• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nordea stawia na nowe placówki

erka
2 lutego 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Gdynia. Nowy biurowiec przy Kieleckiej
W 2010 roku bank Nordea otworzył ponad 40 nowych placówek na terenie całego kraju. Cztery nowe punkty z charakterystycznym niebieskim logo w kształcie żagla powstały na Pomorzu. W 2010 roku bank Nordea otworzył ponad 40 nowych placówek na terenie całego kraju. Cztery nowe punkty z charakterystycznym niebieskim logo w kształcie żagla powstały na Pomorzu.

Bank Nordea pod koniec grudnia 2010 otworzył swoją 200-setną placówkę. Wynik ten osiągnął również dzięki dynamicznie rozwijającej się sieci placówek w województwie pomorskim.



W 2010 roku bank Nordea otworzył ponad 40 nowych placówek na terenie całego kraju. Na Pomorzu powstały 4 nowe punkty. Nordea uruchomiła po jednej placówce w: Gdańsku, Słupsku, Pruszczu Gdańskim oraz Wejherowie. Obecnie na terenie województwa bank ma już 27 oddziałów, które łącznie zatrudniają ponad 130 osób. Najwięcej, bo aż 11 placówek znajduje się w Gdańsku, 8 w Gdyni - gdzie również znajduje się centrala banku. Otwarcie jednej placówki kosztuje między 500 tys. a 1 mln zł.

- Rozwój sieci placówek jest dla nas bardzo ważny, gdyż dla większości klientów lokalizacja tradycyjnego oddziału jest nadal najważniejszym kryterium wyboru banku - mówi Włodzimierz Kiciński, prezes banku Nordea. - Konsekwentnie tworzymy nowe punkty zarówno w centrach miast, jak i dzielnicach mieszkaniowych.

W III kwartale 2010 r. bank osiągnął 76,2 mln zł zysku netto, czyli o 60 procent więcej niż rok wcześniej. Od początku 2010 roku bank zarobił niemal 198 mln zł, jednocześnie obniżając relacje kosztów do przychodów (C/I ratio) z 59,8 proc. do 52,2 proc.
erka

Miejsca

Opinie (51) 2 zablokowane

  • Jeszcze więcej banków - tego nam trzeba...

    • 4 2

  • (1)

    Ja w sumie jestem zadowolony z usług, jednak jak pewnego dnia pojawiłem się w oddziale na Obłużu, na 15 minut przed zamknięciem, Pani powiedziała, że nie wypłaci mi pieniędzy z konta walutowego, ponieważ ona zaraz kończy pracę.

    • 10 1

    • +Bierze sie telefon w dlon i dzwoni wyzej...

      a potem Pani otwiera drzwi z usmiechem na buzi...

      • 0 1

  • Pożgnałem się z Nordea (4)

    Czas oczekiwania na swoją kolejkę przy Heveliusu - 40- 50 minut.
    No to dziękuję. Tak Nordea straciła firmę zatrudniająca 120 osób.

    • 6 8

    • ja mam sposób na kolejki

      40-50 minut? to chyba przesada.
      ja jak tylko mogę korzystam z internetowego dostępu do konta, a jak muszę iść do Oddziału to albo się umawiam na konkretną godzinę albo idę do mniejszych Oddziałów, a mają ich teraz dużo, tam nie spotykam kolejek.

      • 4 0

    • Firmy obsługiwane sa w innych okienkach (2)

      Firmy w Nordea są obsługiwane w innych okienkach niż klienci indywidualni, zatem śmiem wątpić w to co napisałeś. Poza tym skoro masz firmę, która zatrudnia 120 osób to powinieneś mieć przypisanego opiekuna klienta, do którego na pewno nie czekałbyś 40 minut. także tyle prawdy w twojej opowieści, pewnie firmy co zatrudnia 120 osób tez nie masz...

      • 7 0

      • To moje osobiste doświadczenie (1)

        To moje osobiste doświadczenie. Doszedłem do wniosku, że skoro bank nie potrafi obsłużyć dobrego indywidualnego klienta, nie powinien zarabiać na mojej firmie.

        • 5 2

        • Bank może potrafi

          tylko klient nie potrafi dać się obsłużyć :)

          • 2 0

  • 200-setną - czyli dwudziestotysięczną?

    to nie można po ludzku napisać "dwusetną placówkę" albo "200. placówkę" ?

    • 4 3

  • trustno1

    skoro w grudniu 2010 powstałą 200 placówka - czemu artykuł o tym pojawił się w lutym 2011?
    nawet pudelek przy artykułach w tym tonie daje dopisek, że to artykuł sponsorowany (możliwe, że się mylę i nie jest to artykuł sponsorowany).

    • 1 1

  • Kolejny bank

    w Trójmieście, już nic nie ma, tylko banki...
    Zobaczcie w google "pieniądz jako dług"...

    • 1 1

  • Generalnie zależy od placówki, nie licza sie z klientami, a pracownicy niemili

    Ten bank to pomylka, żmudne kompletoanie dokumentów a potem jeszcze coś brakuje, obsługa niemiła, zakładnicy procedur itd, tworzą problemy z niczego. choć jak chcą to potrafią, oddział w osowie jest spoko. n

    • 3 3

  • Artykuł sponsorowany (2)

    Ile zapłacił sponsor

    • 1 3

    • zrozum, że to sa informacje biznesowe

      a nie srtykuł sponsorowany, piszą że maja więcej placówek, że przez to jest więcej miejsc pracy i tyle, nie ma reklamy oferty

      • 0 0

    • A co Ci do tego??

      • 1 0

  • na mnie bank traci...

    mam karte kredytową, do 1,5 miecha bez oprocentowania , spłacam systematycznie więc bank nie obciąża mnie odsetkami...więc na mnie traci :)
    Moje wynagrodzenie nie przechodzi na jego konto...hehe kilka razy już próbowali mnie nakłonić do wpłat pensji ale takiego wała

    • 1 4

  • Bank NORDEA

    najlepszy bank z jakim miałem dotychczas styczność ,mam w nim kredyt mieszkaniowy i jestem bardzo zadowolony ,personel bardzo zaangazowany jest aby pomuc naprawdę byłem bardzo zdziwiony -pozdrawiam panie z odziału na ulicy Chmielnej

    • 3 7

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Arkadiusz Aszyk

Menedżer z branży stoczniowej. Prezes Mostostalu Pomorze. Ukończył Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim, doktor nauk ekonomicznych. Pracował w Stoczni Gdynia pełniąc funkcję m.in.: doradcy zarządu, dyrektora biura zarządu, pełnomocnika zarządu ds. restrukturyzacji stoczni oraz członka zarządu. W 2005 roku był doradcą Sekretarza Generalnego CESA z siedzibą w Brukseli. W latach 2002-2004 wykładał na Uniwersytecie Gdańskim i w Sopockiej Szkole Wyższej w okresie 2003-2009. Potem...

Najczęściej czytane