stat

Pipeline Summit. Dwa dni wypełnione wiedzą

Formuła konferencji zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami.
Formuła konferencji zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami. fot. Kamil Złoch/gdynia.pl

Tylko praktyczna wiedza, #nomarketingbullshit - to myśl przewodnia kolejnej edycji Pipeline Summit w Gdyni. Konferencja o sprzedaży B2B online rozpocznie się we wtorek, 8 października, i potrwa dwa dni.



Jak skutecznie sprzedawać, budować zespoły sprzedażowe i przyspieszyć wzrost firmy? Jak znaleźć potencjalnych klientów i zatrzymać ich przy sobie? Tego wszystkiego i jeszcze więcej będzie się można dowiedzieć podczas konferencji Pipeline Summit. Spotkanie odbędzie się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Organizatorzy konferencji spodziewają się 300 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online.

Pipeline Summit to dwa dni wypełnione wiedzą. Eksperci zdradzą swoje sekrety i recepty na sukces. Przedsiębiorcy prowadzący własny biznes, którzy wezmą udział w konferencji, dowiedzą się, jak sprzedawać bezpośrednio, rozwijać zespół sprzedażowy, prowadzić media społecznościowe czy e-mail marketing oraz jak poprawić i zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe niezależnie od branży. W programie są warsztaty i wystąpienia merytoryczne, a wszystko w myśl idei #nomarketingbullshit.

Formuła konferencji zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami. Pierwszy dzień to Workshop Day i praktyczne szkolenia, drugi - Conference Day - całodzienne spotkanie z ekspertami oraz networking.

Wśród zaproszonych ekspertów znaleźli się m.in. Agata Krzysztofik (Piktochart) posiadająca 10-letnie doświadczenie w opracowywaniu i realizacji strategii rozwoju w takich firmach, jak Google, SimScale oraz Groove. Warto zajrzeć również na wystąpienie Yama Regeva, współzałożyciela i CEO Zest.is, szybko rozwijającej się platformy do budowania wiedzy dla profesjonalistów. Swoją obecność na Pipeline Summit potwierdził również Henrique Moniz de Aragão z G2.com. Henrique zbudował zespoły sprzedaży, które doprowadziły do przejęcia jego firmy przez Accenture w 2015 roku, utworzyły i zwiększyły liczbę nowych zespołów sprzedaży w Europie w tempie 100 proc. wzrostu przychodów.

Wystąpi też Łukasz Maroszczyk, który w Signify wprowadził social selling do globalnego ekosystemu firmy. Zdobywał doświadczenie w takich markach, jak Procter & Gamble, HSBC Bank czy The Prudential Assurance Company. Constantin Yevishkin (Tribe47) opowie o najnowszych trendach i o tym, w jaki sposób w 2020 roku będziemy używać webinarów. Anna Ratajczak-PiotrowskaAnna Skóra z Beeffective skupią się na social sellingu na platformie Linkedin.

Szczegóły wydarzenia i sprzedaż biletów trwa na www.pipelinesummit.com.

Opinie (10) 1 zablokowana

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ważne adresy

Ludzie biznesu

Ewa Bereśniewicz - Kozłowska

Prezes zarządu firmy Aplitt. Absolwentka Wydziału Elektroniki Politechniki Gdańskiej, studiów...