• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
Wydarzenie już się odbyło
Aktualna edycja
Kongres for Social Media
PATRONAT

Kongres For Social Media (1 opinia)

Spotkanie osób, które biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki prowadzenia kont firmowych w social media! Wspólnie poczujemy atmosferę tego wyjątkowego miasta. A w tych miłych okolicznościach wspólnie trenujemy się w prowadzeniu najlepszych kont biznesowych w social media! Towarzyszy nam duże tempo zmian na rynku i ciągłe podnoszenie poprzeczki.

Musimy sprostać wielu wyzwaniom!
- Uczyć się pracy w nowych warunkach.
- Dochodzą nam nowe zadania i odpowiedzialności.
- Wiele elementów ciągle się zmienia.

Kongres #ForSM to połączenie: fantastycznej atmosfery, energii i programu, który zawsze jest liderem bo jest: ciekawy, na czasie i z pomysłem! Dołącz - Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne.

Świat nie czeka!
- wciąż pojawiają się nowe wyzwania,
- nowe możliwości,
- nowe podejścia do obsługi klienta,
- nowe pomysły na strategie sprzedażowe,
- Nowe kanały komunikacji,
- nowe narzędzia.

Spotykamy się w gronie osób odpowiedzialnych za prowadzenie kont firmowych w social media i nie możemy się doczekać!

Wysoko oceniony przez uczestników 5,6/6 i jest to jeden z najlepszych programów, jeśli chodzi o temat SoMe dla firm. Kongres odbywa się niezmiennie od 2014 roku.

PROGRAM KONFERENCJI



Spotkanie jest niewątpliwie najciekawszym, najmocniejszym merytorycznie wydarzeniem dot. social media w Polsce!
- 2 dni,
- after,
- lunche,
- przerwy kawowe
- komfortową, luźną atmosferę,
- wiele nowości, niespodzianek i urozmaiceń!
Po prostu nie może Cię zabraknąć!

Fantastyczne grono prelegentów i wiele ciekawych tematów m.in:
Temat: Zwinny plan social media, czyli z kim, kiedy i do kogo. O socialowej taktyce od strategii po kreację.
● Dowiedz się, jak dobrać kanały social media, które pozwolą Ci efektywnie
dotrzeć do grupy docelowej i realizować biznesowe cele.
● Poznaj praktyczne wskazówki, jak poruszać się między kanałami.
● Odkryj kreatywne know-how planowania komunikacji w różnych kanałach.
Przekonaj się, kiedy warto ograniczyć swoją obecność i jak wywołać efekt synergii.
Kto: Emilia Czerwiec, Creative Leader w Agencja Ancymony

Temat: Nowoczesne taktyki Social Mediowe: od wykorzystania chatu GPT i AI, po optymalizację i content organiczny.
- Czy dwuletnie strategie social mediowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku nadal mają rację bytu?
- Jak dopasować się do obecnie panujących trendów?
- W czym maszyny nie zastąpią dobrego content designera?
Między innymi na takie pytania odpowie Agnieszka, prezentując Wam obecnie trendujące taktyki social Mediowe
Kto:Agnieszka Banaś, Head of Social Media w Monday Group.

Temat: LinkedIn w 2023 roku: odkrywaj nowe możliwości - AI, trendy i zmiana algorytmu.
LinkedIn ewoluuje w zawrotnym tempie - czy jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami?
Odkryj tajniki przyszłości tego dynamicznego medium.
Podczas prelekcji Adrian:
- przyjrzy się najnowszym zmianom, które wpływają na sposób prowadzenia biznesu i strategie marketingowe,
- omówi tegoroczną aktualizację algorytmu, nowe funkcjonalności oraz rosnącą rolę sztucznej inteligencji
- pokaże praktyczne wskazówki, które pozwolą Twojej firmie wykorzystać pełen potencjał LinkedIn i osiągnąć sukces.
Nie przegap okazji, by być na bieżąco z rewolucją na LinkedInie i zdobyć przewagę konkurencyjną.
Kto: Adrian Gamoń

Temat: Segmentacja odbiorców w Social Media - zrób to mądrze!
- Czy warto jeszcze segmentować odbiorców naszych reklam?
- Czy może w dobie machine learningu jest to absolutnie zbędne?
Poznaj metody segmentacji użytkowników w Social Media i ich wartość dla biznesu.
Kto: Sebastian Puchała, Facebook Ads Team Manager w Sempai.

Temat: AI - w służbie social media - co musisz wiedzieć, co już działa.
Pomysły, inspiracje i podpowiedzi.
Kto: Natalia Skowrońska, Head of Social Media w Grupa Wirtualna Polska.


Obecnie uczestnicy otrzymują w prezencie BONUS w postaci wykładów z poprzednich edycji. Jest to bogaty materiał, z którego można korzystać od razu:
Wśród bonusowych wykładów m.in.:
1. Trendy - jak być marką na czasie?
2. Personalizacja - przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan - jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach.
3. Podcast. Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję.
4. Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. Konsument, kontent, kontekst - dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media.
5. Koniec z nudą na LinkedInie! Poznaj najciekawsze i najbardziej zaskakujące kampanie, które powstały na platformie dla profesjonalistów.
6. Bądź na bieżąco - ostatnie zmiany funkcjonalności na Instagramie, TikToku i nie tylko.
7. Podróż przez dżunglę, czyli co marketer powinien mierzyć w social media i jak to zinterpretować? O zbieraniu danych słów kilka.
8. Złapać uwagę widza od pierwszej sekundy - czyli sztuka dobrych wstępów do filmów na TikToku.
9. Reklama na LinkedInie. Wskazówki dzięki, którym nie przepalisz budżetu na kampanię.
10. Klasyczny model 3C (consumer, category, company) i jego zastosowanie w budowaniu strategii social media.
11. Rola emocji i motywacji w działaniach w mediach społecznościowych.
12. 10 kreatywnych sposobów na skuteczną komunikację na Instagramie.

Dziś social media są integralną częścią strategii marketingowych większości firm. Aktualnie jest to jedna z najważniejszych cegiełek w budowaniu firmy- aktywne i dobrze prowadzone sociale. Bez nich firma traci wiarygodność. Praca osób związanych z social mediami to nieustające śledzenie nowości, poszerzanie swoich kompetencji i reagowanie na zmiany w świecie internetu. Dlatego właśnie powstał Kongres For Social Media. Chcemy umożliwić odblokowanie swojego potencjału i sięgnięcie po więcej. W dynamicznie zmieniającym się świecie ważna jest elastyczność i umiejętność dostosowania się. Pokażemy, jak wykształcić instynkt social media managera, aby szybko reagować na trendy i wyczuwać potrzeby odbiorców. Kongres For Social Media działa od 2014 roku. Przez te lata zdobyliśmy zaufanie i empatię uczestników. Nasz event oceniany jest zawsze powyżej pięciu w sześciostopniowej skali. Z przyjemnością czytamy komentarze i opinie zadowolonych uczestników. Otwarty klimat eventu jest katalizatorem dla powstawania ciekawych rozmów, nawiązywania nowych kontaktów biznesowych a nawet przyjaźni.

Opinie (1)

  • Jestem jak to się mówi z branży

    1000 zł za bilet? ;) Jeśli sala się zapełni, to gratuluję dobrego marketingu organizatorom. Osobom, które kupią bilet nie gratuluję, bo zapłacą za promocję agencji tam występujących. Wszystko czego można się nauczyć w wyżej wymienionych tematach można znaleźć w sieci, za darmo.

    • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Piotr Maria Śliwicki

Od 1991 był prezesem Grupy Ergo Hestia, odszedł ze stanowiska pod koniec 2022 roku. Kierował...