- 1 Praca na wakacje 2024: oferty i zarobki (66 opinii)
- 2 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (66 opinii)
- 3 Elektrociepłownia gdyńska coraz bardziej ekologiczna (111 opinii)
- 4 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (77 opinii)
- 5 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (95 opinii)
- 6 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (246 opinii)
O internetowych trendach w gdańskim Starterze
Jakie będą trendy w mediach społecznościowych w 2014 roku?
Najnowsze trendy w mediach społecznościowych były tematem przewodnim piątkowej konferencji Social Media Convent w gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości Starter. Mówił o nich m.in. Ali Jafari, wiceprezydent serwisu Twitter.
- Kreatywność to podstawa skutecznej działalności w social media - mówił Yuri Drabent z agencji Lubię to. - Branża internetowa już się otwiera, a w tym roku jeszcze bardziej otworzy się na malarzy, grafików czy twórców komiksów. Dobrej jakości rzemiosło będzie bardzo ważne, ponieważ klienci nie chcą już w swoich kampaniach reklamowych obrazków z banków zdjęć. Chcą spersonalizowanych kreacji - dowodził, pokazując jako przykład olimpijską kampanię napoju Tiger. Firma zamiast korzystać z szablonów, zleciła agencji zaaranżowanie na ręcznie wykonanych makietach kilku scenek z puszką w roli głównej. Skutek? Pozytywny odzew klientów w sieci przerósł oczekiwania.
Żeby poznać potrzeby odbiorcy, niezbędny jest monitoring marki w sieci. To usługa, bez której żadna firma nie powinna obecnie podejmować działalności w Internecie. Przekonywał do tego Michał Sadowski z agencji Brand24.pl, która stworzyła popularne urządzenia do monitorowania sieci: - To niezbędna wiedza o tym, co kto o nas mówi w sieci i możliwość lepszego, niż kiedykolwiek wcześniej zrozumienia klientów w ich naturalnym środowisku.
Głównym bohaterem konferencji był Ali Jafari, wiceprezydent serwisu Twitter. Amerykanin w swojej prezentacji opowiadał o największej sile Twittera - marketingu natychmiastowym, czyli działaniach promocyjnych skierowanych do konkretnych odbiorców i prowadzonych przez markę w czasie rzeczywistym. Twitter, który umożliwia śledzenie aktywności klientów i odpowiadanie na ich potrzeby i problemy na bieżąco, jest idealną platformą do takich reklamowych praktyk. Ta strategia jest już powszechna m.in. w Stanach Zjednoczonych, w Polsce ma być jednym z trendów tego roku.
O ćwierkającym medium opowiadał również gość specjalny konferencji - ambasador USA w Polsce Stephen Mull, aktywny użytkownik Twittera, który na co dzień korzysta z tego medium w swojej pracy dyplomatycznej oraz w kontakcie z mieszkańcami Polski, nadsyłającymi pytania do ambasady.
Na Social Media Convent swoje prezentacje przedstawili również m.in. Sebastian Bykowski (Press Service Monitoring Mediów), Michał Górecki (koszulkowo.com), Rafał Janik (SoCommerce) czy Dariusz Szpak (OX Media).
Miejsca
Wydarzenia
Zobacz także
Opinie (33) 1 zablokowana
-
2014-02-22 09:11
W pewnym sensie odkrywanie Ameryki...
Wiadomo powszechnie i od dawna wszystkim , którzy choć trochę interesują się psychologią człowieka, bo zależy im na dobrej współpracy z klientem, że najważniejsze dla klienta jest poczucie, że dobrze zna firmę i ludzi tam pracujących. Dlatego od tysięcy lat najlepsze polecenie odbywa się tzw. pocztą pantoflową...a cóż innego spełnia facebook czy twitter jak nie rolę poczty pantoflowej. Dodatek jest taki, że można śledzić wypowiedzi klientów - tego do tej pory nie było...fakt - o ile przyjąć, że grupa zamieszczająca wiadomości to nasza grupa docelowa a nie ludzie z nadmierną ilością wolnego czasu, którzy piszą wszystko i wszędzie byle napisać, bo chcą uwagi.
- 6 4
-
2014-02-22 08:41
"wiceprezydenta twitera" ze niby jak?!
zastepca kierownika taka funkcja sie nazywa, nie wyglupiajcie sie prosze
- 15 1
-
2014-02-22 00:16
Kreatywność to podstawa???? a nie PRODUKCJA (1)
- 15 3
-
2014-02-22 00:18
kolejna konferencja o pierdzeniu w stołek i sprawdzaniu wykresów
- 15 2
-
2014-02-21 23:45
Nieroby
Za robotę się wezta nieroby z Facebooka.
- 22 3
-
2014-02-21 23:16
"Rok 2014 - rokiem kontentu"
Ukontentowało mnie to zdanie niepomiernie.
- 23 1
-
2014-02-21 22:51
pozdrowienia dla Janików
- 12 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.