• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Paweł Olechnowicz promuje Polskę

erka
25 czerwca 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 

Prezes gdańskiej Grupy Lotos na antenie CNN International promuje polski rynek kapitałowy.


Na antenie CNN International rozpoczęła się kampania promująca polski rynek kapitałowy na arenie międzynarodowej. W reklamie występują menadżerowie największych polskich firm, w tym Paweł Olechnowicz, prezes Lotosu.



Czy reklama w CNN może wypromować polski rynek kapitałowy?

- Wszyscy jesteśmy ambasadorami marki Lotos - mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką, koordynująca kampanię ze strony Grupy Lotos. - Biorąc udział w działaniach związanych z promowaniem naszej marki, budujemy jej pożądany wizerunek i przewagę rynkową. Lotos jako silna marka, wspiera również wizerunek polskiego rynku kapitałowego. Udział w kampanii promującej Polskę na arenie międzynarodowej dodatkowo nas zobowiązuje.

W 30-sekundowej reklamie, obok prezesa Grupy Lotos Pawła Olechnowicza, o roli, jaką polski rynek kapitałowy odegrał w rozwoju ich firm, mówią: Ludwik Sobolewski, prezes Giełdy Papierów Wartościowych, Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego oraz Andrzej Klesyk, prezes PZU.

Reklama emitowana jest w Europie, na Bliskim Wschódzie i w Afryce. 10-tygodniowa kampania podzielona została na dwie części. Pierwsza, rozpoczęta 17 czerwca, będzie trwała trzy tygodnie. Druga, siedmiotygodniowa, zaplanowana została na wrzesień 2011.

Łącznie spot reklamowy zostanie wyemitowany 380 razy, a banner internetowy wyświetlony na stronie CNN 2 mln razy.
erka

Miejsca

  • ORLEN S.A. Gdańsk, Elbląska 135; Płock Chemików 7; Warszawa Bielańska 12

Opinie (89) 4 zablokowane

  • TERAZ POLSKA

    Moim zdaniem bardzo mało w polskich mediach jest programów poświęconych dobrym firmom i produktom a tych tak na prawdę nie brakuje
    Przez to wlaśnie wśród Polaków jest brak poczucia wartości i słychać wieczne narzekania
    Ps. dotyczy to również trójmiasto.pl

    • 3 1

  • joanna krupa jest super (1)

    olechnowicza też nie powinnismy krytykowac bo facet ma głowe na karku

    • 6 2

    • Żeś chłopie zasadził porównanie..
      Krupa i jeden z NAJlepszych polskich i europejskich manager-ów.
      Gdyby na miejscu prezesa Olechnowicza postawić jakąś medialną celebytkę,
      to bym zrozumiał..
      Ale to powyższe.., jak piernik do wiatraka..

      • 3 0

  • a po rosyjsku pan prezes "umie" jeszcze z podstawówki?

    • 5 0

  • POczytaj (1)

    Telewizja publiczna powinna być podstawowym źródłem dostępu do szeroko pojętej kultury. Ogłupiały naród nie będzie już niebawem w ogóle wiedział, co oglądać i czytać. Zapomni o swojej historii, nie będzie wiedział, jakie ma prawa obywatelskie, nie pozna własnego dziedzictwa kultury. A może właśnie o to chodzi? - mówi Jacek Bromski, reżyser, w rozmowie z Barbarą Dziedzic.

    • 2 2

    • Telewizji publicznej

      nie powinna istnieć, to marnowanie pieniędzy podatników i zabijanie wolnego rynku.

      • 1 0

  • promuje Polskę ......i sprzeda lotos

    • 3 1

  • Promuje miejsce, gdzie za łapówki można mieć pracowników murzynów

    nieźle to sobie obmyślili... a sporo firm wynosi się od nas, bo tu jest beton...

    • 4 0

  • Pytam się dlaczego Lotos czyli pan Olechnowicz (3)

    finansuje sport w Gdyni, a konkretnie żeńską koszykówkę ? Na te mecze uczęszcza kilkuset widzów !!! Żenada !!! Czy nie lepiej to co Lotos, czyli pan Olechnowicz ( skrót myślowy) wydaje na taką promocję przeznaczyć na GKS Wybrzeże Lotos Gdańsk. Kilka tysięcy widzów— to raz. Sport pokrewny z profilem branżowym— to dwa. A trzy- gdyby dołożyli te pieniądze na żużel pewnie byłoby podium i jeszcze lepsza reklama dla Lotosu, a być może i jeden z zawodników załapałby się na GP.

    • 0 7

    • ree

      Dodaj jeszcze biało-zielone dziadostwo

      • 1 0

    • kilka tysiecy widzow

      i reklamy ROZI - nie, dziekuje;

      • 0 1

    • Co to znaczy finansuje sport?Z własnej kieszeni?Dzieli jak chce nasze pieniądze.Może z lepszym pożytkiem dać na Radio Maryja?

      • 1 0

  • gdyby choć co drugi Polak, planujący wyjechać na zachód, potrafił wysławiać się tak jezykowo, jak w powyższym materiale, nie musiałby się martiwć, że zamiasat do biura, trafi na zmywak..
    Bo w biurze - bez względu na branże i stanowisko, "hał ar ju ?"
    to trochę za mało..
    A sam materiał, zrobiony merytorycznie, to nie rekalama telefoni komórkowej lub ciuchów.. TYLKO rynku kapitałowego !

    • 5 1

  • akcent, akcent, akcent... (2)

    no ale dobrze że coś próbują

    • 2 1

    • to sa reklamy dla Amerykanow (1)

      wiec jaki maja miec prezesi akcent? amerykanski? to jest promocja POLSKI;

      • 0 0

      • Niech mówi nasz ukochany prezes co chce,amerykanie i tak go nie rozumieją

        • 1 0

  • petrobaltic

    okradł petrobaltic.poed sad!!!!!!!!!!!!

    • 4 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Ewa Bereśniewicz - Kozłowska

Prezes zarządu firmy Aplitt. Absolwentka Wydziału Elektroniki Politechniki Gdańskiej, studiów podyplomowych Gdańskiej Akademii Bankowej, a także European Education Centre Hounslow Westdondon – Application Designer. Uzyskała certyfikat - Certificate in Card Bank Management - Visa International Self Study oraz licencję instalatora systemu UNIX. Od 1993 roku związana z branżą bankową, na stanowiskach kierowniczych i eksperckich, od 1997 roku w Departamentach Kart Płatniczych. Do 15...

Najczęściej czytane