• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Droga Czerwona: bukmacherzy obstawiają, że budowa ruszy do 2026 roku

Patryk Szczerba
4 listopada 2021 (artykuł sprzed 2 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Ta droga połączy dwie kluczowe inwestycje w Gdyni
Droga Czerwona ma odciążyć estakadę Kwiatkowskiego i dać bezpośrednie połączenie z portem w Gdyni. Na razie pozostaje inwestycją "na papierze". Droga Czerwona ma odciążyć estakadę Kwiatkowskiego i dać bezpośrednie połączenie z portem w Gdyni. Na razie pozostaje inwestycją "na papierze".

Według analityków Betfan, firmy przyjmującej zakłady bukmacherskie, Gdynia doczeka się początku budowy Drogi Czerwonej w ciągu pięciu lat - do końca 2026 r. Trasa nie zostanie jednak według nich oddana do użytku do 2028 r.



Droga Czerwona będzie tematem w najbliższej kampanii wyborczej w Gdyni?

Temat budowy Drogi Czerwonej rozpala wyobraźnię od lat.

Okazuje się na tyle ważny, że w ofercie bukmacherów pojawiły się zakłady, kiedy nowa droga powstanie.

Firma bukmacherska Betfan ocenia, że inwestycja wróci do obietnic przed kolejnymi wyborami parlamentarnymi.

Przebieg Drogi Czerwonej



Zdaniem bukmachera prace budowlane przy tej inwestycji ruszą w ciągu pięciu lat - do końca 2026 r. Kurs na ten scenariusz wynosi 1.70, co oznacza niedużą wygraną, czyli dość wysokie prawdopodobieństwo.

Droga Czerwona, Port Zewnętrzny i Dolina Logistyczna



Według bukmachera Droga Czerwona nie zostanie jednak oddana do użytku do 2028 r. Jeśli ktoś jednak zdecydowałby się obstawić, że tak się stanie, to za każde postawione 100 zł ma szansę wygrać 450 zł.

Przy okazji analitycy firmy zakładają, że prawdopodobnie do końca 2028 r. nie zostanie oddany do użytku Port Zewnętrzny - nowy terminal w gdyńskim porcie.

Są sceptyczni także w temacie Doliny Logistycznej w Kosakowie, gdzie mają powstać magazyny, terminal kolejowy i parking centralny dla ciężarówek, czyli dodatkowe zaplecze dla portu w Gdyni. Trwa przetarg na plan rozwoju i koncepcję zagospodarowania przestrzennego.

Według analityków Betfan nie stanie się to w ciągu najbliższych pięciu lat. Kurs u bukmachera na to wynosi 1.22, a kurs na scenariusz, w którym Dolina Logistyczna powstanie do końca 2026 r., wynosi 3.50.

Deklaracje premiera ws. Drogi Czerwonej



Droga Czerwona: projekt utknął w miejscu



Przypomnijmy, że w ostatnim czasie za sprawą deklaracji premiera wydawało się, że Droga Czerwona będzie traktowana przez rząd priorytetowo.

W lipcu 2020 r. Mateusz Morawiecki ogłosił bowiem, że Droga Czerwona będzie częścią wielkiego, ogólnopolskiego programu budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego - jako droga łącząca planowane inwestycje z portem. Odebrano to powszechnie jako szczęśliwy koniec dyskusji o finansowaniu tej inwestycji, wartej według różnych szacunków od 1,5 do 2 mld zł.

Tędy pobiegnie Droga Czerwona. Film z listopada 2020


W listopadzie tego samego roku Zarząd Morskiego Portu Gdynia i władze miasta przedstawiły koncepcję przebiegu drogi. Tłumaczono wówczas: to był maksymalny krok, jaki samorząd mógł zrobić w sprawie budowy nowej trasy do portu.

Reszta, ale najważniejsza, bo dotycząca finansowania budowy trasy, miała należeć do władz państwa. Trzy miesiące później, w lutym tego roku, samorządowcy i przedstawiciele portu wysłali zapytanie do Ministerstwa Infrastruktury, w którym pytali o postępy prac nad Drogą Czerwoną.

List do premiera w sprawie Drogi Czerwonej



Od tamtego czasu nie poznaliśmy jednak żadnych konkretów. We wrześniu 2021 r. Przedstawiciele Rady Interesantów Portu Gdynia, związkowców oraz przedsiębiorstw zajmujących się spedycją, logistyką i transportem wysłali wraz z władzami Gdyni petycję do premiera Mateusza Morawieckiego, w której wnieśli, by przyspieszono prace nad projektem Drogi Czerwonej.

Pismo do premiera Morawieckiego ws. Drogi Czerwonej



W marcu pisaliśmy o zakładach przyjmowanych przez bukmacherów dotyczących budowy Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej. Wówczas analitycy firmy STS zakładali, że realizacja potrwa dłużej niż do 2025 r., jak deklarują wykonawcy.

Miejsca

Opinie (215) ponad 10 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • A kiedy opat

    • 0 0

  • Opinia wyróżniona

    Jeśli droga czerwona nie powstanie w założonym czasie (47)

    Estakada nie wytrzyma tak dużego ruchu. Konsekwencją może być jej zamkniecie. I co wtedy? Czy ktoś o tym myśli, teraz?

    • 166 4

    • (1)

      "Odebrano to powszechnie jako szczęśliwy koniec dyskusji o finansowaniu tej inwestycji, wartej według różnych szacunków od 1,5 do 2 mld zł."

      "powszechnie"? przeciez to mowil morawiecki! pisowiec! kto mogl uwierzyc?

      • 3 1

      • W Gdyni wierzą! ;-)

        • 0 0

    • namalujemy sobie farbą nową estakadę. Damy radę (5)

      Pan Wojtek

      • 50 8

      • 433miliardy długu tylko w 2 ostatnie lata (4)

        i co za to mamy? - nówka energoblok ostrołęka wyburzony i pół miliona euro dziennie kary za turów... o zakupach a'la respiratory-widmo nie wspomnę LOL

        • 19 13

        • całkowicie zapomniałes o monumentalnej Świątyni Obrzatrości Boskiej i pałacach Rydzyka

          • 0 0

        • (2)

          A o dodatkowym milionku euro za każdy dzień za wolne sądziki nie słyszaleś.Nasze państewko z dnia na dzień staje się biedniejsze o 70 milionów dziennie z Turowem.

          • 16 8

          • (1)

            A myślisz, że kogoś to interesuje? Byle socjal dali, tak myśli większość społeczeństwa głosującego na partię rządzącą. Smutne ale prawdziwe

            • 25 5

            • jak w grecji przed jej bankructwem, tylko tam zyli na koszt unii a u nas na koszt srednich i malych przedsiebiorcow, ktorym nadal przykrecaja srube

              • 12 3

    • droga czerwona to jet od miejsca spólkowania to toalety na baletach w modnych lokalach :)

      • 0 0

    • Bynajmniej na bombelki dali (11)

      • 12 8

      • Bynajmniej a przynajmniej (2)

        Warto sięgnąć po słownik języka polskiego ;-)

        • 10 4

        • Niedopieszczony polonista? (1)

          • 0 1

          • naten czas wolski wyjoł swój róg zaklenty i zadoł nim, aż panny wszelakie posikawszy się zaciskały uda

            • 0 0

      • Bynajmniej to nie przynajmniej. (7)

        bynajmniej I «partykuła wzmacniająca przeczenie zawarte w wypowiedzi, np. Nie twierdzę bynajmniej, że jest to jedyne rozwiązanie.»
        bynajmniej II «wykrzyknik będący przeczącą odpowiedzią na pytanie, np. Czy to wszystko? Bynajmniej.»

        • 12 6

        • Straciłeś pracę w szkole? (1)

          Czy w ogóle nie przyjęli, prosiaki?

          • 0 0

          • Knurek zdech a kaczki sie potopili

            • 0 0

        • Nabzdyczony jak (1)

          podstarzała pani od polskiego.

          • 4 6

          • Ó mnie na lekcjach pan od chistori bzykał paniom od Polskiego w kantorku podczas lekcji wielokrotnie.

            Biologie mielim zdaną na 5 co roku.

            • 0 0

        • Genialne... (1)

          Wystarczy skopiować hasło ze słownika, wkleić do komentarza i od razu można uchodzić za eksperta.

          • 6 6

          • jak chce dzbanu zabłysnonć, to posypie się brokatem

            • 0 0

        • sarkazm «złośliwa ironia, drwina lub szyderstwo»
          sarkastyczny sarkastycznie

          • 4 3

    • stawiam 100

      że nie powstanie Łucyk szczurek whatever kto będzie z ich nadania następny nic nie zrobi jedna banda gdynia sie wyludnia miasto umiera takie ich osiągniecia

      • 1 1

    • Szczurek jest ostatnia kadencję. Myślisz, że on o tym myśli teraz? (1)

      • 1 1

      • O tym, jakby to ładnie wskoczyć do wikipedii

        I czy się uda?

        • 0 0

    • (6)

      Marek Stępa - w 2018 roku mówił: "Powiem brutalnie: Droga Czerwona nie obsługuje żadnych terenów mieszkaniowych i nie rozwiązuje bezpośrednio problemów mieszkańców Gdyni.

      • 14 3

      • (1)

        Marek Stępa chyba zapomniał, ilu Gdynian żyje z portu.

        • 23 2

        • B.zapomniał.

          Teraz przydziela groby zasłużonym gdynianom. W budynku byłych Polskich Linii Oceanicznych. I to jest znak czasu. H.d.i kamieni k.

          • 1 1

      • (3)

        i slusznie mowil, ta inwestycja realizowana musi byc z budzetu centralnego

        • 2 4

        • Nic nie musi, poczekamy az bedzie nieprzejezdna i zobaczymy co na to mieszkańcy (2)

          i czy jest istotna dla mieszkańców czy nie

          • 4 2

          • (1)

            raczej zobaczymy co na to rzad jak port zostanie sparalizowany

            • 3 2

            • to pojdze spych przez laki

              I droga bedzie.
              Albo przez Pierwoszyno.
              Moze sie Rumia zdziwic, jak zrobili tunel dostatecznie wysoki...

              • 1 0

    • Fart (3)

      Dobrze będzie jak zamkną w porę a nie jak we Włoszech tragedia była

      • 0 0

      • we Włoszech?! (2)

        Tylko o włos to samo nie stało się w Koszalinie.
        Estakada zawaliła się tuż za przejeżdżającymi samochodami...

        • 7 0

        • (1)

          estakada zawalila sie bo nieumiejetnie ja wyburzano

          • 5 0

          • efekt

            Ten sam...
            Poszla jak domino.
            Ludzie, co przejechali bezkolizyjne (!!!) skrzyzowanie powinni swieczke zapalic lub zagrac w totka!

            • 4 0

    • Zrobić się komunikację promową... (2)

      Dwa promy jak ten na Wisłoujście od Polskiej na Oksywie...
      Jeden prom już gdzieś mamy... a Drugi wybuduje pobliska Stocznia Wojenna...

      • 7 1

      • (1)

        Tak, i barki popłyną Chylonką :D

        • 8 1

        • do

          Elblaga...

          • 4 0

    • Tak cały sztab o tym myśli

      Zwłaszcza że miernota szczur może być max jeszcze jedną kadencję. Później ma obowiązkowy wylot ze stołka na szczęście. Szczur i Łuc już 4 lata przed końcem kadencji nic nie robią bo i tak gdyńskie bałwany zagłosują na nich.

      • 5 2

    • Ja wiem co sie stanie (1)

      Miejscy aktywisci beda wozic rowerkami po jednym kontenerze

      • 12 3

      • Po zobaczeniu tych mobilnych biletomatow w weekend listopadowy, nic co zobaczę w Gdyni mnie nie dziwi.

        • 6 2

    • Na rowerach będą wozić

      • 3 0

    • Bukmacherzy o tym myślą, idę o zakład. :D

      • 0 0

    • (1)

      Nie chcemy portu zewnętrznego bo przez niego nigdy już nie zobaczymy w Gdyni w porcie jak i na nabrz.Francuskim z ostrogi z bliska żadnego dużego kontenerowca ani innego statku.Oglądanie takich dużych statkow przez lornetkę to żadna przyjemność.A do portu zewnętrznego przeciętny mieszkaniec i turysta nie będzie miał wstępu.

      • 1 16

      • Tobie sie chyba cos popitolilo. Co jest wazniejsze: rozwoj portu czy mozliwosc shipspottingu??? Zreszta portu zewnetrznego i tak nie bedzie.

        • 14 0

    • Wtedy Gdańsk przejmie potok ładunkowy.

      • 6 1

    • A jak powstanie to do miasta będzie wtłoczona kolejna spora ilość aut.

      • 2 17

  • Bareja w 2021 (5)

    Gdynia miasto bankrut które od 2011 roku nie zbudowało za miejskie pieniądze ani metra drogi 2x2 wyłącznie dla samochodów i zwalcza kierowców na każdy możliwy sposób teraz za pieniądze z budżetu państwa da sobie zbudować wielopoziomową bezkolizyjną arterię 2x2/3. Gdynia i jej władze to stan umysłu. Kiedy zabierzecie kolejny parking albo pomalujcie buspas?

    • 110 24

    • (4)

      Skad w tobie tyle prowincjonalizmu i sredniowiecza? Z braku edukacji?

      • 12 27

      • a skąd u ciebie to niezachwiane poczucie słuszności (1)

        i wyższości?!

        Z racji licencjatu na UG?

        • 14 2

        • O przepraszam, ja mam tytół mgr z Akademii Paznokcia.

          marika

          • 0 0

      • Mówi jak jest. (1)

        Niczym Mariusz Max Kolonko, panie urzędniku.

        • 21 3

        • OK bummer.

          • 2 14

  • Obiecanki cacanki (21)

    W te obietnice Szczurka, że coś robi i Horały, który wbijał już łopaty w ziemię to już nikt nie wierzy. Gdynia to już miasto prowincjonalne z którego młodzi uciekają bo nie ma perspektyw. Inwestycji brak, drogi się rozpadają, a podatki coraz większe, bo administracja zjada swój ogon.

    • 97 10

    • horala to kłamca i zdrajca Pomorza. Ha tfu ! (3)

      • 8 3

      • (2)

        Horała jest za krótki, a PiS uważa, ze na Gdynię nie warto dawać, bo i tak się tu nie wygra. A 2 mld lepiej zainwestować tam, gdzie można cos ugrać. Tym bardziej że z 2 zrobi się 3.

        • 2 1

        • właśnie w okolice portu wsadzono ponad 1 mld pln (1)

          w wyniku działania tego rządu.
          Drugie tyle w "węglówkę".

          Jednak 50 lat zaniedbań trudno zasypać w rok czy dwa...

          • 4 2

          • jakieś mauzoleum JotPiTu powstało w porcie, czy inwestycja Ojca Rydzyka? A moze masz na myśli developerkę, która się tam

            panoszy? tez rydzyka?

            • 0 0

    • To obietnice Horały bo to Droga Krajowa.... do granicy Państwa. (11)

      Rząd odpowiada za jej budowę, nie Gdynia pieniaczu.

      • 10 4

      • do dzisiaj estakada jest drogą powiatową. (6)

        co jest efektem konsekwentnych, wytężonych i pełnych determinacji działań zarządu miasta, aby, wbrew rekomendacjom zarządcy dróg, dokończyć przestarzałą i substandardową konstrukcję.
        Przekopując się przez las... A wszystko z budżetu miasta. Na dodatek, jak wieść gminna niesie, nigdy ta droga nie została zgłoszona do przejęcia jako krajowa. Bo to działanie z góry skazane na porażkę...

        Do granicy Państwa prowadzi również ulica Wiśniewskiego (Gołębia)... Czy to jest powód, że zarwana jezdnia jest od lat starannie pielęgnowana w stanie "trwałej ruiny"? Do granicy prowadzi Polska, Promowa, Węglowa, Portowa. Czy uważasz, że nie są one na terenie miasta?
        To dlaczego na (częsci) tych drogach miasto stawia znaki zakazu dla ciężarówek?

        Co do interpretacji, co jest w czyjej gestii, zwróć się do "męża opatrznościowego na białej kobyle", który w 2014 roku skreślił OPAT z programu budowy dróg krajowych:

        "Planowana Obwodnica Północna Aglomeracji Trójmiejskiej nie spełnia żadnego z wymogów drogi krajowej, określonych w ustawie o drogach publicznych. Znaczenie tego przedsięwzięcia ma charakter lokalny i jako takie winno być planowane i realizowane... "

        Więc skoro OPAT nie jest drogą krajową, to co dopiero estakada?!

        Wpisanie zadań związanych z systemem komunikacyjnym portu do zadań administracji państwowej jest efektem działań aktualnego posła PiS z Gdyni. więc rząd ma to w zadaniach od... roku. A że nie przyniósł w zębach całości? Skoro jest tak głośno prezentowany brak poparcia dla jego osoby, dlaczego ma sobie "urywać rękawy"? Ma obecnie lepszą fuchę...

        Zapytałbym raczej, co w tym zakresie zrobił poseł Aziewicz, od 25 lat pełniący poselską posługę również głosami gdynian... Moim zdaniem, marnowanymi.

        • 10 1

        • no popatrz a pani Dorota Arciszewska-Mielewczyk (3)

          została za te -nieoPiSane obietnice bez pokrycia- przez wyborców kompletnie skreślona

          • 2 2

          • czy to ta, co "remontuje" developersko starą zajezdnie w Oliwie?

            • 0 0

          • nie za to (1)

            rejestr "zasług" tej osoby jest znacznie bogatszy.
            Takich "osobowości" jest znacznie więcej, widać u nas działa wschodnia część sentencji...

            "Na Zachodzie - jak będę kimś, to będę coś znaczył w polityce.
            Na Wschodzie - jak będę znaczył w polityce, to będę kimś"

            A za to elektorat jest czysto klientystyczny, ocenia korzyści a nie programy.
            Więc można programu nie mieć... Wystarczy być mniejszym złem.

            • 4 0

            • W polityce jak w życiu - są osoby bardziej kompetentne i aktywne ( Horala) i tzw BMW (jak DA-M). Natomiast co wyprawia prezydent nie angażując lub angażując się w życie polityczne na nielogicznych zasadach, byle wbrew interesowi miasta, nie da się wytłumaczyć.

              • 5 1

        • Lęki Wojciecha S. (1)

          Nic dodać nic ująć . Szczurek jakby wpadł w panikę, że jakaś inwestycja może naruszyć wygodny mir, marazm i status quo w Gdyni i w oparach lęku zaczął rozrabiać. Przestraszył tym samym i jednych i drugich. Wypiął się na jednych to mu OPAT skreślili, teraz przeraził się szansa drogi czerwonej to zaczął organizować antyrządowe spędy po 20 latach neutralności. Ja bym jednak zalecił obowiązkowe konsultacje psychologiczne dla kandydatów na wysokie stanowiska.

          • 7 2

          • dobry pomysl, to moze byc dla ciebie szansa powrotu do rownowagi!

            • 0 1

      • (3)

        Osoby minusujące zapraszam do przedstawiania kontrargumentów :)

        • 3 4

        • nie dyskutuje się z demagogią (2)

          której jedynym uzasadnieniem jest usprawiedliwianie "nicnierobienia" zarządu miasta i ignorowania właściwości miasta powierzonego w zarząd.

          • 6 1

          • (1)

            czy jest szansa ze pisy otrzezwieja i przestana dusic miasta okrajaniem ich budzetow

            • 1 3

            • to niech miasta zarabiają kasę

              stymulując gospodarkę i rozwój.
              A nie tracą ją, wpuszczając się postindustrialne mrzonki i turystykę...

              • 3 0

    • (3)

      To prawda, ale oprócz nieudolności Szczurka i jego ekipy, jest to konsekwencja kompromitacji systemu samorządu w Polsce. Gdynia była neutralna partyjnie, a samorządy pomyślane zostały jako bojówki i eskpozytury partyjne. Dlatego za Platformy do Gdańska (ukochanego miasta Tuska) skierowano wielomiardowe eurodotacje, jednocześnie starannie izolując Gdynię od tych benefitów. Metro naziemne pod pozorem lotniska, obwodnica południowa pod pozorem krajowej szóstki, półkilometrowy podkop po Wisłą, nieproporcjonalnie bombastyczny stadion na użytek jednego wydarzenia i wiele innych. Jednocześnie sabotaż jedynej w Gdyni , strategicznej inwestycji (lotniska) za marne 100 mln pln. Myślę, że można zaryzykować, że transfer środków unijnych był, jak 100:1 między Gdańskiem a Gdynią. A biedne zagrożone konkurencją Rębiechowo, buduje terminal za terminalem. Nawet w Wawie nie ma takiego przypychu i naokolnej biznesowej infastruktury. Szkoda, że mamy taką g*wnianą mentalność jako naród i szkoda Gdyni. Pojęcie Trójmiasta jest całkowiecie nietrafionym emblematem. Jest platformerski, historycznie postniemiecki Gdańsko-Sopot i Gdynia + ewentualnie Małe Trójmiasto z polskim rodowodem, postrzegana od początku swojej kariery jako zagrożenie dla supremacji Gdańska.

      • 14 5

      • (1)

        Brawo, wreszcie ktoś zaczął myśleć. Tylko co teraz Szczurek wyprawia? O co mu chodzi? Chce pogrążyć miasto i podłączyć do gdansko-sopotu czy czeka na zarząd komisaryczny?

        • 3 1

        • nowe wytyczne propagandowe wobec gdyni? piy przebieracie juz nozkami

          • 0 1

      • co doskonale widać było po medialnym schadenfreunde,

        uprawianym po każdej porażce Gdyni przez Adamowicza we wszelkich publikatorach
        oraz jego reakcji na powstanie związku gmin Norda...

        Spółdzielnia władzy wszystkich szczebli, działająca na rzecz Gdańska i ssąca jak lej depresyjny środki całego regionu była faktem.

        Co jednak nie tłumaczy głupot wyczynianych przez gdyński zarząd miasta...
        To miasto ma pecha...

        • 10 1

    • młodzi uciekają "na wieś" - bo ceny mieszkań poPiSowo skoczyły w kosmos!

      a matooluszek co obiecał 3mln ... ledwo wybudował 867 mieszkań+...
      2018 r- "w tym roku w ramach programu Mieszkanie+ budowanych już będzie 100 tys. mieszkań. To jest moje zobowiązanie, które przed państwem składam"

      • 4 1

  • wiadomo, że klaparze w tirach pojado miastem, bo taniej, i staro eskatado, przecież to oczywiste. poza tym już dawno

    tam wożą kiszonke, wungiel i kontenery z pszemytem, z innych nadbrzeży więc to bez sęsu

    • 0 1

  • A można obstawiać że w Gdyni nie powstanie obiecywane lodowisko? (2)

    Pewna wygrana.

    • 25 1

    • jak wynik pewien

      to nie ma przebitki...

      • 0 0

    • widzisz? Tak piszesz a szczur przeczytał "lądowisko" i wydał naszych 100 mln na Kosakowo

      Twoja wina!

      • 3 1

  • (2)

    Zawsze mi sie wydawało, że Droga Czerwona to miała być arteria po drugiej stronie torów, równoległa do al. Zwycięstwa. Od Wielkoposkiej do Sopotu...

    • 3 0

    • od Wielkopolskiej do Sopotu to niezrealizowany odcinek drogi "różowej"

      Raczej już nie powstanie ze względu na zabudowę doliny Sweliny.

      Trójmiejska droga "czerwona" to równoległa do obecnej głównej Zwycięstwa-Grunwaldzka-Niepodległości nitka po przeciwnej do niej stronie torów. Istnieje w postaci "rezerwy", sukcesywnie "skubanej" przez deweloperów. Stoi na niej Metropolia a realizacja wymusiłaby wyburzenie części odnowionych (fasad) kamienic we Wrzeszczu koło Wajdeloty.

      • 0 0

    • oba terminy to kryptonimy planistyczne

      Zbieznosc nazw.
      Chyba od koloru kredek, ktorymi byly zaznaczane na planach.

      • 1 0

  • Jak Rząd coś obieca...

    to będzie jak z promami, samochodami elektrycznymi, mieszkaniami itd.

    • 0 1

  • Najważniejsze aby po wybudowaniu drogi Czerwonej

    czurek, ucyk, orski wraz z częścią radnych - przekrętów miało w zapasie wystaraczjącą ilość farby na pomalowanie bus-pasów.

    • 2 0

  • Niesamowity kraj,bukmacherzy obstawiają budowę dróg.

    Proponuję obstawę spalania się polityków.

    • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Halbryt

Odpowiedzialny za wytyczanie kierunków rozwoju SESCOM, określanie zadań strategicznych oraz koordynację działalności poszczególnych pionów organizacyjnych. Magister Inżynier Nauk Technicznych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Certyfikowany Project Manager Stowarzyszenia Project Management Polska, Prezes Zarządu Bałtyckiego Centrum Transferu Technologii SA i Wiceprezes Zarządu Regionalnej Izby Gospodarczej Pomorza.

Najczęściej czytane