- 1 Powstanie państwowa sieć handlowa (240 opinii)
- 2 Baltexpo z ofertą dla młodych i poszukujących (10 opinii)
- 3 Dlaczego Żabka promuje się w gdyńskim urzędzie pracy? (137 opinii)
- 4 Vistal szuka nowego prezesa (20 opinii)
- 5 Smart Metropolia powraca (18 opinii)
- 6 Inflacja we wrześniu. Ma być 8,2 proc. (94 opinie)
Trałowiec ORP Mamry zacumował w PGZ Stoczni Wojennej, gdzie przejdzie naprawę główną i dokową. To już trzecia jednostka remontowana w ramach umowy podpisanej w czerwcu ub. roku. Najistotniejszymi elementami prac jest m.in. wymiana wyeksploatowanych radzieckich silników.
Konsorcjum Polskiej Grupy Zbrojeniowej - PGZ Stoczni Wojennej oraz Stoczni Remontowej Nauta - prowadzi naprawy główne i dokowe trzech trałowców znajdujących się na wyposażeniu Marynarki Wojennej RP. Remont jednostek trójmiejskim stoczniom zleciła Komenda Portu Wojennego Świnoujście.
ORP Necko oraz ORP Nakło są już remontowane, a prace na nich są na tyle zaawansowane, że trzeci z okrętów prawie dwa miesiące przed planowanym terminem remontu mógł zacumować w Stoczni Wojennej. ORP Mamry przejdzie naprawę główną i dokową.

Najistotniejszymi elementami prac jest wymiana wyeksploatowanych radzieckich silników M401A1 i agregatów prądotwórczych WOLA71H6 na nowoczesne silniki i agregaty renomowanych producentów zachodnich. Wymianie m.in. podlegają także układy automatyki sterowania napędem głównym, elektrownią i systemami pokładowymi oraz nowe systemy nawigacyjne.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Szukasz powierzchni magazynowych w Trójmieście?
Miejsca
Opinie wybrane
-
2023-08-30 11:30
rex (3)
stary okręt - nowe silniki -brawo za pomysł. ciekawe ile ma jeszcze resursu do kasacji.....
- 17 22
-
2023-08-30 13:57
(2)
Te okręty po modernizacji mogą służyć jeszcze wiele lat kadłub wykonany jest z rzywic ajak się na tym nie znasz to nie pisz bredni
- 6 6
-
2023-08-30 14:31
(1)
Co to rzywic?
- 4 3
-
2023-08-31 00:10
Swoim z PO zwracaj uwagi
Robią więcej błędów językowych niż słownik polskiego ma wyrazów
- 2 0
-
2023-08-30 10:45
W dzisijszych czasach powinno się na takich łajbach montowac napęd typu hybryda plug-in (3)
albo lepiej pełny elektryk. Do tego obowiązkowe panele słoneczne i magazyn energii.
- 17 31
-
2023-08-30 11:56
wow, tyle trudnych słów w jednej wypowiedzie.
Przyznaj. Poprosiłeś tatę o pomoc?
- 7 3
-
2023-08-30 12:38
Taak, i turbiny wiatrowe (1)
- 8 0
-
2023-08-30 14:32
Prędzej wodne
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.