• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Remontowa Shipbuliding buduje dla Londynu

VIK
5 grudnia 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 

Remontowa Shipbuilding zbuduje dwa promy pasażersko-samochodowe o napędzie hybrydowym dla londyńskiego przedsiębiorstwa transportu publicznego Transport for London.



Promy, które powstaną w gdańskiej stoczni będą obsługiwały przeprawę przez Tamizę, łączącą dzielnice Woolwich i North Woolwich - podał portalmorski.pl. Jednostki zostały zaprojektowane przez norweskie biuro projektowo-konsultingowe LMG Marin. Dla promów projektu 60-DEH zamówiono już nowoczesny napęd hybrydowy (połączenie dwóch rodzajów napędu). Dostarczy go firma Norwegian Electric Systems (NES), która już podpisała ze stocznią Remontowa Shipbuilding kontrakt na dostawę. Sama stocznia nie ujawnia szczegółów kontraktu.

Serwis transportu publicznego na Tamizie, bezpłatny dla pasażerów pieszych i kierowców, działa od roku 1889 i przewozi ostatnio każdego roku około 20 000 pojazdów oraz 2,6 mln pasażerów. Obecnie przeprawa promowa obsługiwana jest przez zbudowane w Dundee w 1963 roku promy "Ernest Bevin", "James Newman" i "John Burns", nazwane dla upamiętnienia byłych znaczących londyńskich polityków.

Zazwyczaj, w normalnych warunkach, w dni powszednie, kursują dwa z trzech promów, z odejściami co dziewięć minut z każdej strony, a w czasie weekendów zatrudniony jest jeden prom z odejściami co 16 minut. Przeprawa zapewnia ważną alternatywę szczególnie dla ciężarówek zbyt wysokich, by skorzystać z pobliskiego tunelu Blackwall Tunnel - podaje portalmorski.pl.
VIK

Miejsca

Opinie (61)

  • (5)

    Najlepsza stocznia na Świecie.

    • 42 26

    • Jak taka najlepsza to czemu na czas nie płacą podwykonawcom. (1)

      A i o zwolnieniach się mówi. Nabrali zamówień i nie mogą nadążyć z produkcją.

      • 9 1

      • tam już nie ma co produkowac

        cena ropy spadła i kontrakty wstrzymane. nie mają co produkowac.

        • 2 1

    • (2)

      I druga w Polsce

      • 8 5

      • (1)

        A która jest pierwsza w Polsce?

        • 1 0

        • Ta w której nie ma wielomiesięcznych opóźnień

          • 12 1

  • (1)

    Stocznia gdańsk swoją pierwszą upadłość ogłosiła w latach 80 a ty pieprzysz o przemyśle styczniowym głupi to ty jestes

    • 1 1

    • I gdyby nie gsr to stocznia północna była by jak gdańsk wybudowali by tam osiedle lemingi od pis

      • 2 0

  • Kłamstwo!! (1)

    W Polsce nie ma żadnych stoczni, przemysł stoczniowy przecież zniszczyli, rozprzedali Tusk i jego POplecznicy!!

    Tak było!!

    • 4 2

    • jaki ty jesteś głupi

      • 1 3

  • A czemu

    A czemu projekt nie jest ze znakomitego biura RMDC ????

    • 3 0

  • Pracowałem w Remontówce-GSR 1967-1975. DKT,W-1,W-3,Baza Zdawcza.Super miejsce pracy. (1)

    ,,Załapałem się jeszcze na remont parowców,chyba B-10.Z gdyńskiego Dalmoru miały nazwy polskich rzek,a ze szczecińskiej Odry nazwy polskich jezior.A i Rosjanie podstawiali do remontu swoje trawlery B-10, jeden po remoncie i oddaniu radzieckiej załodze spłonął na morzu za Rozewiem. Były przetwórnie B-15, były słynne ,,lesowozy"(drewnowce o specjalnej,wzmocnionej konstrukcji kadłuba i potężnym SG.Przeróżnej maści statki zachodnich armatorów,nasz flagowiec Batory,przy jego dokowaniu w doku pływającym Nr1 korzystano z pontonów wypornościowych PRO.Dopiero zbudowanie przez GSR(na własne potrzeby i Z2) dużego doku pływającego,rozwiązało ten problem.Super majstrowie,ludzie pracujący tu już przed 2WW.Dziadek Wilkowski,Kacza Łapa,Siekierko,Stary Paul na W1,Pomidor na kotlarni,Gruby bosman Chmiel na Bazie Zdawczej,słynny budowniczy Dominik. ,,Koleś"kierownik W1,,,Kotuś" kierownik DKT i inni.Dzięki Wam za współpracę,Cześć Waszej Pamięci ,pozdrawiam Żyjących i pracujących w Stoczniach.,,to se ne wrati".Tomek z DKT GSR

    • 16 0

    • Komuna była zła, bo nie było Lewisów,
      teraz jest lepiej, bo są i IPhony też są :-)

      • 2 0

  • Dobra i konkretna informacja, więcej takich.

    • 14 4

  • Bo dla Angoli my to tania siła robocza, podzielnik przez 5 więc spoko opcja, a stocznia zeby się trzymać to pewnie jeszcze za półdarmo zrobi :D

    • 15 9

  • A dlaczego nie w Naucie? Szkoda.

    • 8 23

  • pewnie i tak będą w plecy

    • 14 22

  • Pozdro

    Polegną jak ostatnio :)

    • 22 37

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Marcin Lewandowski

Prezes zarządu Grupy GPEC, firmy z branży energetycznej. Doświadczenie zdobył na stanowiskach menedżerskich w firmach z branży utilities. Od 2010 roku związany z GPEC. Karierę w Grupie rozpoczął zarządzając obszarem dyspozycji, a następnie jako dyrektor ds. finansowych Grupy GPEC zajmował się m.in. organizacją struktury grupy kapitałowej, modelem biznesowym oraz nadzorem właścicielskim spółek zależnych. Przez ponad rok pełnił funkcję prezesa zarządu spółki Unikom (włączonej do struktury GPEC...

Najczęściej czytane