• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Zmiany w zarządzie Gino Rossi

erka
5 lipca 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 

Rada Nadzorcza giełdowej spółki Gino Rossi SA przyjęła rezygnację Anny Stenszke z pełnienia funkcji wiceprezesa zarządu spółki. Jednocześnie w skład zarządu przyjęto Łukasza Adacha.


Akcjonariat spółki Gino Rossi SA. Akcjonariat spółki Gino Rossi SA.

Rezygnacja Anny Stenszke następuje z dniem 10 lipca 2011 roku. Stenszke pełniła funkcję wiceprezesa zarządu od dnia 3 września 2009 roku. Łukasz Adach, absolwent UMCS w Lublinie, UW w Warszawie i IESE w Barcelonie, przez cały okres swojej kariery zawodowej zajmuje się rozwojem organizacji.

- W trakcie swojej pracy zawodowej poznał modele biznesowe kilkuset przedsiębiorstw z różnorodnych branż. Poznał specyfikę organizacji pracy na poziomie oddziału, centrali i centrali regionalnej. Brał udział w różnorodnych fazach rozwoju projektów biznesowych: start-up, faza dojrzałości oraz restrukturyzacja - informuje zarząd Gino Rossi w komunikacie. - Zajmował się sprzedażą, organizacją sprzedaży, a także działalnością rozwojową i M&A. Swoją wiedzę weryfikował w praktyce zarówno w kraju, jak i za granicą.

Gino Rossi jest jedną z najlepiej rozpoznawanych na polskim rynku marek. Sieć sprzedaży obejmuje 62 salonów firmowych w Polsce i za granicą. Spółka zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją markowego obuwia produkcji własnej oraz obuwia pochodzącego z importu.

Spółka miała 6,36 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2010 roku wobec 25,17 mln zł straty rok wcześniej - podała spółka w raporcie. Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 13,82 mln zł wobec 20,52 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 181,61 mln zł wobec 177,43 mln zł sprzed roku.

Średnioroczne zatrudnienie w 2010 r wyniosło 547 osób (bez osób na urlopach wychowawczych). W stosunku do 2009 roku nastąpił wzrost zatrudnienia o 2 proc. (wzrost wynika z przejęcia pracowników
spółek zależnych związany z cesją umów najmu na Gino Rossi).
erka

Opinie (27) 2 zablokowane

  • to dżino rosi nie jest zagraniczną firmą? o rety, jeszcze powiedzcie, że Vinotti to nie meble z pięknej italii ! (5)

    • 6 6

    • Vinotti to polskie meble. To jest marka firmy Calamus Rotan z Krakowa.

      • 4 0

    • Aleś ty ciemny . To są polskie marki , nazwa zachodnia , aby ciemniaki więcej kupowały .

      • 5 1

    • (2)

      No pewnie, że polskie. Podobnie jak wiele innych, bardzo cenionych: Wittchen, Mokate, Cin&Cin czy reserved. ;)

      • 1 0

      • A Honda? (1)

        • 3 0

        • A czy Coca Cola jest Polska ?

          Bo zakład jest w Gdyni.

          • 1 0

  • Do redakcji (4)

    Proszę o stosowanie poprawnej polszczyzny!!

    Nazwiska obcobrzmiące się odmienia! Ciągle robicie błędy! Poprawnie powinno być: zmiany w zarządzie Gino Rossiego, Koncert z Suzanną Vegą..

    To wy powinniście dawać przykład, przyłóżcie się trochę bardziej!

    • 11 11

    • hm (2)

      przecież to jest nazwa firmy? fatalnie brzmi Twoja propozycja pisowni, ale mogę się mylić, pisarzem nie jestem:)

      • 7 2

      • (1)

        Tak jest bankierze. Czy mówisz zmiany w zarządzie Hestia czy Hestii?

        Zawsze można unikąc błędu i napisać zmiany w zarządzie firmy Gino Rossi ..

        • 2 2

        • Polać mu.

          Winkiem marki Carlo Rossi!

          • 0 0

    • co lub kto decyduje o tym czy to jest bład czy nie ?

      Skoro wiekszosc pisze tak jak w artykule to tak jest ok

      • 0 0

  • (2)

    Najlepsza picca to neapolitańska z kiełbasą krakowską

    • 7 0

    • z żółtym tostowym o smaku Gouda

      • 3 0

    • mówi się pica

      • 1 0

  • do pisarza madrali... (3)

    skąd wiesz co autor miał na myśli dając nazwę firmy gino rossi? może to nie chodzi o imię i nazwisko?

    z suzanną vegą?? całe szczęście że nie odmieniają :-) jak to brzmi :-)
    może angeliną merkelową powinno być? :-)

    • 7 1

    • Normalnie brzmi, tylko takim tłukom, jak ty cięzko to do głowy przychodzi. Skoro piszesz po polsku, to stosuje zasady obowiązujące w języku.

      p.s. czy mówimy wizyta George Bush czy wizyta George'a Busha? Podrap się po swoim pustym baniaku i przyjmij radę mądrzejszego z pokorą :-))

      • 0 4

    • Nazwiska powinno się tłumaczyć: (1)

      Przykładowo:
      George Bush - Jerzy Krzak
      Arnold Schwarzenegger - Arnold Czarnomurzyński,

      itd.

      • 0 0

      • Gino Rossi - Gienek Komuch

        • 0 0

  • to bardzo istotna informacja.... (1)

    ....nie wyobrazam sobie zycia bez informacji o zarzadzie ginoo prosi, to takie wazne, dziekuje wam Panstwo Redaktorowie o poinformowaniu mnie o tym , bo normalnie juz spac nie moglem ;)

    • 7 3

    • szkoda, że mu jeszcze deseru ... lodowego nie zrobili

      • 0 1

  • Buciki które w Produkcji kosztują 50zł (4)

    W "salonie" Ginno buuttini Rosinni 249zł z 320zł .

    Promocja.

    • 7 2

    • (1)

      Ty tak nie mędrkuj, bo z tych bucików nie tylko "produkcję" trzeba opłacić, ale i salony sprzedaży, ich pracowników oraz ogólne koszty utrzymania firmy (które do ceny produkcyjnej nie wchodzą), jak utrzymanie biur, pracowników administracji, reklamę i całe mnóstwo innych, jak np. zabezpieczenie kapitałowe na wypadek gorszych czasów, by firmy nie trzeba było od razu zamykać, jak sprzedaż spadnie.
      No i firmę prowadzi się też po to, by mieć zysk, a nie w ramach czynu społecznego. :D

      • 4 1

      • Może już czas, żeby w szkołach zaczęli o tym uczyć

        bo potem w dorosłe życie wchodzą ignoranci , którym się wydaje, że skoro materiały użyte w produkcji kosztują 10zł, to "uczciwa" sklepowa cena gotowego towaru nie powinna przekroczyć 11zł...

        • 1 0

    • a gdzie są sklepy przyfabryczne z takim i tanimi bucikami ?

      • 1 0

    • Nikt ci nie kaze tam kupowac, idz se do CCC albo lumpeksu

      • 4 2

  • Co o tym sądzić?

    Pan Łukasz Adach (z innej strony www - "jako absolwent uniwersytetu, w 1997 roku") "W trakcie swojej pracy zawodowej poznał modele biznesowe kilkuset przedsiębiorstw z różnorodnych branż."
    Czyli w ciągu ok. 14 lat poznał "modele biznesowe kilkuset przedsiębiorstw różnych branż". Kilkaset czyli min. 200. Średnio ponad 14 firm/rok.
    Po prostu geniusz... ;)
    Ja zatrudniając do swojego działu pracownika daję mu ok. 3 miesiące, aby poznał asortyment, za który będzie odpowiedzialny. Nie wyobrażam sobie krótszego okresu, aby pracownik mi nie nawalił.
    A jak się ma poznanie modelu biznesowego do pracy zwykłego zaopatrzeniowca?
    Więc albo zarząd Gino Rossi "pitoli" w swoim komunikacie, albo zatrudnili kolejnego teoretyka-gawędziarza.
    :)
    Pozdrawiam

    • 6 0

  • Zmiany,zmiany,zmiany........

    No i gdzie podział się I-szy twórca marki Prezes Maciej Fedorowicz ?Czy nie za wcześnie na stan spoczynku ?

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Kądziela

Od 2008 roku związany z rozwojem usług inżynierskich, serwisowych i informatycznych SESCOM SA...

Najczęściej czytane