stat

Pipeline Summit. Dwa dni wypełnione wiedzą

Formuła konferencji zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami.
Formuła konferencji zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami. fot. Kamil Złoch/gdynia.pl

Tylko praktyczna wiedza, #nomarketingbullshit - to myśl przewodnia kolejnej edycji Pipeline Summit w Gdyni. Konferencja o sprzedaży B2B online rozpocznie się we wtorek, 8 października, i potrwa dwa dni.



Jak skutecznie sprzedawać, budować zespoły sprzedażowe i przyspieszyć wzrost firmy? Jak znaleźć potencjalnych klientów i zatrzymać ich przy sobie? Tego wszystkiego i jeszcze więcej będzie się można dowiedzieć podczas konferencji Pipeline Summit. Spotkanie odbędzie się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Organizatorzy konferencji spodziewają się 300 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online.

Pipeline Summit to dwa dni wypełnione wiedzą. Eksperci zdradzą swoje sekrety i recepty na sukces. Przedsiębiorcy prowadzący własny biznes, którzy wezmą udział w konferencji, dowiedzą się, jak sprzedawać bezpośrednio, rozwijać zespół sprzedażowy, prowadzić media społecznościowe czy e-mail marketing oraz jak poprawić i zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe niezależnie od branży. W programie są warsztaty i wystąpienia merytoryczne, a wszystko w myśl idei #nomarketingbullshit.

Formuła konferencji zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami. Pierwszy dzień to Workshop Day i praktyczne szkolenia, drugi - Conference Day - całodzienne spotkanie z ekspertami oraz networking.

Wśród zaproszonych ekspertów znaleźli się m.in. Agata Krzysztofik (Piktochart) posiadająca 10-letnie doświadczenie w opracowywaniu i realizacji strategii rozwoju w takich firmach, jak Google, SimScale oraz Groove. Warto zajrzeć również na wystąpienie Yama Regeva, współzałożyciela i CEO Zest.is, szybko rozwijającej się platformy do budowania wiedzy dla profesjonalistów. Swoją obecność na Pipeline Summit potwierdził również Henrique Moniz de Aragão z G2.com. Henrique zbudował zespoły sprzedaży, które doprowadziły do przejęcia jego firmy przez Accenture w 2015 roku, utworzyły i zwiększyły liczbę nowych zespołów sprzedaży w Europie w tempie 100 proc. wzrostu przychodów.

Wystąpi też Łukasz Maroszczyk, który w Signify wprowadził social selling do globalnego ekosystemu firmy. Zdobywał doświadczenie w takich markach, jak Procter & Gamble, HSBC Bank czy The Prudential Assurance Company. Constantin Yevishkin (Tribe47) opowie o najnowszych trendach i o tym, w jaki sposób w 2020 roku będziemy używać webinarów. Anna Ratajczak-PiotrowskaAnna Skóra z Beeffective skupią się na social sellingu na platformie Linkedin.

Szczegóły wydarzenia i sprzedaż biletów trwa na www.pipelinesummit.com.

Opinie (10) 1 zablokowana

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ważne adresy

Ludzie biznesu

Piotr Ciechowicz

Wiceprezes Agencji Rozwoju Pomorza. Nadzoruje prace Regionalnej Instytucji Finansującej, Działu...