- 1 Praca na wakacje 2024: oferty i zarobki (66 opinii)
- 2 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (66 opinii)
- 3 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (246 opinii)
- 4 Elektrociepłownia gdyńska coraz bardziej ekologiczna (111 opinii)
- 5 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (95 opinii)
- 6 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (74 opinie)
Konsumenci wysoko oceniają sieć stacji paliw Lotosu. Według rankingu "Jakość Obsługi 2009" stacje gdańskiego koncernu dwukrotnie poprawiły jakość obsługi i otrzymały pierwsze miejsce wśród ocenianych stacji m.in. za czas obsługi oraz kompetencje personelu.
Organizatorzy raportu zebrali oceny ok. 200 tys. klientów, którzy po wizycie w sklepie czy na stacji paliw dobrowolnie wypełniali ankietę o jakości obsługi. Obserwacje objęły ponad 100 branż.
Z analizy raportu "Jakość Obsługi 2009 - Top 100" wynika, że konsumenci spośród wszystkich stacji paliw w Polsce, docenili Lotos przyznając pierwsze miejsce za organizację i czas obsługi, wiedzę i kompetencje personelu. Pozytywne opinie spływały również w zakresie zachowania i wyglądu personelu stacji paliw sieci Lotos oraz wyglądu miejsca obsługi.
- Pozycja lidera w rankingu branżowym jest potwierdzeniem, że zmierzamy we właściwą stronę - twierdzi Paweł Lisowski, prezes zarządu spółki Lotos Paliwa. - Pierwsze miejsce jest tym bardziej cenne, że jakość naszej pracy oceniali sami klienci.
W styczniu 2010 r. minęło czternaście lat istnienia spółki Lotos Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw Lotosu. Aktualnie w sieci funkcjonuje łącznie 313 stacji.
Miejsca
Opinie (33) 5 zablokowanych
-
2011-08-19 22:50
Super
Chciałem bym bardzo pochwalić stację na uli Naramowickiej 131.Miałem problem z kartą navigator chciałem z starej karty przelać na nową wypełniłem wniosek ale punkty nie zostały mi przelane z każdej stacji lotosu w poznaniu słyszałem proszę poczekać ale czekałem 4 miesiące aż trafiłem na ulicę Naramowicką i tam sympatyczna pani kierownik zajeła się tą sprawą po 10minutach dostałem telefon ,że punktu już mam przelane.Czy aż tak trudno było zająć się tą sprawą innym stacją.Dziękuję tej Pani i od tamtej pory tylko tankuje na naramowickiej
- 0 0
-
2011-09-26 17:48
praca
Witam byłam na rozmowie na stacji Lotosu w sprawie pracy(ajencja).Zaoferowano mi 1350 zł na rękę +nadgodziny +200 zł za zaliczoną wizytę tajemniczego gościa.Piszecie, że haruje się tam bardzo ciężko.Jestem managerem w jednym z sieciowych fast foodów.Zarabiam niewiele więcej a presja ogromna i odpowiedzialność.za wszystko.Wie ktoś jak wygląda obsłużenie 5 autokarów rozkrzyczanych dzieci naraz?a potem i tak dostaniesz opieprz bo gdzieś papierek leży...pozdrawiam
- 0 0
-
2011-09-29 23:49
po co te gorzkie żale?są czasy że nie wszyscy mogą wybierać pracę bo po prostu jej nie ma. kto chce pracować łapie się czego może. są i tacy, którzy wolą iść po zasiłek lub kuroniówkę więc troszkę szacunku i zrozumienia dla tych,którzy pracują na stacjach lotosu. a burakom którym się tam nie podoba zostaje zasilenie kasy Kulczyka czy inny statoil! wolny kraj wolny wybór! nikt nikogo siłą tam nie ciągnie!!!
- 2 0
-
2011-11-02 09:51
Naciagacze ! (1)
Na stacji LOTOS w Gdańsku-Osowej pracownik stacji miał zatankowac moje auto za 50 zł , przy kasie okazało się, że zatankował za 150 zł !!! Nawet nie usłyszałam "przepraszam" od nikogo z obsługi stacji i jeszcze zostałam zmuszona zapłacić za ten błąd ich pracownika :( Masakra , raczej odradzam korzystanie z pomocy przy tankowaniu .
- 0 3
-
2012-07-22 18:49
gość
Centusie po 50zł.... ech....
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.