• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Klienci chwalą stacje Lotosu

erka
18 marca 2010 (artykuł sprzed 14 lat) 
Klienci docenili Lotos przyznając mu pierwsze miejsce za organizację i czas obsługi, wiedzę i kompetencje personelu. Klienci docenili Lotos przyznając mu pierwsze miejsce za organizację i czas obsługi, wiedzę i kompetencje personelu.

Konsumenci wysoko oceniają sieć stacji paliw Lotosu. Według rankingu "Jakość Obsługi 2009" stacje gdańskiego koncernu dwukrotnie poprawiły jakość obsługi i otrzymały pierwsze miejsce wśród ocenianych stacji m.in. za czas obsługi oraz kompetencje personelu.



Organizatorzy raportu zebrali oceny ok. 200 tys. klientów, którzy po wizycie w sklepie czy na stacji paliw dobrowolnie wypełniali ankietę o jakości obsługi. Obserwacje objęły ponad 100 branż.

Z analizy raportu "Jakość Obsługi 2009 - Top 100" wynika, że konsumenci spośród wszystkich stacji paliw w Polsce, docenili Lotos przyznając pierwsze miejsce za organizację i czas obsługi, wiedzę i kompetencje personelu. Pozytywne opinie spływały również w zakresie zachowania i wyglądu personelu stacji paliw sieci Lotos oraz wyglądu miejsca obsługi.

- Pozycja lidera w rankingu branżowym jest potwierdzeniem, że zmierzamy we właściwą stronę - twierdzi Paweł Lisowski, prezes zarządu spółki Lotos Paliwa. - Pierwsze miejsce jest tym bardziej cenne, że jakość naszej pracy oceniali sami klienci.

W styczniu 2010 r. minęło czternaście lat istnienia spółki Lotos Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw Lotosu. Aktualnie w sieci funkcjonuje łącznie 313 stacji.
erka

Miejsca

  • ORLEN S.A. Gdańsk, Elbląska 135; Płock Chemików 7; Warszawa Bielańska 12

Opinie (33) 5 zablokowanych

  • specjalne podziękowania i gratulacje dla wszystkich

    dziewczyn i chłopaków, którzy pracują w sklepach stacyjnych, trzymamy kciuki za następny ranking!

    • 6 3

  • ŻE CO???? (1)

    LUDZIE! LOTOS TO NAJGORSZE STACJE! STRASZNIE OSZUKUJĄ NA ILOŚCI PALIW! DLA PRZYKŁADU TYLKO W LOTOSIE TANKUJĄC GAZ DO PEŁNA (PRZY PUSTYM ZBIORNIKU) WLEWAJĄ MI SREDNIO O 5L WIĘCEJ NIŻ POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA, A POWINNO ZMIEŚCIĆ SIĘ ZALEDWIE 80%. DODAM, ŻE ZAWÓR JEST SZCZELNY (PO KONTROLI). WSZYSTKIM RADZĘ SKONTROLOWAĆ A POTEM CHWALIĆ!

    • 2 17

    • zgłoś to trollu na Policję lub do UOKiK

      zbiornik w samochodzie nie jest pojemnikiem miarowym!

      • 1 1

  • poprostu LOTOS TO oszusci... (2)

    najgorsze paliwo ,złodzieje nie kupujcie tam paliw jak chcecie miec silniki całe....

    • 1 12

    • a gdzie polecasz tankować?

      • 0 0

    • do macka-Gdańsk

      Baranie nie pij więcej, ja tankuję od 15 lat i nigdy nie miałem problemów, lepiej wymień swoje 20-letnie bmw na normalny samochód

      • 0 0

  • (1)

    dobry wieczor wszystkim forumowiczom dzisiaj wieczorem poszedlem po zakupy tak hamskiej i nie odpowiedzialnej obslugi nie widzialem od miesiecy na tej stacji jestem klientem od kilku lat tej stacji ale hamstwo i brak obycia z klijentami pozostawia wiele do zyczenia typ nie sprzedawca mowi bierz co chcesz ?????

    • 0 6

    • mam nadzieje ze nic temu sprzedawcy nie pisales, jesli tak to nie dziwie sie,ze traktuje cie jak 3 sort. jestes analfabeta

      • 0 0

  • xxx (2)

    pracownicy na stacjach własnych LOTOS PALIWA są bardzo niedoceniani, wykonują oni bardzo ciężką pracę a wynagrodzenie jest minimalne, tak byĆ nie powinno zamiast przeznaczaĆ pieniądze na śmieszne "audyty" czy wynajmowaĆ tzw. tajemniczych klientów zwiększone zostałyby ich wynagrodzenia za pracę to z pewnością zwiekszyłoby ich motywację do pracy!!! pozdrawiam

    • 8 0

    • Racja

      Człowiek doceniony ma większą motywacje do pracy, pracuje w Gemini i tam jest podobnie ale, chyba nasz piękny kraj sie zmienia i z tego co wygląda na lepsze :)

      • 0 0

    • POPIERAM!

      Popieram w 200%. pozdro ze Śląska

      • 0 0

  • Zadowolony z LOTOS u

    jestem z Rumi i mam Stacje LOTOS pod domem praktycznie często tam tankuje i kanapeczkę na wynoś zawsze wezmę. I jestem za każdym razem miło obsłużony na co wy narzekacie to nie wiem :P

    • 7 0

  • LOTOS THE BEST!

    Dla mnie Lotos wygrywa we wszytskim- jakos paliwa, na obsluge nie narzekam (panowie baaaardzo mili!) ;) Dodatkwo kusza Navigarorem i nagrodami w tym programie. No i kurcze... w koncu sa od nas, wiec wspierajmy! Moze czasem do obslugi tez wystarczy sie usmiechnac... ;)

    • 4 0

  • lotos stacje ok tylko pracownicy mało zarabiaja

    za tak cieżką prace na stacjach powinno sie zarabiec ok 2000 tys zlotych a nie 1100 zl

    • 9 0

  • :)

    Stacja Paliw Lotos może być, paliwo dobre i w korzystnej cenie. Obsługa zawsze miła i uśmiechnięta pomimo tak małych zarobków. I zgadzam się z opinią ze zamiast inwestować pieniążki w audyty i różnego rodzaju kontrole wystarczy odpowiednio wynagrodzić pracowników a uśmiech ich będzie jeszcze szczerszy :) I zimą przydałyby się inne metody odśnieżania a nie łopata i moc pracowników w końcu mamy 21 wiek... a zima tuż tuż :)

    • 6 0

  • wynagrodzenie!!!

    • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Kalicki

Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni oraz Strathclyde University (MBA). Od początku pracy zawodowej ściśle związany z gospodarką morską i regionem pomorskim. Założyciel i prezes zarządu Inter Marine Sp. z o. o. - jednej z pierwszych w Polsce prywatnych agencji żeglugowych (rok zał. 1990), która po 22 latach działalności jest wiodącą w Polsce firmą branży usług sektora morskiego, usług stoczniowych oraz pośrednictwa pracy za granicą będąc jednocześnie ”firmą matką”...

Najczęściej czytane