• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Cindy Crawford nową twarzą Reserved

Alicja Olkowska
8 marca 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat LPP z miliardowym zyskiem
Obecność 52-letniej modelki w kampanii Reserved "I Love You Cindy" jest uzasadniona: najnowsza, wiosenno-letnia kolekcja to hołd złożony latom 80., czyli czasom, gdy Amerykanka zaczęła odnosić pierwsze międzynarodowe sukcesy. Obecność 52-letniej modelki w kampanii Reserved "I Love You Cindy" jest uzasadniona: najnowsza, wiosenno-letnia kolekcja to hołd złożony latom 80., czyli czasom, gdy Amerykanka zaczęła odnosić pierwsze międzynarodowe sukcesy.

Była Kate Moss, były Cara Delevingne i Georgia May Jagger. Teraz przyszła pora na następną ikonę mody, Cindy Crawford, która oficjalnie rozpoczęła współpracę z trójmiejską marką Reserved.



Cindy Crawford w latach 90., obok takich sław jak Claudia Schiffer, Linda Evangelista czy Naomi Campbell, zaliczała się do grona tzw. supermodelek: wyznaczały nowe trendy, otwierały i zamykały najważniejsze pokazy oraz uosabiały wszystko to, o czym marzyły współczesne kobiety.

Obecność 52-letniej modelki w kampanii Reserved "I Love You Cindy" jest uzasadniona: najnowsza, wiosenno-letnia kolekcja to hołd złożony latom 80., czyli czasom, gdy Amerykanka zaczęła odnosić pierwsze międzynarodowe sukcesy.

- W najnowszej kampanii nostalgicznie wracamy do czasów "power woman" i lat 80. Ich kwintesencją w modzie jest niepodważalnie Cindy Crawford. Gwiazda w wiosennej kampanii Reserved utożsamia zmysłowość i kobiecość przekornie podkreślone poprzez zdrowy dystans do siebie - mówi Monika Kapłan, dyrektorka marketingu Reserved. - Kampania "I Love You Cindy" będzie mieć nieco żartobliwy wydźwięk, tak by poruszając się w świecie mody i galopujących trendów estetycznych nie zapominać, iż egzystujemy w świecie popkulturowej zabawy.
O powrocie do estetyki sprzed ponad 30 lat świadczy również współpraca z aktorem Dacre Montgomerym, który wystąpił w drugim sezonie serialu "Stranger Things" - produkcji, która zyskała popularność m.in. za nostalgiczny powrót do lat 80.

Całą kampanię będzie można obejrzeć 15 marca.

Cindy Crawford nową twarzą Reserved: zapowiedź nowej kolekcji

Miejsca

Opinie (118) ponad 10 zablokowanych

  • Wow

    Naprawdę LPP poszło o dwa kroki w przód, nowe kolekcje mają coraz lepsze i promocja na najwyższym poziomie, najpierw Kate, a teraz Cindy!

    • 6 8

  • Nie za stara? (1)

    Ona była fajna ... 18 lat temu!

    • 2 6

    • w czym problem?

      dalej dobrze wygląda, wiek to tylko liczba

      • 2 0

  • (1)

    Trzeba się w końcu przyzwyczaić do tego, że Reserved to już światowa marka i współpracuje z najlepszymi w branży.

    • 1 7

    • Ile za to łaskawy Pan Ci płaci?
      10 zł?

      • 6 0

  • Ubieram sie w lumpach...i wygladam o niebo lepiej niz w mowych szmatach z reserved. Smiech na sali z cenami tam i w mohito

    • 0 3

  • Obecność takich gwiazd w reklamie oznacza, że polska marka odzieżowa już jest dobrze rozpoznawalna na świecie, a to spory sukces.

    • 2 0

  • Tto jest dopiero news. Cindy to gwarancja sukcesu. Jest moc.

    • 3 0

  • Najpierw była uwielbiana na Wyspach Kate Moss, przed debiutem salonu w Londynie, później jedna z najpopularniejszych obecnie modelek Irina Shayk, a teraz ikona popkultury i modelingu Cindy Crawford. Marketingowo jest to rozgrywane świetnie.

    • 1 0

  • bardzo łana

    Oldschoolowy styl, wspaniała świeża kolorystyka. Wizualnie cieszy oczy. Zdecydowanie jedna z fajniejszych kampanii Reserved.

    • 1 0

  • LPP shttttt

    Tak beznadziejnej jakosci ciuchów od lat u nich nie było... Ceny jak w Zarze, H&M czy Benettonie ale jakością to nawet do pięt im nie dorastają. Ale jasne, najlepiej 'ratowac marke' światowymi ikonami mody płacąc im krocie, zamiast zmienic na lepsze fabryki. Kupiłam u nich 3 koszule, konkretnie- Cropp i zaczęły odbarwiac sie pod pachami (autentycznie fioletowe plamy na skórze) wiedząc, ze barwniki sa toksyczne wyrzuciłam i wiecej nic u Was nie kupie! Powaznie!

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Dorota Sobieniecka- Kańska

Dyrektor Gdańskiego Klubu Biznesu. Wydawca, dziennikarka, wykładowca, doradca public relations....

Najczęściej czytane