- 1 Unieważniono przetarg na terminal zbożowy w Porcie Gdynia (24 opinie)
- 2 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (70 opinii)
- 3 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (111 opinii)
- 4 Czy w najbliższą niedzielę sklepy będą czynne? (44 opinie)
- 5 Jest umowa na czarter FSRU (17 opinii)
- 6 Energa z zyskiem za 2023 r. (70 opinii)
Marka Optima znika z rynku. Lotos inwestuje w stacje
Marka Optima znika z rynku. Nie oznacza to jednak, że blisko 200 stacji paliw z logo Lotosu przestanie działać. Stacje własne spółki w segmencie ekonomicznym zostaną podniesione do standardu premium. Zgodnie z planami marka Optima zostanie całkowicie zlikwidowana do 2024 roku.
W 2018 roku Lotos przeprowadził standaryzację na 14 stacjach. W 2019 roku spółka planuje wydać kilkaset mln zł na dalszy rozwój, czyli budowę nowych oraz modernizację istniejących obiektów. W sumie do 2020 r. zmodernizowanych ma być kilkadziesiąt stacji.
- Marka Lotos jest dobrze rozpoznawalna. Robimy wszystko, aby wygląd i oferta były spójne. Klient wjeżdżając na stację powinien oczekiwać w każdym miejscu w Polsce podobnych usług, wysokiej jakości obsługi i schludnego wyglądu. Podczas procesu standaryzacji staramy się nie tylko wprowadzić jednolitą kolorystykę, ale również unowocześnić każdą stację. Modernizujemy systemy nalewu i magazynowania paliw. Zmieniamy oświetlenie w sklepie i pod wiatą. Wymieniamy meble sklepowe. Zwiększamy ofertę gastronomiczną. Pojawiają się nowe nośniki wizualne. Chcemy, żeby każdy klient z zadowoleniem wracał na stacje Lotos - mówi Jacek Puchniarz, szef Biura Infrastruktury Lotos Paliwa.
Pierwsze stacje należące obecnie do sieci Lotos działały pod szyldem Rafinerii od 1992 roku. Ich wygląd i wyposażenie zmieniały się przez blisko 30 lat. Spółka ma także stacje przejęte z rynku (sieciowe oraz prywatne, do największych akwizycji można zaliczyć przejęcie sieci Slovnaft oraz Esso w 2005 r.). Jednocześnie budowane były nowe własne obiekty. Zróżnicowanie wyglądu i funkcji stacji paliwowych w sieci było więc duże, dlatego jednym z kluczowych celów strategicznych rozwoju Lotosu jest m.in. dalsza standaryzacja na stacjach paliwowych.
Miejsca
Opinie (95) 1 zablokowana
-
2019-02-13 15:24
ja tankuję głównie na stacji
Carrefoura lub Auchana. A czemu tam? Bo niema tam obsługi która by miała pokusę kombinowania jak na innych stacjach. Co zamówią to przywiozą i wleją. Ale już raczej pani z kasy niczego nie domiesza. Jedynie to mogą na wzorcach litrów oszukiwać. A co do stacji Lotosu to omijam z daleka. Smrodzą w Gdańsku rafinerią a paliwo mają droższe niż na innych stacjach.
- 2 8
-
2019-02-13 15:53
Stacje Rafinerii Gdańskiej - Naszymi Stacjami !
Kasa zostaje w kraju a jakość BDB.
Tankuję tam od zawsze i nigdy nie miałem nawet najmniejszych problemów z paliwem.
Polecam.
Nawet jak parę groszy jest drożej jak na stacjach marketów to i tak warto, coś o tym wiem...- 7 2
-
2019-02-13 17:48
czyli więcej parówek i jeszcze dłuższe kolejki
- 8 1
-
2019-02-13 20:39
Odkąd rządzą
Pisiory, tankuję tylko na bp i shell. Nie mam ochoty patrzeć na ich gazety...
- 5 3
-
2019-02-13 22:43
(1)
Jak chcecie bułki z parówkami sprzedawać na stacji to w oddzielnym koncie i zatrudnić więcej pracowników .bardzo często jest tak że jest kolejka a pani pichci hot dogi
- 10 0
-
2019-02-14 17:13
a jaki sos do tego hot-doga?
Pozostali czekaja w kolejce bo jakie maja wyjście.
- 2 0
-
2019-02-15 21:05
lotos zniknie z rynku
- 0 0
-
2019-02-21 15:37
g wiecie i g możecie
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.