• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Call center z Wrocławia otwiera oddział w Gdańsku. Praca dla 200 osób

Wioletta Kakowska-Mehring
2 lipca 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Call Center Inter Galactica na siedzibę oddziału wybrała Centrum Biurowe Neptun. Call Center Inter Galactica na siedzibę oddziału wybrała Centrum Biurowe Neptun.

W Gdańsku pojawiła się kolejna firma z tzw. sektora usług wspólnych. Tym razem jest to wrocławska spółka Call Center Inter Galactica. Na początek 200 miejsc pracy, a właściwie - jak to określa sama firma - miejsc... współpracy. Ze względu na tę formę CCIG kieruje swoją ofertę głównie do studentów.


Praca w centrum obsługi klienta to:


- Otwarcie oddziału CCIG w Gdańsku jest jednym z integralnych elementów strategii rozwoju spółki. Ten krok to efekt potrzeby uzupełnienia obszaru działania o północ Polski. To odpowiedź na zapotrzebowanie naszych klientów - mówi Marek Kurzyk, dyrektor finansowy w CCIG - Gdańsk jest pierwszym oddziałem spółki w tym regionie - wszystkie dotychczasowe lokalizacje firmy są skupione w województwach dolnośląskim, opolskim, śląskim i świętokrzyskim.

W skali kraju to oznacza 1255 dostępnych stanowisk konsultanckich i miejsce dla współpracy z ponad 3500 konsultantami telefonicznymi oraz 200 menedżerami. Firma jest rynkowym ekspertem w działaniach związanych z obsługą klienta oraz efektywną sprzedażą. Obsługa klientów odbywa się w języku polskim, czeskim, słowackim i węgierskim.

Firma na siedzibę oddziału wybrała Centrum Biurowe Neptun. Na początek gdański oddział będzie obsługiwał dwóch klientów, czyli wiodące marki z branży ubezpieczeniowej oraz prawno-finansowej. Na razie przygotowano 100 stanowisk konsultanckich, a to oznacza ofertę współpracy dla ponad 200 osób - zarówno w charakterze konsultantów telefonicznych, jak i menedżerów niższego szczebla. Call Center Inter Galactica swoją propozycję współpracy kieruje głównie do studentów, którym oferuje elastyczny, dostosowany do zajęć na uczelni grafik pracy, wypłaty w każdy piątek.

- Inwestycja CCIG potwierdza trend ostatnich lat, że Trójmiasto jest bardzo atrakcyjnym miejscem na mapie inwestycyjnej sektora usług wspólnych. To już piąta nowa inwestycja w tym roku w sektorze outsourcingowym na Pomorzu - mówi Michał Kacprowicz, project manager w Invest in Pomerania.

Faktycznie ruch jest duży. Wchodzą nowe firmy, rozrastają się te, które są tu już od kliku lat. W kwietniu tego roku w Gdańsku swoje centrum otworzyła austriacka spółka Competence Call Center, czyli firma, która oferuje usługi dotyczące obsługi telefonicznej, obsługi klienta czy centrum kontaktów z klientami. Do końca tego roku firma chce zatrudnić 200 osób, a do końca 2015 roku ma być już ok. 400 pracowników. Gdańskie centrum świadczy usługi w językach: skandynawskich i niemieckim.

Bardzo dużym graczem na tym rynku jest Transcom. Firma działa w Gdańsku od 2007 roku. Zatrudnia ponad 700 konsultantów, którzy są odpowiedzialni za obsługę podmiotów m.in. z sektora telekomunikacyjnego, bankowości czy też branży motoryzacyjnej. Pracują w języku polskim, angielskim i niemieckim. W kwietniu firma ogłosiła, że szuka nowych pracowników, a to w związku z pozyskaniem dużego klienta. Gdańskie centrum będzie odpowiedzialne za zarządzanie relacjami z klientami jednego z największych producentów okularów na świecie. Spółka nie chce ujawniać nazwy klienta, ale nieoficjalnie mówi się, o Grupie Luxottica. Poszukiwano osób posługujących się m.in. językiem chińskim, włoskim, hiszpańskim, francuskim, angielskim oraz niemieckim.

W ostatnich latach sektor usług wspólnych w Trójmieście rozwija się bardzo dynamicznie, zatrudniając pracowników z bardzo różnymi umiejętnościami, m.in.: językowymi, finansowymi czy informatycznymi. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat na Pomorzu swoją działalność rozpoczęły m.in. takie firmy jak  Metsä Group, Bayer, WNS, czy OIE Support.

Miejsca

Opinie (102) ponad 10 zablokowanych

  • call center

    jak ktoś nie wie jak wygląda praca na takim stanowisku niech sobie wpisze w wyszukiwarce tankowanie za 7 groszy... szkoda gadać koleś poszkodowany to w 99% klient który będzie dzwonić albo oni będą dzwonić do takiego...

    • 9 0

  • Sukces? Raczej hańba dla gdańskiego rynku pracy...

    Otwierają telefoniczne centrum wciskania kredytów i wszelkiego innego badziewia do tego nawet nie kryją z tym, ze nie mają zamiaru uczciwie płacić (studenci łapani na parę dni). Takie firmy powinno się wykopać w kosmos... Fakt otwarcia takiej firmy to raczej hańba dla gdańska... To mniej więcej ten sam poziom co "stocznia" demontująca statki w Bangladeszu.

    • 38 5

  • Serdecznie współczuję

    osobom, które z takich czy innych powodów będą tam pracować. WYZYSK w biały dzień!!!

    • 25 2

  • miejsca wspolpracy

    czyli pracy na 1/128 etatu, umowa na 2 tygodnie :)
    i to wszystko w panstwie socjalnym ktore podobno tak sie nami wszystkimi opiekuje. tutaj nie ma zadnej eteatowej pracy. albo wlansy biznes albo jakis bardzo dobry zawód. reszta niech szuka gruzu bo w tym call centrum to sie dorobic mozna jedynie hemoroidów pewnie

    • 19 1

  • niech sie może

    otworzą gdzie indziej.

    • 11 2

  • Call center

    Znowu zacznie się wydzwanianie do ludzi z d*perelami kilka razy w ciągu dnia !!!!!

    • 19 1

  • ależ super !

    • 2 3

  • Branża ubezpieczeniowa = polowanie na jelenia (1)

    • 53 1

    • podstawowe i jedyne szkolenia - jak zmęczyć i pogrążyć w formalnosciach bez końca klienta który chce odszkodowanie

      • 19 2

  • Kolejne wcielenie wędrownego sprzedawcy rzeczy niepotrzebnych (2)

    Kiedyś wciskano perfumy i atlasy na ulicy teraz przez telefon wciska sie produkty wielkich korporacji.
    Fantastyczna wiadomosc, na dodatek nawet nie chcą zatrudnic zwykłych ludzi, bo 1680 zl to dla nich za wysoka stawka, lepiej wziąć studentów.
    A dramat studentów zaczyna sie wraz z odbiorem dyplomu.....

    • 120 4

    • Juz niedługo godz 8 zaraz wkroczą na forum PRowcy i podkręcą wyniki sondy oraz komentarze (1)

      bedzie wspaniale i różowo

      • 45 4

      • Re: Juz niedługo godz 8 zaraz wkroczą na forum PRowcy i podkręcą wyniki sondy oraz komentarze

        Czas.....start!

        • 18 2

  • "menedżerów niższego szczebla"

    Zawsze to lepiej brzmi niż "starszy obdzwaniacz po ludziach"

    • 218 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Halbryt

Odpowiedzialny za wytyczanie kierunków rozwoju SESCOM, określanie zadań strategicznych oraz koordynację działalności poszczególnych pionów organizacyjnych. Magister Inżynier Nauk Technicznych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Certyfikowany Project Manager Stowarzyszenia Project Management Polska, Prezes Zarządu Bałtyckiego Centrum Transferu Technologii SA i Wiceprezes Zarządu Regionalnej Izby Gospodarczej Pomorza.

Najczęściej czytane