• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

LPP otworzyło salon w Egipcie

VIK
6 lutego 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat LPP z miliardowym zyskiem
Pod koniec ub. roku marka Reserved zadebiutowała na rynku niemieckim, teraz ma podbić Bliski Wschód. Pod koniec ub. roku marka Reserved zadebiutowała na rynku niemieckim, teraz ma podbić Bliski Wschód.

Firma odzieżowa LPP otworzyła pierwszy salon Reserved w Egipcie. Według zapowiedzi to początek ekspansji firmy poza Europę. W ciągu najbliższych pięciu lat gdańska spółka zamierza otworzyć na Bliskim Wchodzie co najmniej kilkadziesiąt salonów sprzedaży.



Otwarty wczoraj salon w Kairze zlokalizowany jest w centrum handlowym Festival City Mall. Jego powierzchnia wynosi ponad 1500 m kw., a zatrudnienie w nim znajdzie w sumie około 50 osób. Salon został zaaranżowany zgodnie z obowiązującymi w sieci standardami dla rynków europejskich, ale na ofertę towarową będą miały wpływ względy klimatyczne i kulturowe. Egipt to kraj najbardziej liberalny w tym regionie, jednak w okresie najważniejszego święta muzułmańskiego, Ramadanu, sieć będzie rozszerzać ofertę modeli o eleganckie stroje w odpowiednich fasonach - długie spódnice czy sukienki zakrywające ramiona. - Firma zwraca także szczególną uwagę na eliminowanie z oferty adresowanej do klientów z krajów bliskowschodnich motywów zakazanych w kulturze muzułmańskiej, m.in. nagości czy symboli religijnych - podano w komunikacie.

Czytaj też: Syn Beckhama twarzą marki LPP

- Od wielu lat strategia rozwoju LPP zakłada ciągłe inwestycje i coraz bardziej globalny zasięg sieci sprzedaży. Otwarcie salonu Reserved w Egipcie to dla nas chwila symboliczna - robimy pierwszy krok w zupełnie nowym kierunku. Po ubiegłorocznym udanym debiucie na największym rynku zachodnioeuropejskim, w Niemczech, nasze produkty obecne są na Bliskim Wschodzie - dziś w Egipcie, a niebawem w kolejnych krajach tego niezwykle dynamicznie rozwijającego się regionu - powiedział Hubert Komorowski, wiceprezes zarządu LPP.

Mimo że model biznesowy LPP zakłada budowanie sieci w oparciu o własne sklepy, ze względu na uwarunkowania gospodarczo - polityczne na rynkach bliskowschodnich, salony marek LPP w tym regionie będą funkcjonować na zasadzie franczyzy. Partnerem koncernu jest firma Azadea, współpracująca na Bliskim Wchodzie między innymi z takimi firmami jak Inditex, czy markami Max Mara, Pepe Jeans oraz Promod. Do końca 2015 roku powstanie w Egipcie, Katarze, Kuwejcie oraz w Arabii Saudyjskiej - w sumie co najmniej osiem salonów Reserved. W przyszłości pojawią się tam też sklepy innych marek LPP, czyli Mohito i Sinsay.
VIK

Miejsca

Opinie (114)

  • Turbany z chin

    Turbany z chin

    • 1 1

  • Mam nadzieję że dożyję czasów gdy....

    ...LPP będzie musiała przenieść wszystkie sklepy do krajów takie jak Egipt bo w Polsce nikt nie będzie chciał u nich kupować.

    • 4 1

  • ja po obejrzeniu programu póżną nocą nic nie kupiłam i nie zamierzam kupować w ich sklepach.te ciuchy to pot pracujących często za grosze dzieci i indyjskch i chińskich...to wyzysk bezczelny a ja nie chcę się przyczyniać do męki tych dzieci a bagacenia się LPP

    • 2 1

  • Nawet dwa

    Juz sa dwa salony w kairze

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Jacek Kajut

Z wykształcenia inżynier elektryk, zbudował i rozwija jedną z najsilniejszych marek branży...

Najczęściej czytane