• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Klienci chwalą stacje Lotosu

erka
18 marca 2010 (artykuł sprzed 14 lat) 
Klienci docenili Lotos przyznając mu pierwsze miejsce za organizację i czas obsługi, wiedzę i kompetencje personelu. Klienci docenili Lotos przyznając mu pierwsze miejsce za organizację i czas obsługi, wiedzę i kompetencje personelu.

Konsumenci wysoko oceniają sieć stacji paliw Lotosu. Według rankingu "Jakość Obsługi 2009" stacje gdańskiego koncernu dwukrotnie poprawiły jakość obsługi i otrzymały pierwsze miejsce wśród ocenianych stacji m.in. za czas obsługi oraz kompetencje personelu.



Organizatorzy raportu zebrali oceny ok. 200 tys. klientów, którzy po wizycie w sklepie czy na stacji paliw dobrowolnie wypełniali ankietę o jakości obsługi. Obserwacje objęły ponad 100 branż.

Z analizy raportu "Jakość Obsługi 2009 - Top 100" wynika, że konsumenci spośród wszystkich stacji paliw w Polsce, docenili Lotos przyznając pierwsze miejsce za organizację i czas obsługi, wiedzę i kompetencje personelu. Pozytywne opinie spływały również w zakresie zachowania i wyglądu personelu stacji paliw sieci Lotos oraz wyglądu miejsca obsługi.

- Pozycja lidera w rankingu branżowym jest potwierdzeniem, że zmierzamy we właściwą stronę - twierdzi Paweł Lisowski, prezes zarządu spółki Lotos Paliwa. - Pierwsze miejsce jest tym bardziej cenne, że jakość naszej pracy oceniali sami klienci.

W styczniu 2010 r. minęło czternaście lat istnienia spółki Lotos Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw Lotosu. Aktualnie w sieci funkcjonuje łącznie 313 stacji.
erka

Miejsca

  • ORLEN S.A. Gdańsk, Elbląska 135; Płock Chemików 7; Warszawa Bielańska 12

Opinie (33) 5 zablokowanych

  • zarobki (2)

    Mówicie ze 1100 to skandal ze powinni zarabiac 2000zł, sorry ale w takim razie to 3/4 ludzi powini zarabiac 3 albo 4 tys. Pracownik w kinie ktuzry cały dzien stoją pzry kasie , smaży popkorn, sprząta sale, przyjmuje dostawy, chciałby zarabiac te 1100zł , pomijam że na umowe zlecenie!!

    • 0 3

    • co wy wiecie

      z tego co widze to nie masz pojecia jak wygląda praca na stacji. uwierz mi ze te 1100 dostaniesz ale za min 250godz zapomnij o dodatkach za nocki czy cos w tym stylu. caly system socjalny poprostu leży od momentu kiedy stacje weszly w ajencje...ludzi sie tam traktuje jak ostatnich śmieci.wymaga sie od nich wiecej niz umie sa ajent(i to mówie z doświadczenia). Także nie krytykujcie ludzi którzy tam pracują bo nie macie pojecia na czym ta praca polega....

      • 1 0

    • :P

      Proponuję zatrudnić się na stacji, szybko zmienisz zdanie, o jakich ty dostawach mowisz?? POPCORN'U ??!! A kasjerzy to co po 8 godzin pracują?? NIE, po 12, nie ma weekendów i świąt. Ech, brak mi słów

      • 0 0

  • pracuje na stacji i muszę się niestety zgodzić z tymi zarobkami i nie dziwcie się że czasami ktoś jest chamski. zacznijcie najpierw ocenę od siebie. a co do pieniędzy jeszcze to "jaka płaca taka praca"

    • 1 0

  • stacja paliw- nie hot dog z wszystkimi sosami

    kiedyś stacja miała swój urok tzn.sklep gdzie można kupić artykuły samochodowe oraz ciekawe słodycze prosto z turcji,grecji,egiptu. teraz stoicie w kolejce i krew was zalewa jak gość wystawia fakturę i patrzy czy już bułeczki są gotowe bo ma zamówienie na hot dogi z wszystkimi sosami.

    • 1 1

  • żałosne

    Jak ktoś jest ponurakiem i ciągle narzeka na wszystko i wszystkich to zawsze znajdzie pretekst żeby się czepić jak dziad psiego ogona. Są ludzie którzy nie potrafią sobie wyobrazić jakie czynności ludzie wykonują i ile muszą się użerać z pajacami ponurakami za śmieszne pieniądze. Sam pracuje w handlu i spotykam śmiesznych ludzi nawet sobie nie zdają sprawy że inni się z nich śmieją :-)
    Pozdrawiam.
    P.S. Trochę kultury i wyrozumiałości dla innych.

    • 3 0

  • stacja lotos

    jestem byłym pracownikiem stacji lotos i zgodzę się,że robi się za śmieszne wynagrodzenie,a dyspozycyjność 100 %,święta,niedziele,nocki,do tego często trafia się na upierdliwych klientów,którzy szukają dziury w całym.Jeżeli jest inna opcja,to radzę wszystkim pracownikom szukać innej pracy,ja tak zrobiłam i jestem zadowolona

    • 1 0

  • wracając do wcześniejszej opinii na temat zarobków to nie wydaje mi się, żeby w kinach pracowali przez całą noc i święta... jeszcze chyba nikt się taki nie urodził żeby wszystkim dogodził ale spędzając na stacji święta pracownicy chcieliby mieć to jakoś zrekompensowane...to, że czasami jest ktoś chamski no cóż traktują nas tak samo jak my ich... czemu mają nam "wchodzić do d... ze swoją uprzejmością, skoro niektórych klientów nie stać nawet na głupie dzień dobry....

    • 3 0

  • Racja

    Zgadzam się w 100%+tach, tych co nie wiedzą jak się pracuje na stacji proszę o przemilczenie i brak wypowiedzi, a co do klientów "gburów", do których trzeba się uśmiechać, zamiast rozbić głowę o krawężnik, to przez nich kasjer ma bojowe nastawienie, a klientów dziennie obsługuje naprawdę wiele. A jak już widzę jak klient wchodzi i patrzy w stronę hot-dogów to mnie krew zalewa:p Pozdrawiam weteranów Lotosu trzymajcie się:)

    • 4 0

  • LOTOS JEST OK!!!!!!

    Sama od lat tankuje na Lotosie...i jest OK Obsługa w większości miła....a czasem i ja jestem upierdliwa...ilu bym takich pucowatych klientów osłużyła????????? PEŁEN SZACUN...DLA PRACOWNIKÓW LOTOSU

    • 2 0

  • lotos ok

    Jestem klientem tej stacji od 1.5roku dotychczas tankowałem na shellu na tym paliwie robię mniej więcej tyle samo kilometrów co na shellu Ale:

    Silnik pracuje równiej
    Dynamika auta bez zmian
    Miła obsługa

    ps vw golf

    • 1 0

  • nierozumiem

    witam powinnysmy wszyscy zrozumiec ludzi ktorzy tam pracuja za marne piniazki zarabiaja 1100zl gdzie wymaga lotos bardzo duzo ,a klienci sa rozni potrafia swoj zly dzien wyladowac na pracowniku.coz moze niektorzy nie rozumieja co to jest pracowac ciezko i marnie zarabiac.
    pozdrawienia dla wszystkich ktorzy nie potrafia byc wyroyumiali

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Piotr Witek

MBA, ACCA, biegły rewident, Partner Spółki Rewit Księgowi i Biegli Rewidenci, od listopada 2013 roku prezes zarządu spółki Rewit Księgowi i Biegli Rewidenci Sp. z o.o. jednej z największych polskich kancelarii audytu i doradztwa gospodarczego. Obecnie rozwija Grupę REWIT, w ramach której w chwili obecnej pracuje ponad 60 specjalistów z zakresu księgowości, podatków, kontrolingu oraz doradztwa biznesowego. Grupa obecna jest w Gdańsku, w Warszawie oraz w Bielsku-Białej. Przez ponad 10 lat...

Najczęściej czytane