• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

DNV GL rozwija się w Gdyni. Spółka powiększa zespół

erka
6 marca 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
DNV GL w Gdyni zatrudni kolejnych 100 specjalistów. DNV GL w Gdyni zatrudni kolejnych 100 specjalistów.

Centrum usług wspólnych DNV GL po czterech latach wprowadza do swojego portfolio dodatkowe usługi oraz planuje powiększyć zespół. Zatrudnienie znajdzie nawet 100 nowych pracowników. Centrum w Gdyni świadczy usługi wewnętrzne w zakresie HR, Finansów, IT oraz Real Management & Procurement (zarządzania nieruchomościami i zakupami).


Czy Trójmiasto jest atrakcyjne dla sektora usług dla biznesu?


Firma DNV GL to największe ogólnoświatowe towarzystwo klasyfikacyjne, doradca techniczny dla przemysłu morskiego, naftowego, gazowniczego oraz energetycznego, a także wiodący dostawca oprogramowania dla tych branż. DNV GL to również jedna z największych światowych organizacji certyfikujących. W Gdyni Centrum działa od 2016 roku.


Centrum usług wspólnych DNV rozszerza działalność



Centrum DNV GL, obecnie zatrudniające 450 specjalistów, planuje dalszy rozwój. Rozszerzenie zakresu usług transakcyjnych oraz wdrożenie nowych wymagających specjalistycznej wiedzy, będzie wymagało zatrudnienia dodatkowych 100 pracowników. Zatrudnieni specjaliści będą odgrywali kluczową rolę w tworzeniu nowego, jednolitego modelu dostarczania usług dla pracowników DNV GL. Jednocześnie będą pracować nad standaryzacją, automatyzacją i usprawnieniem procesów.

Centra usług wspólnych w Trójmieście



- Bazując na doświadczeniu 170 osób zatrudnionych w Dziale Finansów, widzimy przyszłość dla kolejnych ekspertów w dziedzinie księgowości zarządczej i związanej z szeroko rozumianymi podatkami. Rozszerzenie zakresu świadczonych usług umożliwi nie tylko rozwój nowych kompetencji istniejących pracowników, ale także pozyskiwanie specjalistów z rynku zainteresowanych pracą w dynamicznie rozwijającym się środowisku - mówi Aleksandra Czerwińska, global centre manager finance.

DNV szuka nowych pracowników



W planach firmy jest również dalszy rozrost Działu IT, szczególnie w obszarach związanych z analityką biznesową oraz infrastrukturą, a także intensywny rozwój kompetencji w obszarach związanych ze środowiskami dostarczanymi przez Microsoft oraz platformami bazującymi na systemach Linux. Z kolei dział Procurement skupi się na wsparciu centralnego zarządzania flotą samochodową oraz wprowadzeniem cyfrowego narzędzia zakupów i automatyzacji płatności dla użytkowników wewnętrznych.

- Rozpoczęliśmy już proces rekrutacyjny na wiele nowych stanowisk. W tym momencie skupiamy się na budowaniu zespołów ekspertów w takich obszarach, jak wynagradzanie (Compensation) oraz mobilność międzynarodowa (Global Mobility), z czego ostatnia z wymienionych usług będzie świadczona na poziomie globalnym. Opublikowaliśmy już wiele ogłoszeń o pracę. Kolejne będą pojawiały się sukcesywnie - mówi Ewa Żabińska-Socha, GSS global centre manager HR.
erka

Miejsca

  • DNV Gdynia, Łużycka 6E

Opinie (97) 4 zablokowane

  • Co to ma być????

    Jak słyszę te zachwyty albo pisanie, że to korpo i wymagania ad. technologii, IT, to nie wierzę. Ludzie na Zachodzie w takich miejscach nie chcą pracować, nie ma prawie żadnych wymagań, bo chętnych mało. A nie dość, że Trm zbiera najgorszy chłam w sensie firm, to jeszcze nie rozumie, że robi z siebie drugi Bombaj. Żenada

    • 13 6

  • Przez 3 lata pracowałem dla norweskiej firmy jako assessor. (2)

    Pracy przybywało , pensji ubywało a sporadyczne spotkania z ciasteczkami czy w Polsce czy Norwegii przestały mnie bawić.

    • 24 1

    • Tak samo jak ja kiedys pracowalem dla NCL. (1)

      • 1 0

      • Cicocia kiedys chciala mi zaimonowac, wzbudzic zazdrosc i powiedziala ze ktos tam z jej rodziny pracuje u Kulczyka.

        Okazalo sie, ze facet jezdzi tirem, no ale dla Kulczyka robi, wiec nie ma co.

        • 4 0

  • Myślałem, że UM w Gdyni

    powołano do życia nowy Wydział i Pełnomocników Prezydenta... a tu zonk.

    • 14 1

  • Po tytule "Kolejne 100 miejsc pracy w Gdyni" od razu pomyślałem, że to w Urzędzie Miasta...

    • 16 1

  • Wszystko zależy od działu

    Jak w kazdej korpo :]

    • 19 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Łukasz Żelewski

Prezes zarządu Agencji Rozwoju Pomorza od 2007 roku. Wcześniej pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Generalnego PPUP Poczta Polska, a w latach 2003-2006 był Dyrektorem Departamentu Gospodarki i Infrastruktury w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego. Zajmował się prywatyzacją firmy Neptun Film Sp. z o.o., realizując funkcję nadzoru właścicielskiego z ramienia Samorządu Województwa Pomorskiego. Posiada również kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej....

Najczęściej czytane