeniem brał udział w innych konkursach branżowych, takich jak: Olimpiada Wiedzy Hotelarskiej, World Skills Poland, World Skills i Euro Skills.
Ekipa sopockiego hotelu nie kryje dumy z osiągnięcia swojego pracownika.
- Naszą spektakularną historię współtworzą nasi pracownicy - ambasadorzy naszej marki Sofitel. To dzięki nim nasz hotel posiada niepowtarzalną atmosferę, nietuzinkowy charakter, to coś, do czego nasi goście wracają z uśmiechem na twarzy. Jednym z naszych ambasadorów jest utalentowany recepcjonista Krzysztof Studziński. Jesteśmy niesamowicie dumni, wzruszeni i szczęśliwi [z jego sukcesu - przyp. red.] - poinformowała obsługa Sofitel Grand Sopot na swoim profilu w mediach społecznościowych.
Job crafting "uleczy" wypalenie zawodowe?
Międzynarodowy finał o "David Campbell Trophy" trwał dwa dni i wzięło w nim udział 17 zawodników z Europy, Azji, Afryki Północnej, Australii oraz Bliskiego Wschodu. Pierwszy etap to "back office" - polegał na rozwiązywaniu zadań związanych z pracą na zapleczu. W trakcie 1,5 godz. uczestnicy mieli odpowiedzieć na rozbudowaną skargę gościa na portalu OTA (Online Travel Agency, tj. Expedia, Booking.com itp.), wyliczyć krytyczne wskaźniki efektywności funkcjonowania jednostki hotelowej (KPI - Key Performance Indicators) oraz odpowiedzieć na prośbę rezerwacji "wymagającego" klienta - wraz z uwzględnieniem szczególnych próśb gościa oraz sugestiami miejsc wartych zobaczenia.
W drugim etapie zawodnicy podeszli do części "Front of House", w której musieli odegrać 10-minutowe scenki sytuacyjne. Za zadanie mieli obsłużyć dwóch gości (aktorów), stosując się do wszelkich procedur i wykazując nietuzinkowym podejściem. Jury oceniało m.in. język ciała recepcjonistów, ich empatię, pracę pod presją czasu i wymagań gości, kreatywność, wiedzę oraz elokwencję.
Zmagania recepcjonistów oceniało międzynarodowe jury, składające się z fachowców w branży: wykładowców wyższych uczelni hotelarskich w Szwajcarii, dyrektorów różnych pionów hoteli luksusowych oraz właścicieli firm doradczych z zakresu obsługi w hotelarstwie. Konkurs wygrała Bianca-Alexandra Bogdan, reprezentantka hotelu Mandarin Oriental w Dosze. Drugie miejsce zajął Elias Abou Jaoude, reprezentant hotelu Jumeirah Al Qasr z Dubaju.
Miejsca
Opinie (162) ponad 10 zablokowanych
-
2023-03-11 00:08
Zawody w nadstawianiu łapy po tipy?
Właściwie, czemu nie...?- 1 5
-
2023-03-10 23:11
Fajnie jest być przyjętym życzliwie
W hotelu, hostelu, domku. Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Chce się później tam wracać.
- 6 0
-
2023-03-10 22:40
Super!!!
- 2 0
-
2023-03-10 10:25
Opinia wyróżniona
Gratulacje (1)
Gratulacje dla - jak wnoszę ze zdjęcia - młodego człowieka, który ma chęci do pracy i nauki :-)
- 485 5
-
2023-03-10 22:36
To fotoszop
Gość ma 68 lat- 7 1
-
2023-03-10 22:25
Super
Gratulacje! Fajnie poczytać o młodym człowieku z pasją.
- 6 0
-
2023-03-10 22:15
Brawo ! ! ! Co za chłopak! Zasłużył. A tak nawiasem, szukam fajnego zięcia.....
- 3 0
-
2023-03-10 21:53
Gratulacje !
Człowiek mogący wykonywać swoją pracę z pasją i zaangażowaniem to prawdziwy szczęściarz .
- 2 0
-
2023-03-10 21:46
Brawo! Gratulacje :)
- 1 0
-
2023-03-10 20:42
Słodziak
Przystojny
- 4 1
-
2023-03-10 14:11
@Magda Mielke - trzeci najlepszy? (2)
Nie ma czegoś takiego - albo trzeci, albo najlepszy. Zdobył trzecie miejsce, czyli trzeci. Nie najlepszy.
- 6 3
-
2023-03-10 18:45
(1)
najlepszy z polskich recepcjonistów - trzeci na świecie, nie oczekujmy od redaktorów umiejętności "najpoprawniejszej" polszczyzny, ale wiadomo o co chodzi.
- 0 0
-
2023-03-10 19:59
No właśnie m. in. od redaktorów
takiej polszczyzny wymagam.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.