• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Call center z Wrocławia otwiera oddział w Gdańsku. Praca dla 200 osób

Wioletta Kakowska-Mehring
2 lipca 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Call Center Inter Galactica na siedzibę oddziału wybrała Centrum Biurowe Neptun. Call Center Inter Galactica na siedzibę oddziału wybrała Centrum Biurowe Neptun.

W Gdańsku pojawiła się kolejna firma z tzw. sektora usług wspólnych. Tym razem jest to wrocławska spółka Call Center Inter Galactica. Na początek 200 miejsc pracy, a właściwie - jak to określa sama firma - miejsc... współpracy. Ze względu na tę formę CCIG kieruje swoją ofertę głównie do studentów.


Praca w centrum obsługi klienta to:


- Otwarcie oddziału CCIG w Gdańsku jest jednym z integralnych elementów strategii rozwoju spółki. Ten krok to efekt potrzeby uzupełnienia obszaru działania o północ Polski. To odpowiedź na zapotrzebowanie naszych klientów - mówi Marek Kurzyk, dyrektor finansowy w CCIG - Gdańsk jest pierwszym oddziałem spółki w tym regionie - wszystkie dotychczasowe lokalizacje firmy są skupione w województwach dolnośląskim, opolskim, śląskim i świętokrzyskim.

W skali kraju to oznacza 1255 dostępnych stanowisk konsultanckich i miejsce dla współpracy z ponad 3500 konsultantami telefonicznymi oraz 200 menedżerami. Firma jest rynkowym ekspertem w działaniach związanych z obsługą klienta oraz efektywną sprzedażą. Obsługa klientów odbywa się w języku polskim, czeskim, słowackim i węgierskim.

Firma na siedzibę oddziału wybrała Centrum Biurowe Neptun. Na początek gdański oddział będzie obsługiwał dwóch klientów, czyli wiodące marki z branży ubezpieczeniowej oraz prawno-finansowej. Na razie przygotowano 100 stanowisk konsultanckich, a to oznacza ofertę współpracy dla ponad 200 osób - zarówno w charakterze konsultantów telefonicznych, jak i menedżerów niższego szczebla. Call Center Inter Galactica swoją propozycję współpracy kieruje głównie do studentów, którym oferuje elastyczny, dostosowany do zajęć na uczelni grafik pracy, wypłaty w każdy piątek.

- Inwestycja CCIG potwierdza trend ostatnich lat, że Trójmiasto jest bardzo atrakcyjnym miejscem na mapie inwestycyjnej sektora usług wspólnych. To już piąta nowa inwestycja w tym roku w sektorze outsourcingowym na Pomorzu - mówi Michał Kacprowicz, project manager w Invest in Pomerania.

Faktycznie ruch jest duży. Wchodzą nowe firmy, rozrastają się te, które są tu już od kliku lat. W kwietniu tego roku w Gdańsku swoje centrum otworzyła austriacka spółka Competence Call Center, czyli firma, która oferuje usługi dotyczące obsługi telefonicznej, obsługi klienta czy centrum kontaktów z klientami. Do końca tego roku firma chce zatrudnić 200 osób, a do końca 2015 roku ma być już ok. 400 pracowników. Gdańskie centrum świadczy usługi w językach: skandynawskich i niemieckim.

Bardzo dużym graczem na tym rynku jest Transcom. Firma działa w Gdańsku od 2007 roku. Zatrudnia ponad 700 konsultantów, którzy są odpowiedzialni za obsługę podmiotów m.in. z sektora telekomunikacyjnego, bankowości czy też branży motoryzacyjnej. Pracują w języku polskim, angielskim i niemieckim. W kwietniu firma ogłosiła, że szuka nowych pracowników, a to w związku z pozyskaniem dużego klienta. Gdańskie centrum będzie odpowiedzialne za zarządzanie relacjami z klientami jednego z największych producentów okularów na świecie. Spółka nie chce ujawniać nazwy klienta, ale nieoficjalnie mówi się, o Grupie Luxottica. Poszukiwano osób posługujących się m.in. językiem chińskim, włoskim, hiszpańskim, francuskim, angielskim oraz niemieckim.

W ostatnich latach sektor usług wspólnych w Trójmieście rozwija się bardzo dynamicznie, zatrudniając pracowników z bardzo różnymi umiejętnościami, m.in.: językowymi, finansowymi czy informatycznymi. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat na Pomorzu swoją działalność rozpoczęły m.in. takie firmy jak  Metsä Group, Bayer, WNS, czy OIE Support.

Miejsca

Opinie (102) ponad 10 zablokowanych

  • (2)

    Wcześniej było jeszcze gorzej, pamiętam lata 1996-2000, jak ktoś wtedy dostał jakąkolwiek pracę to był królem życia. Teraz wieczne narzekanie, wszystko źle, każdy chce być od razu menago pełną gębą przynajmniej w branży "Rocket science" z pensją 20 k netto/mc.

    • 5 6

    • normalny .......... to ty nie jestes

      jestes krolem zycia bo mioeszkasz u rodzicow i nie placisz za nic , nie masz stalej kobiety itd poprostu oszukujesz sam siebie

      • 1 2

    • nie każdy. ja mam bardzo proste oczekiwania, chcę być tylko traktowany podmiotowo, a nie przedmiotowo

      mieć możliwość wykazania się i zdobycia uznania. kokosy na starcie? wolne żarty. czy oczekiwanie pensji umożliwiającej przeżycie to zbyt wiele?

      • 5 1

  • (4)

    Pracuję w call center, dobrze zarabiam, jeżdżę Audi A4 4.2 benzyna, jest fajnie.

    • 3 12

    • K nie jezdzi A4 ,on ma na stale zaparkowane pod call center

      naciaga na tego rzecha laski w call center

      • 3 1

    • z którego roku to A4 ?

      z 98 ? z silnikiem od A8 ? heh...

      • 3 1

    • (1)

      kłamiesz, bo nie stać by cię było na paliwo ;)

      • 8 1

      • Jeśli mieszka pod biurem - stać na paliwo

        • 0 0

  • Kochajmy frustracje. (1)

    Najwięcej ględzą ci, którzy nic nie wiedzą, a są zblazowanymi lemingami. Żadna praca nie hańbi! Każdy pocisk na osobę pracującą w call center, w sklepie spożywczym, czy nawet jako domokrążca to dowód na słomę wystającą z butów.
    Śmieszą mnie opinie ludzi "weźcie się do normalnej pracy" - proszę bardzo! Niech jeden z drugim zaproponuje pracę dla studentki prawa, która jest według niego normalna. Pracowałam w różnych branżach i wszędzie słyszałam jedno "Trzeba było się uczyć, to by Pani miała normalną pracę!" No po prostu nóż się w kieszeni otwiera. Nie wszyscy chcą się dorabiać na cwaniactwie, kasie po rodzicach albo przekrętach... A na rzekomo normalną pracę pn-pt 8-16 nie mogę sobie pozwolić, bo co ze studiami.
    Ja osobiście jestem bardzo zadowolona, że kolejna tego typu firma otwiera się w Gdańsku. Przynajmniej nie będę musiała patrzeć na prześmiewcze twarze frustratów poniżających osoby, które rzekomo pracują wg nich w nienormalnych miejscach, bo np. coś tym osobom w pracy nie wyszło lub zupa była za słona i na kimś trzeba odreagować.
    Więcej empatii ludzie!

    • 13 11

    • najgozej jak sie nie zna rzeczywistosci ,albo jest sie naginaczem

      chwalenie byle jakich prac ,bo trudno to nazwać miejscami pracy . haniebna płaca ,uzależniona od wyników - przerzucenie ryzyka biznesowego na pracowników .

      8-16 to nie rzekoma praca to TAK POWINNO BYĆ , bez swiadczen dodatkowych , bez zostawania na nadgodzinach za darmo . bo trzeba , bo masz udowodnic ze sie identyfikujesz z firma - firma jakos nie zauwaza ze wiecej sie nalezy bo wiecej sie przepracowalo .

      przestan wciskac KIT o frustratach - ostatnio to modne .to tacy jak ty posluguja sie metoda pieczarki wobec podwladnych

      • 1 3

  • Praca za free

    Bedzie dla nas Polakow a firma nie bedzie musiala dochodowego podatku bo premier takie zaproszenia wysyla u nas robia za 400 euro placa podatki i nikt u nas nie marudzi rewolucji nie ma my kradniemy dalej

    • 0 1

  • Heh, wsadzą ich na 15 pietro Neptuna, dadzą kupon na 50% zniżki w stołówce

    kartę jakiegoś tam d*pomedu, tytuł Key Account HR executive menedżer i będą myśleli że są japiszonami...

    • 6 0

  • refleksja (2)

    W Indiach musieli płacić za duże wynagrodzenia?

    • 24 1

    • Naat (1)

      Podstawowy problem z hindusami jest taki, ze oni działają jak maszyny. Rozwiazywanie prostych problemów jest ok, ale jeśli sprawa jest bardziej złożona to zaczynają się schody.

      • 1 1

      • Pffff a co masz w Polsce

        gadka z jakąkolwiek "konsultantką" przypomina gadkę z osobą z ciężką nieleczoną niedoczynnością tarczycy, czyli z kretynizmem. Zero kojarzenia faktów, zero inicjatywy, zero empatii, zero wiedzy fachowej z dziedziny którą reprezentują. To chyba programy komputerowe które startują w zawodach "udawania ludzi" bardziej ich przypominają.

        • 3 1

  • Na razie przygotowano 100 stanowisk konsultanckich (4)

    Neptun ma 160miejsc parkingowych, zostało 60?
    :))))))))))

    • 11 2

    • uwierz mi ,że konsultantów nie stać na samochód... (3)

      • 19 2

      • a studentów? (2)

        jakoś trudno zaparkować pod politechniką ...

        • 9 2

        • (1)

          Jeszcze gorzej pod ug, szegolnie wydzial zarzadzania...

          • 2 0

          • utrzymankowie rodziców + z dorywczą "pracą" stać ich.

            • 3 0

  • Call center to dno, później jest już tylko call girl no i zwykla die Strassencurve

    • 6 2

  • A i tak najlepszy COK ma Sygnity

    A i tak najlepszy COK ma Sygnity z Pruszcza Gdańskiego. Pełen profesjonalizm, doświadczeni fachowcy i serwis w różnych częściach Polski. Normalnie bajka - - moja firma korzysta z ich usług. Innego COK nie potrzebuję. Pozdro dla Ziomali

    • 1 5

  • Wymiotować mi się chce jak słyszę o Call Center

    Ich trybie pracy, stawkach za godzinę i wymogu statusu studenta. "g.wno"praca za "g.wno"wypłatę.

    • 7 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Piotr Podleśny

Sprawował funkcję Prezesa ATENY w latach 2007-2014. Doskonale zna branżę ubezpieczeniową - wcześniej pracował w Zarządzie Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń Ergo Hestia SA, uczestniczył także w rozwoju STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o. Jest absolwentem Wydziału Elektrycznego Politechniki Gdańskiej. Ukończył również wiele prestiżowych, międzynarodowych kursów z dziedziny ubezpieczeń i zarządzania.

Najczęściej czytane