- 1 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (64 opinie)
- 2 Elektrociepłownia gdyńska coraz bardziej ekologiczna (100 opinii)
- 3 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (70 opinii)
- 4 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (86 opinii)
- 5 Poczta Polska. Akcja protestacyjna (231 opinii)
- 6 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (245 opinii)
Galeria Metropolia. Nowe marki w Trójmieście
Niespełna dziesięć miesięcy dzieli nas od premiery długo wyczekiwanego projektu handlowego w Gdańsku Wrzeszczu. Oficjalne otwarcie Galerii Metropolia zaplanowano na wrzesień 2016 roku. Obecnie trwają intensywne prace przy elewacji, a także wewnątrz budynku.
Galeria Metropolia to część wieloetapowej inwestycji prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Budowlane Górski, która w znaczący sposób zmienia oblicze Gdańska Wrzeszcza.
W skład całego przedsięwzięcia wchodzi m.in. budynek Galerii Metropolia oraz hotel Focus ze 126 pokojami i centrum konferencyjnym, w którym na dniach zakończą się prace zewnętrzne. Otwarcie hotelu planowane jest na kwiecień 2016 r. Dodatkowo w sąsiedztwie galerii, w ramach inwestycji osiedla Browar Gdański, powstaje ponad 800 mieszkań, a także 20 000 m kw. powierzchni usługowo-rozrywkowej prowadzonej w ramach projektu Browar Kulturalny. Znajdzie się w nim sala widowiskowa na 1 200 miejsc siedzących, restauracje i puby oraz winiarnie na kilka tysięcy butelek wina. Całość kompleksu uzupełni strefa SPA z basenami i światem saun.
- Galeria Metropolia ze swoją ofertą będzie komplementarna w stosunku do konkurencji, staraliśmy się wprowadzić nowe marki, które będą oferować produkty w przystępnych cenach - mówił Michał Rułka, projekt manager Galerii Metropolia. - Na dzień dzisiejszy poziom najmu wynosi 75 procent powierzchni. Finalizujemy teraz umowy na powierzchnie około 1200 metrów kwadratowych, głównie są to najemcy modowi, międzynarodowy operator sportowy oraz największy na rynku gracz z branży biżuterii - dodaje Michał Rułka.
Wśród głównych najemców Galerii Metropolia znajdą się m.in. delikatesy Alma, drogeria Rossmann oraz multibrandowy sklep sportowy Sport Direct. Ofertę modową wzbogacą m.in. debiutujące na gdańskim rynku marki Piazza Di Moda i Tom&Paul oraz znane już klientom Stokki i Textil Market. Do dyspozycji klientów będzie również sklep z elektroniką Media Expert oraz pełna oferta lokali usługowych: biuro podróży 24Holiday, apteka Bliska, fryzjer Exellent Q, kantor Baltic Exchange, Zoo Delikatesy czy sklep Świat Herbaty i torebki BEA. W strefie food court na klientów czekać będą m.in. takie marki jak Burger King, Subway, Smak na Tak, Grand Kebab oraz pizzeria Mąka i Kawa. W strefie rozrywkowo-usługowej dominować będzie siedmiosalowy kompleks kinowy Helios, siłownia i fitness, a także strefa zabaw dla dzieci. Ponadto mocną stroną w ofercie Galerii Metropolia będzie strefa Interior&Design do obecnych już najemców tj. VOX, Vinotti i Abra, dołączyły marki VERSO, FAMA Design i Witeks.
W ramach całości przedsięwzięcia została już zakończona modernizacja układu drogowego, polegająca na przebudowie głównych dróg dojazdowych do galerii, tj. ul. Kilińskiego i wybudowaniu nowego odcinka ul. Nad Stawem łączącego Galerię Metropolia z główną arterią miasta tj. Trasą Słowackiego, dzięki czemu mieszkańcy od kilku tygodni mogą korzystać już z nowej infrastruktury drogowej.
Z Galerią Metropolia sąsiaduje bezpośrednio dworzec kolejowy we Wrzeszczu, na którym swój przystanek ma też Pomorska Kolej Metropolitalna - najchętniej wybierany przystanek wśród podróżnych.
Galeria Metropolia to inwestycja Przedsiębiorstwa Budowlanego Górski realizowana przez spółkę celową Centrum Hevelius. Agentem komercjalizującym Galerię Metropolia jest firma Cushman & Wakefield.
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł