- 1 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (70 opinii)
- 2 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (58 opinii)
- 3 Elektrociepłownia gdyńska coraz bardziej ekologiczna (96 opinii)
- 4 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (78 opinii)
- 5 Poczta Polska. Akcja protestacyjna (227 opinii)
- 6 Bezpłatna pomoc w cyfryzacji (6 opinii)
Pliszka zmienia wizerunek i chce walczyć o pozycję lidera w branży
Przedsiębiorstwo, sygnowane dotychczas przedrostkiem "poż", symbolem gaśnicy i kojarzone głównie z rynkiem lokalnym zmienia wizerunek. Gdańska firma Pliszka Inżyniering Przeciwpożarowy chce być postrzegana jako ogólnopolski lider w zakresie projektowania i realizacji nowoczesnych zabezpieczeń przeciwpożarowych.
Nowe logo Pliszka Inżyniering Przeciwpożarowy odnosi się bezpośrednio do oficjalnej nazwy, a tym samym do nazwiska właściciela - Krzysztofa Pliszki. Hasło "inżyniering przeciwpożarowy" ma obrazować szeroki zakres usług w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Z kolei wygasające, czerwone płomienie zamiast kropki nad "i", nawiązują do charakteru branży i koloru dominującego w dotychczasowej wizualizacji, który jest ściśle kojarzony z firmą.
- Decyzja o zmianie logo została podjęta na podstawie dokładnej analizy dotychczasowego wizerunku naszej firmy, tego jak chcemy być postrzegani w przyszłości oraz ograniczeń narzucanych przez poprzednią wizualizację - mówi Magdalena Basarab, kierownik działu marketingu i PR w firmie Pliszka Inżyniering Przeciwpożarowy, odpowiedzialna za operację rebrandingu. - Gaśnica i przedrostek "poż" w dotychczasowym logo ograniczały firmę do kategorii małych, lokalnych przedsiębiorstw remontujących i serwisujących sprzęt przeciwpożarowy i zupełnie nie wyróżniały nas spośród konkurencji. My dążymy do roli firmy eksperckiej, zajmującej się kompleksowo projektowaniem i montażem nowoczesnych i skutecznych, automatycznych systemów przeciwpożarowych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb.
Zmiana wizerunku objęła wymianę logo i nową wizualizację wszystkich akcydensów, materiałów promocyjnych, elementów reklamy zewnętrznej czy gadżetów. Zmienione zostały ubrania robocze pracowników oraz oznakowanie floty samochodowej. Powstała również nowa strona WWW, z designem dostosowanym do nowej identyfikacji i poziomem nawigacji zgodnym z aktualnymi trendami i wymaganiami rynku.
W programie Marka Kańskiego Pomorska Kronika Biznesu: Konsolidacja i determinacja - PGNiG łączy spółki gazownicze i zwiększa tempo poszukiwań gazu z łupków na Pomorzu, rozmowa z Grażyną Piotrowską-Oliwa prezes PGNiG S.A.; BPO Education Center - innowacyjne kursy księgowosci korporacyjnej szansą dla bezrobotnych; Ile kosztuje dobre imię - rozmowa z Andrzejem Popadiukiem z GFKM; Nowoczesny statek do nowych wyzwań - podniesienie bandery na pogłębiarce Przedsiębiorstwa Robót Czerpalnych i Podwodnych. Pomorska Kronika Biznesu w TVP Gdańsk w piątek o 18:20. Powtórka programu w sobotę o 17:15.
Miejsca
Opinie (89) 9 zablokowanych
-
2013-04-05 16:56
nazwa może się podobać lub nie...
de gustibus non est disputandum
ważne by firma działa sprawnie- 3 0
-
2013-04-05 13:53
aj ludzie (2)
czepiacie się nie wiadomo czy z zazdrości czy dla zasady - niech się nazywają jak chcą - póki tworzą miejsca pracy i jakiś tam dochód pkb, to niech będzie takich firm ile wlezie
- 11 0
-
2013-04-05 13:57
tyle, że w artykule nie ma informacji na ten temat (1)
nie jest napisane o ile wzrósł przychód w ostatnich 5 latach, jak rosły zyski, a jak zatrudnienie.
Nie piszą też jaka jest rotacja zatrudnienia.
Dlatego ludzie odnoszą się do porażkingu nazwy.
Jeśli zamieszczone byłyby pozytywne dane ekonomiczne firmy to z pewnością byłyby oklaski.
A nowa nazwa... cóż... nieporozumienie...- 2 0
-
2013-04-05 15:15
nieprozumiening
- 2 0
-
2013-04-05 13:16
Polglish (1)
;) (inżyniering)
- 1 0
-
2013-04-05 15:13
ponglish :)
- 0 0
-
2013-04-05 10:38
A tak przy okazji (3)
To ciekawe, ile ludzi ma w domu chociaż 1 czujnik dymu, który to w razie czego może uratować życie...
- 10 2
-
2013-04-05 14:20
ja mam i co (1)
nawet dwa osobne czadu i dymu wraz z optyką podpięte wszystko pod integre 24. o ile chociaz wiesz o czym do ciebie mówię co nie zmienia fak-tu inżynieringu
- 3 0
-
2013-04-05 14:38
Oj już się tak nie chwal.
Czujnikowy burżuj :D:D:D.
- 2 0
-
2013-04-05 14:37
Ja też mam.
Choć nie podpięte.
- 1 0
-
2013-04-05 14:35
Się nagle obrońcy ojczyzny - polszczyzny znaleźli.
Na codzień co drugie słowo, to kobieta lekkich obyczajów albo członek. Ale co tam. On jest be - ja cacy. Ech Polacy, Polacy...
- 5 0
-
2013-04-05 14:33
Wymyśling nazw nie jest ich mocną stroną...
Wymyśling nazw nie jest ich mocną stroną...
- 4 1
-
2013-04-05 13:52
Porażking
Plischkowy
- 9 1
-
2013-04-05 13:30
i teraz koszty...
do wymiany napisy na autach, koszulki,ulotki,długopisy,flagi,pieczątki, itd itd itd..koszty koszty.... ciekawe jaką odpowiedzialność ma ktoś kto zajmuje kierownicze stanowisko i pobiera za tę odpowiedzialnośc kase? wymyślając takie babole jak inżyniering?
- 8 0
-
2013-04-05 08:48
nazwa firmy "po polskiemu" (4)
- 62 0
-
2013-04-05 13:18
Jakbym otwierał firme nazwał bym ją...
Warsztat - Warsztating
sklep - skleping
piekarnie - piekarning
itd....
a portal nazwał bym trójmiasting.pl ........- 16 0
-
2013-04-05 11:47
MOŻE LEPIEJ "PLISZKA- THE LORD OF FLAMES"
one inzyniering to rule them all
- 20 0
-
2013-04-05 09:09
Inżeniering - a mogło być inżynieria
Polecam audycję 'Co w trawie piszczy' na temat 'inżynieringu':
- 20 1
-
2013-04-05 08:53
inżyniering?
Co to za słowo? Inżynieria brzmi dużo lepiej!!!!
- 30 0
-
2013-04-05 13:01
pani PR-demager, mam dla pani pare podpowiedzi: (1)
technika ppoż
technologie ppoż
rozwiązania inżynierskie w ochronie ppoż
systemy przeciwpożarowe
można ładnie po polsku? można.- 8 0
-
2013-04-05 13:06
ja tu jestem kierownikiem tej szatni
przypadkiem wyszła prawdziwa kompetencja do zajmowanego stanowiska. ciekawe co ta pani jeszcze wymyśla:) ale musi być wesoło.
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.