Urzędy przyjazne przedsięborcom nagrodzone

Już po raz dwunasty rozstrzygnięto konkurs "Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy", organizowany przez Business Centre Club przy współudziale Ministerstwa Finansów.
Już po raz dwunasty rozstrzygnięto konkurs "Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy", organizowany przez Business Centre Club przy współudziale Ministerstwa Finansów. fot. R.Baranowski

W tym roku już po raz dwunasty rozstrzygnięto konkurs "Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy" organizowany przez Business Centre Club przy współudziale Ministerstwa Finansów. Celem konkursu, tak jak w poprzednich edycjach, jest promowanie wysokich standardów obsługi klienta oraz tworzenie między administracją skarbową a przedsiębiorcą relacji charakteryzujących się wzajemną życzliwością i profesjonalizmem.



W tegorocznej edycji tytuł "Urzędu Skarbowego Przyjaznego Przedsiębiorcy" otrzymały 63 urzędy wskazane przez przedsiębiorców. Najwięcej urzędów zostało nagrodzonych w województwie mazowieckim - 12, zachodniopomorskim - 6 oraz kujawsko-pomorskim - 5. W województwie pomorskim nagrodzono: Urząd Skarbowy w Pruszczu Gdańskim, Pierwszy i Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni. Wyróżnienia otrzymały: Pierwszy Urząd Skarbowy w Wejherowie i Urząd Skarbowy w Kartuzach.

- Nasz konkurs jest nakierowany na to, aby promować wysokie standardy i tworzenie relacji charakteryzujących się wzajemną życzliwością i profesjonalizmem - mówi Maciej Dobrzyniecki, wiceprezes zarządu BCC.

W tegorocznej edycji przedsiębiorcy wskazywali na profesjonalizm oraz pozytywne nastawienie urzędników do podatnika. Sugerowali też m.in. zwiększenie liczby dni w tygodniu z wydłużonym czasem pracy urzędów, uruchomienie kanału elektronicznego do porad video, ujednolicenie wydawanych interpretacji podatkowych dotyczących takich samych zagadnień, czy ograniczenie do minimum osobistego stawiania się w urzędzie.

Podobnie jak w latach ubiegłych, urzędy skarbowe oceniane były na podstawie sumy punktów przyznanych przez przedsiębiorców w wypełnionej ankiecie konkursowej. Ocenie podlegały jakość obsługi podatnika przez urząd, łatwość komunikacji z urzędem oraz kompetencje pracowników. Ankiety oceniające urzędy były przesyłane do Kanclerzy Lóż Regionalnych BCC, którzy koordynowali konkurs na szczeblu regionalnym. W sumie wpłynęło ponad 25 tys. wypełnionych ankiet.

Opinie (14)

Dodaj opinię
Walczymy z przemocą słownąKasujemy opinie obraźliwe i nie na temat

Dodaj opinię

Odpowiedz

Dodając opinię akceptujesz regulamin dodawania opinii.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Trojmiasto.pl Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Tomasz Basiński

W latach 1987 – 1990 kształcił się w sopockim Policealnym Studium Zawodowym w specjalności...