• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Wpłatomat "wciąga pieniądze" i zaprasza ponownie

Robert Kiewlicz
24 listopada 2022 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (117)
Awaria automatu przy wpłacaniu pieniędzy to spory stres dla klienta. Awaria automatu przy wpłacaniu pieniędzy to spory stres dla klienta.

Wpłatomat podczas transakcji ulega awarii, a klient zostaje bez pokwitowania, a jedynym dowodem na dokonanie transakcji jest wydruk z informacją "Coś poszło nie tak. Dziękujemy i zapraszamy". - Trudno odebrać taką informację poważnie - twierdzi pan Władysław, który musiał zmierzyć się z awarią automatu banku Pekao S.A. Jak twierdzi, sam wydruk z wpłatomatu jest niezgodny z regulaminem banku i nie jest podstawą do reklamacji, a w stresującej sytuacji słowa "Coś poszło nie tak" można odebrać co najwyżej jako sarkazm.



Jak oceniasz pomoc banku w razie awarii bankomatu/wpłatomatu?

- Dokonałem wpłaty 4 tys. zł (6x200 zł, 28x100 zł) w bankomacie nr R1390444, nr transakcji 4407 banku Pekao S.A. w Gdańsku, przy ul. Kołobrzeskiej. Urządzenie po parokrotnym liczeniu pieniędzy, zamiast potwierdzenia wpłaty, wydało dziwny kwit niezgodny z regulaminem transakcyjnym - relacjonuje pan Władysław, czytelnik Trojmiasto.pl. - Pomijam stres wynikający ze zdarzenia i czekanie na zaksięgowanie wpłaty, jednak zwracam uwagę, że program obsługi wpłatomatu jest niezgodny z regulaminem banku. Urządzenie nie wydaje pokwitowania o kwocie i numerach zatrzymanych banknotów, tylko kwit z informacją, że "Coś poszło nie tak" oraz odebrane w tym momencie sarkastyczne "Dziękujemy i zapraszamy".
Gdy bank nie chce twoich pieniędzy. O problemach z wpłatą na konto Gdy bank nie chce twoich pieniędzy. O problemach z wpłatą na konto

Awaria wpłatomatu i brak pokwitowania



Sprawdziliśmy. Wydruk, jaki po awarii otrzymał nasz czytelnik, rzeczywiście nie spełnia wymogów z regulaminu obsługi kart debetowych Banku Pekao S.A., który mówi, że wpłatomat powinien: "wydać pokwitowanie zatrzymania z numerem seryjnym banknotu". Oczywista informacja o tym, że "coś poszło nie tak" w momencie awarii do niczego się nie przydaje.

Co na to bank Pekao S.A.? Bank nie odpowiedział na nasze pytania o dostosowanie wpłatomatów do regulaminu obsługi kart banku. Zalecił jedynie złożenie reklamacji.

- Do opisanej sytuacji mogło dojść na drodze transportu, kiedy banknoty się zacięły i bankomat nie zdołał przeliczyć całej wpłacanej kwoty. Co za tym idzie, niemożliwe jest przekazanie informacji o tym, jakie dokładnie banknoty zostały przyjęte, a jakie zatrzymane. Dlatego na ekranie bankomatu wyświetlany jest ogólny komunikat informujący o niepowodzeniu transakcji, na wydruku także znajduje się ogólna informacja - informuje Departament Komunikacji Banku Pekao S.A. - W takim przypadku klient powinien niezwłocznie złożyć w banku reklamację.
- Wpłata nie została zaksięgowana na koncie bankowym. Po kontakcie z infolinią banku złożyłem reklamację. Poinformowano mnie, że zgodnie z regulaminem rozpatrzenie jej może potrwać do 30 dni - dodaje pan Władysław.

Opinie (117) 2 zablokowane

  • Kiedyś zdarzyło mi się, że wpłatomat uległ awarii. Zadzwoniłam od razu z reklamacją, zablokowali wplatomat do czasu przeliczenia pieniędzy czy aby na pewno mają nadwyżkę kasy, która wpłaciłam, a która się nie zaksięgowała. Niestety na zwrot pieniędzy musiałam długo czekać..

    • 7 0

  • 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, a człowiek bez kasy i nawet bez słowa przepraszam na koniec (1)

    • 13 0

    • Banksterzy

      • 3 0

  • Za pół roku będzie odpowiedź (3)

    - awaria powstała na skutek nieprawidłowych działań klienta
    - nie można ustalić kwoty którą rzekomo wpłacano
    - sprawa zamknięta i nie mamy pańskiego płaszcza

    • 68 2

    • Opinia wyróżniona

      (2)

      Przelicza pieniądze które znajdują się w wpłatomacie i porównają z zaksięgowaniem , widoczną różnice będzie widać , wiadomo kto o jakiej godzinie korzystał z tego , wiec oddadzą pieniądze . Lecz rzeczywiście jest to problem dla klienta , marnowanie czasu

      • 7 1

      • Potwierdzam, miałam taki przypadek

        że pieniądze zjadło i bankomat się zawiesił, ogólnie nie było problemu z reklamacją, telefon do banku, sprawa przyjęta, wtedy to było do 21 dni oczekiwania, sprawdzili nagranie , przeliczyli pieniądze w kasetce i zasilili konto, Przykre jest tylko to że czas oczekiwania jest aż tak długi

        • 10 0

      • dokładnie taką samą sytuacje mialem, pieniadze odzyskalem po kilku dniach

        • 2 1

  • Co raz częściej bankomaty są w stanie awaryjnym i nie maja gotówki.

    W ten sposób banki chronią twoje oszczędności utrudniając ci do nich dostęp. Niby masz pieniądze a faktycznie ma je bank.

    • 7 2

  • Masz tęsknić za cbdc

    Będziesz szczęśliwy.

    • 3 1

  • Nudny artykuł.

    Rozumiem stres wpłacającego, lecz w systemie jest wszystko zapisane. Wystarczy zgłosić do operatora urządzenia i po problemie.

    • 1 20

  • Technika

    A potem się dziwią ,że ludzie nie chcą korzystać z wpłatomatów ani przedłużać ważnosci karty sieciowej w automacie

    • 6 1

  • Banksterka to najwieksza zaraza (1)

    Obok deweloperstwa wywodzacego sie z szarej strefy i bandytki

    • 12 1

    • A najgorszy bankster to pinokio

      • 1 0

  • Wszystkie banki należą do masonerii , do 2030 wycofają gotówkę aby mieć pełną kontrolę nad ciemnym ludem.

    • 14 0

  • Zmień bank na niemiecki. (1)

    • 3 6

    • Zmień leki na

      Nogi bo na głowę już nie działaj

      • 4 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Bogdan Szpilman

Prezes zarządu i właściciel firmy Rubo. Firma działa od roku 1991. Początkowo jako spółka...

Najczęściej czytane