• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Klienci chwalą stacje Lotosu

erka
18 marca 2010 (artykuł sprzed 14 lat) 
Klienci docenili Lotos przyznając mu pierwsze miejsce za organizację i czas obsługi, wiedzę i kompetencje personelu. Klienci docenili Lotos przyznając mu pierwsze miejsce za organizację i czas obsługi, wiedzę i kompetencje personelu.

Konsumenci wysoko oceniają sieć stacji paliw Lotosu. Według rankingu "Jakość Obsługi 2009" stacje gdańskiego koncernu dwukrotnie poprawiły jakość obsługi i otrzymały pierwsze miejsce wśród ocenianych stacji m.in. za czas obsługi oraz kompetencje personelu.



Organizatorzy raportu zebrali oceny ok. 200 tys. klientów, którzy po wizycie w sklepie czy na stacji paliw dobrowolnie wypełniali ankietę o jakości obsługi. Obserwacje objęły ponad 100 branż.

Z analizy raportu "Jakość Obsługi 2009 - Top 100" wynika, że konsumenci spośród wszystkich stacji paliw w Polsce, docenili Lotos przyznając pierwsze miejsce za organizację i czas obsługi, wiedzę i kompetencje personelu. Pozytywne opinie spływały również w zakresie zachowania i wyglądu personelu stacji paliw sieci Lotos oraz wyglądu miejsca obsługi.

- Pozycja lidera w rankingu branżowym jest potwierdzeniem, że zmierzamy we właściwą stronę - twierdzi Paweł Lisowski, prezes zarządu spółki Lotos Paliwa. - Pierwsze miejsce jest tym bardziej cenne, że jakość naszej pracy oceniali sami klienci.

W styczniu 2010 r. minęło czternaście lat istnienia spółki Lotos Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw Lotosu. Aktualnie w sieci funkcjonuje łącznie 313 stacji.
erka

Miejsca

  • ORLEN S.A. Gdańsk, Elbląska 135; Płock Chemików 7; Warszawa Bielańska 12

Opinie (33) 5 zablokowanych

  • Naciagacze ! (1)

    Na stacji LOTOS w Gdańsku-Osowej pracownik stacji miał zatankowac moje auto za 50 zł , przy kasie okazało się, że zatankował za 150 zł !!! Nawet nie usłyszałam "przepraszam" od nikogo z obsługi stacji i jeszcze zostałam zmuszona zapłacić za ten błąd ich pracownika :( Masakra , raczej odradzam korzystanie z pomocy przy tankowaniu .

    • 0 3

    • gość

      Centusie po 50zł.... ech....

      • 0 0

  • po co te gorzkie żale?są czasy że nie wszyscy mogą wybierać pracę bo po prostu jej nie ma. kto chce pracować łapie się czego może. są i tacy, którzy wolą iść po zasiłek lub kuroniówkę więc troszkę szacunku i zrozumienia dla tych,którzy pracują na stacjach lotosu. a burakom którym się tam nie podoba zostaje zasilenie kasy Kulczyka czy inny statoil! wolny kraj wolny wybór! nikt nikogo siłą tam nie ciągnie!!!

    • 2 0

  • praca

    Witam byłam na rozmowie na stacji Lotosu w sprawie pracy(ajencja).Zaoferowano mi 1350 zł na rękę +nadgodziny +200 zł za zaliczoną wizytę tajemniczego gościa.Piszecie, że haruje się tam bardzo ciężko.Jestem managerem w jednym z sieciowych fast foodów.Zarabiam niewiele więcej a presja ogromna i odpowiedzialność.za wszystko.Wie ktoś jak wygląda obsłużenie 5 autokarów rozkrzyczanych dzieci naraz?a potem i tak dostaniesz opieprz bo gdzieś papierek leży...pozdrawiam

    • 0 0

  • Super

    Chciałem bym bardzo pochwalić stację na uli Naramowickiej 131.Miałem problem z kartą navigator chciałem z starej karty przelać na nową wypełniłem wniosek ale punkty nie zostały mi przelane z każdej stacji lotosu w poznaniu słyszałem proszę poczekać ale czekałem 4 miesiące aż trafiłem na ulicę Naramowicką i tam sympatyczna pani kierownik zajeła się tą sprawą po 10minutach dostałem telefon ,że punktu już mam przelane.Czy aż tak trudno było zająć się tą sprawą innym stacją.Dziękuję tej Pani i od tamtej pory tylko tankuje na naramowickiej

    • 0 0

  • nierozumiem

    witam powinnysmy wszyscy zrozumiec ludzi ktorzy tam pracuja za marne piniazki zarabiaja 1100zl gdzie wymaga lotos bardzo duzo ,a klienci sa rozni potrafia swoj zly dzien wyladowac na pracowniku.coz moze niektorzy nie rozumieja co to jest pracowac ciezko i marnie zarabiac.
    pozdrawienia dla wszystkich ktorzy nie potrafia byc wyroyumiali

    • 0 0

  • lotos ok

    Jestem klientem tej stacji od 1.5roku dotychczas tankowałem na shellu na tym paliwie robię mniej więcej tyle samo kilometrów co na shellu Ale:

    Silnik pracuje równiej
    Dynamika auta bez zmian
    Miła obsługa

    ps vw golf

    • 1 0

  • LOTOS JEST OK!!!!!!

    Sama od lat tankuje na Lotosie...i jest OK Obsługa w większości miła....a czasem i ja jestem upierdliwa...ilu bym takich pucowatych klientów osłużyła????????? PEŁEN SZACUN...DLA PRACOWNIKÓW LOTOSU

    • 2 0

  • Racja

    Zgadzam się w 100%+tach, tych co nie wiedzą jak się pracuje na stacji proszę o przemilczenie i brak wypowiedzi, a co do klientów "gburów", do których trzeba się uśmiechać, zamiast rozbić głowę o krawężnik, to przez nich kasjer ma bojowe nastawienie, a klientów dziennie obsługuje naprawdę wiele. A jak już widzę jak klient wchodzi i patrzy w stronę hot-dogów to mnie krew zalewa:p Pozdrawiam weteranów Lotosu trzymajcie się:)

    • 4 0

  • zarobki (2)

    Mówicie ze 1100 to skandal ze powinni zarabiac 2000zł, sorry ale w takim razie to 3/4 ludzi powini zarabiac 3 albo 4 tys. Pracownik w kinie ktuzry cały dzien stoją pzry kasie , smaży popkorn, sprząta sale, przyjmuje dostawy, chciałby zarabiac te 1100zł , pomijam że na umowe zlecenie!!

    • 0 3

    • :P

      Proponuję zatrudnić się na stacji, szybko zmienisz zdanie, o jakich ty dostawach mowisz?? POPCORN'U ??!! A kasjerzy to co po 8 godzin pracują?? NIE, po 12, nie ma weekendów i świąt. Ech, brak mi słów

      • 0 0

    • co wy wiecie

      z tego co widze to nie masz pojecia jak wygląda praca na stacji. uwierz mi ze te 1100 dostaniesz ale za min 250godz zapomnij o dodatkach za nocki czy cos w tym stylu. caly system socjalny poprostu leży od momentu kiedy stacje weszly w ajencje...ludzi sie tam traktuje jak ostatnich śmieci.wymaga sie od nich wiecej niz umie sa ajent(i to mówie z doświadczenia). Także nie krytykujcie ludzi którzy tam pracują bo nie macie pojecia na czym ta praca polega....

      • 1 0

  • wracając do wcześniejszej opinii na temat zarobków to nie wydaje mi się, żeby w kinach pracowali przez całą noc i święta... jeszcze chyba nikt się taki nie urodził żeby wszystkim dogodził ale spędzając na stacji święta pracownicy chcieliby mieć to jakoś zrekompensowane...to, że czasami jest ktoś chamski no cóż traktują nas tak samo jak my ich... czemu mają nam "wchodzić do d... ze swoją uprzejmością, skoro niektórych klientów nie stać nawet na głupie dzień dobry....

    • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Andrzej Biernacki

Prezes zarządu Ekolan SA. W 1997 roku Andrzej Biernacki i firma EKOL powołali do życia EKOLAN. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie założyciela Ekolanu w budownictwie mieszkaniowym (m. in.: zespół rezydencji Gdynia Hill, osiedle domów jednorodzinnych Wzgórze Bernadowo, pierwszy budynek apartamentowy w Trójmieście Villa Vert), a także rola pioniera na trójmiejskim rynku deweloperskim sprawiły, że Ekolan wyspecjalizował się w budownictwie mieszkaniowym.

Najczęściej czytane