• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nordea stawia na nowe placówki

erka
2 lutego 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Gdynia. Nowy biurowiec przy Kieleckiej
W 2010 roku bank Nordea otworzył ponad 40 nowych placówek na terenie całego kraju. Cztery nowe punkty z charakterystycznym niebieskim logo w kształcie żagla powstały na Pomorzu. W 2010 roku bank Nordea otworzył ponad 40 nowych placówek na terenie całego kraju. Cztery nowe punkty z charakterystycznym niebieskim logo w kształcie żagla powstały na Pomorzu.

Bank Nordea pod koniec grudnia 2010 otworzył swoją 200-setną placówkę. Wynik ten osiągnął również dzięki dynamicznie rozwijającej się sieci placówek w województwie pomorskim.



W 2010 roku bank Nordea otworzył ponad 40 nowych placówek na terenie całego kraju. Na Pomorzu powstały 4 nowe punkty. Nordea uruchomiła po jednej placówce w: Gdańsku, Słupsku, Pruszczu Gdańskim oraz Wejherowie. Obecnie na terenie województwa bank ma już 27 oddziałów, które łącznie zatrudniają ponad 130 osób. Najwięcej, bo aż 11 placówek znajduje się w Gdańsku, 8 w Gdyni - gdzie również znajduje się centrala banku. Otwarcie jednej placówki kosztuje między 500 tys. a 1 mln zł.

- Rozwój sieci placówek jest dla nas bardzo ważny, gdyż dla większości klientów lokalizacja tradycyjnego oddziału jest nadal najważniejszym kryterium wyboru banku - mówi Włodzimierz Kiciński, prezes banku Nordea. - Konsekwentnie tworzymy nowe punkty zarówno w centrach miast, jak i dzielnicach mieszkaniowych.

W III kwartale 2010 r. bank osiągnął 76,2 mln zł zysku netto, czyli o 60 procent więcej niż rok wcześniej. Od początku 2010 roku bank zarobił niemal 198 mln zł, jednocześnie obniżając relacje kosztów do przychodów (C/I ratio) z 59,8 proc. do 52,2 proc.
erka

Miejsca

Opinie (51) 2 zablokowane

  • NORDEA (7)

    Ten bank ma bardzo złych i niekompetentnych pracowników

    • 38 36

    • Nie zgadzam się (1)

      Jestem klientką Nordei od kilku lat i byłam obsługiwana w większości placówek w Gdyni. zawsze byłam zadowolona z obsługi

      • 9 6

      • kasjerka

        Zapewne pożyczasz sama od siebie

        • 1 0

    • niekompetencja

      potwierdzam, osoby sa kompletnie nieprzygotowane do pracy, są niesolidni, niesłowni, bank ma dobrą ofertę, ale by zyskać klientów powinien zmienić albo doszkolić kadrę, szczególnie kiepska obsługa jest na heweliusza w gdańsku

      • 1 2

    • rowniez potwierdzam.. (2)

      babka od kredytow przy heweliuszu - jeden schemat liczenia.. jeden wzor.. jak jest inna niewiadoma to nie potrafi policzyc.. a fakcie, ze bank nie udziela kredytu na mieszkanie, jezeli budowa jest w mniejszym niz 40% stopniu zaawansowania budowy powiadamia zainteresowanego na szarym koncu, kiedy on stracil juz ok 1miesiaca na zbieranie dokumentow itd.. ;/

      • 11 1

      • potwierdzam (1)

        a placówka Gdynia Starowiejska bije w niekompetencji wszelkie rekordy

        • 4 2

        • Starowiejska?

          Starowiejska? A gdzie jest tam Nordea?

          • 0 0

    • potwierdzam

      • 13 9

  • ci co wzieli kredyt... (2)

    przegrali swój los...

    • 5 2

    • Ja wziełem.. (1)

      I faktycznie..przegrałem :(

      • 3 1

      • nie łam się, los czasem się odwraca

        powodzenia

        • 0 0

  • Kiedyś mieli lepsze oprocentowanie lokat. Teraz praktycznie tyle co inflacja. (2)

    A tak w ogóle, to czemu stanowiska w bankach są tak urządzone, że klienci oczekujący za mną słyszą o czym mówię i widzą co robię?

    • 25 0

    • sam się nie raz nad tym zastanawiałem

      argumenty mogą być takie, żeby na jak najmniejszej powierzchni umieścić jak najwięcej stanowisk :) a potem czynne jest jedno dwa. Tak bywa. I te reklamy, bilbordy.

      Na zdjęciu powyżej na 3 stanowiska działają 2 to i tak dobrze. Bo jak się ma pecha to wizyta w banku 30 minut czekania, 30 minut obsługi. Od razu dodam nie wszystko można załatwić w Internecie :(

      • 0 0

    • w każdym banku tak jest

      • 3 2

  • niestety osbługa jest dramatyczna

    potwierdzam, pracownicy tego banku są kompletnie nieprzygotowane do pracy, są niesolidni, niesłowni, bank ma dobrą ofertę, ale by zyskać klientów powinien zmienić albo doszkolić kadrę, szczególnie kiepska obsługa jest na Heweliusza w Gdańsku. Może ktoś z osób decyzyjnych w banku to czyta, no i być może wyciagnie wnioski

    • 2 6

  • Pożgnałem się z Nordea (4)

    Czas oczekiwania na swoją kolejkę przy Heveliusu - 40- 50 minut.
    No to dziękuję. Tak Nordea straciła firmę zatrudniająca 120 osób.

    • 6 8

    • Firmy obsługiwane sa w innych okienkach (2)

      Firmy w Nordea są obsługiwane w innych okienkach niż klienci indywidualni, zatem śmiem wątpić w to co napisałeś. Poza tym skoro masz firmę, która zatrudnia 120 osób to powinieneś mieć przypisanego opiekuna klienta, do którego na pewno nie czekałbyś 40 minut. także tyle prawdy w twojej opowieści, pewnie firmy co zatrudnia 120 osób tez nie masz...

      • 7 0

      • To moje osobiste doświadczenie (1)

        To moje osobiste doświadczenie. Doszedłem do wniosku, że skoro bank nie potrafi obsłużyć dobrego indywidualnego klienta, nie powinien zarabiać na mojej firmie.

        • 5 2

        • Bank może potrafi

          tylko klient nie potrafi dać się obsłużyć :)

          • 2 0

    • ja mam sposób na kolejki

      40-50 minut? to chyba przesada.
      ja jak tylko mogę korzystam z internetowego dostępu do konta, a jak muszę iść do Oddziału to albo się umawiam na konkretną godzinę albo idę do mniejszych Oddziałów, a mają ich teraz dużo, tam nie spotykam kolejek.

      • 4 0

  • Artykuł sponsorowany (2)

    Ile zapłacił sponsor

    • 1 3

    • A co Ci do tego??

      • 1 0

    • zrozum, że to sa informacje biznesowe

      a nie srtykuł sponsorowany, piszą że maja więcej placówek, że przez to jest więcej miejsc pracy i tyle, nie ma reklamy oferty

      • 0 0

  • artykuł sponsorowany ;-) (4)

    ... no ale to jedyny bank, który ma siedzibę w Trójmieście...

    • 34 12

    • (3)

      Jedyny? A np. Meritum Bank to ma siedzibę w Gamerkach Wielkich, tak?

      • 6 5

      • (2)

        to nie jest Trójmiasto. I co to za bank? Ja też mam skarbonkę i od dzisiaj zakładam bank. To już trzeci!

        • 1 3

        • kapitał pół miliona masz?? (1)

          • 2 0

          • Chyba 5 milionów...

            • 0 0

  • Centrala nadal w Gdyni...

    Dokładnie.

    • 4 0

  • nordea

    niestety w sytuacjach trudnych dla kredytobiorców ( wniosek o prolongate ) Bank nie jest w stanie pomóc Klientowi a czas oczekiwania na odpowiedz trwa w nieskończonośc . Nie polecam

    • 2 1

  • Bank NORDEA

    najlepszy bank z jakim miałem dotychczas styczność ,mam w nim kredyt mieszkaniowy i jestem bardzo zadowolony ,personel bardzo zaangazowany jest aby pomuc naprawdę byłem bardzo zdziwiony -pozdrawiam panie z odziału na ulicy Chmielnej

    • 3 7

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Dorota Sobieniecka- Kańska

Dyrektor Gdańskiego Klubu Biznesu. Wydawca, dziennikarka, wykładowca, doradca public relations. Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Gdańskiego. W przeszłości kierownik literacki Teatru Muzycznego pod dyrekcją Jerzego Gruzy; dziennikarka - z-ca redaktora naczelnego, redaktor naczelna, publicystka i komentatorka „Głosu Wybrzeża”; prezes zarządu wydawnictwa Baltic Press (wydawca anglojęzycznego dwumiesięcznika „Baltic Transport Journal”; dyrektor Biura Zarządu...

Najczęściej czytane