• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Transcom tworzy kolejne miejsca pracy w Gdańsku

erka
25 września 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 
Transcom działa w Polsce w dwóch lokalizacjach - w Olsztynie i Gdańsku. Konsultanci pracujący w Gdańsku są odpowiedzialni za obsługę podmiotów m.in. z sektora telekomunikacyjnego, bankowości czy też branży motoryzacyjnej. Transcom działa w Polsce w dwóch lokalizacjach - w Olsztynie i Gdańsku. Konsultanci pracujący w Gdańsku są odpowiedzialni za obsługę podmiotów m.in. z sektora telekomunikacyjnego, bankowości czy też branży motoryzacyjnej.

Transcom Worldwide Poland tworzy kolejne miejsca pracy w swoim gdańskim oddziale, zlokalizowanym na Przymorzu zobacz na mapie Gdańska. Stawia głównie na studentów ze znajomością języków obcych. Zwiększenie zatrudnienia związane jest z nowymi kierunkami działalności spółki. Jak zapewniają przedstawiciele Transcomu, w związku z rozwojem obecnych projektów i planowanym uruchamianiem następnych, tylko w najbliższych miesiącach powstanie w Gdańsku kolejnych kilkadziesiąt miejsc pracy.


Outsourcing usług dla biznesu to:


- Oprócz bardzo ważnych dla spółki projektów polskojęzycznych, Transcom rozwija projekty obcojęzyczne, tworząc z powodzeniem w gdańskim oddziale Centrum Kompetencji Językowych - "Multilingual-hub". Dzięki uruchomieniu Centrum mamy możliwość wspierania międzynarodowych klientów naszej firmy w ich ojczystych językach. W ramach rozwijanego od dwóch lat projektu nasi konsultanci pomagają w obsłudze klientów w języku angielskim, niemieckim, portugalskim, hiszpańskim, włoskim, francuskim, tureckim, chińskim, litewskim, polskim oraz w językach skandynawskich. Sukces projektu znacząco przełożył się i wciąż przekłada na wzrost zatrudnienia w naszych oddziałach - mówi Marek Szul, country manager w Transcom.
Transcom Worldwide Poland to globalny dostawca wysokiej jakości usług outsourcingowych w dziedzinie zarządzania klientem. Obecnie spółka zatrudnia już ponad 1200 pracowników w obu polskich lokalizacjach w Gdańsku i Olsztynie. Zespół Transcomu składa się przede wszystkim ze specjalistów - szczególnie w dziedzinie obsługi klienta, oferujących im wsparcie aż w 15 językach.

Transcom zapewnia pracownikom system szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych oraz przejrzyste warunki zatrudnienia, elastyczny grafik pracy (szczególnie ważny dla studentów) i czterostopniową ścieżkę awansu. W ramach projektu Transborders spółka wspiera również mobilność oferując pracownikom pakiet relokacyjny, gdy zmieniają miejsca zamieszkania i przenoszą się do innego miasta lub kraju. 

- Cieszymy się ogromnie, że możemy wykorzystać potencjał lokalizacyjny naszego gdańskiego oddziału. Usytuowanie siedziby naszej spółki w okolicy Uniwersytetu Gdańskiego i pozostałych trójmiejskich uczelni wyższych, oferuje nam bogatą bazę wysoko wykwalifikowanych kandydatów, którzy płynnie posługują się językami obcymi. Pozwala nam tworzyć atrakcyjne miejsca pracy dla utalentowanych młodych ludzi, którzy pracując w naszych obcojęzycznych projektach, mogą szkolić językowe umiejętności i rozwijać swoje doświadczenie zawodowe. Oczywiście nadal trwa nabór do projektów polskojęzycznych, w którch pracować mogą wszystkie otwarte i komunikatywne osoby bez względu na wiek czy doświadczenie - dodaje Joanna Osińska, country human resources manager.
Obecnie Transcom działa w Polsce w dwóch lokalizacjach - w Olsztynie i Gdańsku. W obu placówkach zatrudnia ponad 1,2 tys. konsultantów, którzy oferują klientom operującym w Polsce i za granicą wsparcie CRM w 15 językach. Konsultanci pracujący w Gdańsku są odpowiedzialni za obsługę podmiotów m.in. z sektora telekomunikacyjnego, bankowości czy też branży motoryzacyjnej.
erka

Miejsca

Opinie (108) 5 zablokowanych

  • pracujacy.

    Jedyny plus to fakt, ze nie ma problemu z grafikiem, dla osob , ktore nie maja doswiadczenia "szkolenie" jest za słabe, za malo szczegołow,a za duzo gadania o bzdurach. Zero pomocu w pierwszych dniach, masz sluchawki na uszach, radz sobie sam.. umowa śmieciowa, stawka niska, w warszawie daja duuzo wiecej.
    sa premie wiadomo, ale zeby ja dostac poczatkujacy musi sie prawie zes..ć zeby wyrobic, rzadko sie udaje. Masz ustalony cel, to masz go zrobic, nie sprzedajesz wylatujesz do domu i godzinki spadaja i placa tez.. Ogolnie słabo. Rozmowy oceniane wedlug jakiejs skali a nie umiejetnosci, na kazdym kroku czycha jakis punkt, ktorego nie wypelnisz i nie dostajesz premii, czyli zatrzymujesz sie na 1200 zł. Słabo.

    • 9 1

  • xd

    Rozwalajace sie sluchawki, twarde i nie wygodne fotele, słaba placa, dla studentow NS praca 6 dni w tygodniu.
    nie da sie wytrzymasz dluzej niz 3 miesiace,W grupie szkoleniowej 5 osob, po 3 miesiacach nikogo z tej grupy. Chyba jednak nie daja mozliwosci rozwoju, tak jak wszedzie o tym trąbią i tych premii.
    Słaba firma- nie polecam.

    • 23 1

  • sluchajcie tego

    co po tych wszystkich przechwalach ze korporacje,ze kariery srednie krajowe ,ambicje itd.zastanowcie się ile razy wy wszyscy którzy tak bardzo skupiliście się na pseudo karierach wchodzicie w du pe przelozonym ,jak musicie się podlizywac i jak udajecie przed pseudo kolegami ze się lubicie wzajmnie,a tak naprawdę zygacie na siebie i jak byscie mogli to utopilibyście się w lyzce wody za to zeby być "bliżej" szefa.nie odpisujcie bo i tak nie odczytam,wszystkim innym ,tym którzy się nie podlizują i nie robia z siebie pajacy powiem jedno ,dziekuje ze jesteście .;)

    • 12 1

  • Zaczynam odnosić wrażenie ,że niektórzy znajomośc angola (1)

    traktują jak jakąś wiedzę .... małe sprostowanie, to narzędzie do komunikacji a nie wiedza. Tak narzędzie i nic więcej. Jak się jedzie za granicę to warto coś wiedzieć , bo tam sztuką to nie jest.

    • 5 4

    • nie znam ludzi którzy nauczyli się obcego języka i nic nie wiedzą

      • 3 0

  • Mariusz L tez tam pracował...

    • 15 0

  • Brak szkoleń dla pracownika

    Brak szkoleń, duża rotacja, ciężka atmosfera, niska płaca.
    A pieniążki uciekają: trzeba zapłacić za ponowną rekrutację, za ponowne wstępne szkolenia i badania pracownika ,i finalnie za odpływ klienta obsłużonego nieprofesjonalnie i opinia idzie w świat.
    Jaki jest sens świadczenia takich usług?

    • 19 0

  • Nowe miejsca pracy w tej firmie plus odległość od parku w Brzeźnie napawa mnie przerażeniem.

    • 5 0

  • w sumie ogólnie rzecz biorąc

    To niezły syf
    info z rodzaju co dzisiaj jadłeś na śniadanie

    • 4 1

  • spółka z Lusemburga (2)

    Każdy pracownik powinien wiedzieć dla kogo pracuje, że firma wyprowadza zyski do Luksemburga.
    Dodam jeszcze że nie przestrzega się przepisów prawa pracy, za każdą przepracowaną godzinę przed komputerem przysługuje 5 minutowa przerwa i 15 minutowa przerwa śniadaniowa, w Transcom masz 25 na 6 godzin pracy (3/4 etatu)

    • 10 0

    • największym problemem w Polsce wcale nie jest bezrobocie tylko bezpłacie

      Do tego w wielu firmach zupełnie nie szanuje się własnych pracowników

      • 7 0

    • ja mam przerwy

      Pracownik co Ty mówisz? Ja też tu pracuję i są normalnie przerwy. Po każdej godzinie 5 minut i można je wykorzystywać od razu albo skumulować sobie i pójść spokojnie coś zjeść

      • 1 4

  • Kolejny komunistyczno-socjalistyczny twor

    ,, tworzenie miejsc pracy''

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Marek Kasicki

Wiceprezes zarządu Energa-Operator. Absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej ( 1995 r.), Francusko-Polskich Podyplomowych Studiów Bankowości i Finansów ( 1995 r.), Podyplomowych Studiów Podatkowych (2001 r.), Podyplomowych Studiów Menedżerskich - Executive MBA (2010 r.) organizowanych przez Gdańską Fundację Kształcenia Menadżerów i Rotterdam School of Management Erasmus University. Karierę zawodową rozpoczynał w 1995 najpierw w Dziale finansowym Danone Polska Sp. z...

Najczęściej czytane