• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pliszka zmienia wizerunek i chce walczyć o pozycję lidera w branży

erka
5 kwietnia 2013 (artykuł sprzed 11 lat) 
Zmiana wizerunku objęła nie tylko wymianę logo, zmienione zostały też ubrania robocze pracowników oraz oznakowanie floty samochodowej. Zmiana wizerunku objęła nie tylko wymianę logo, zmienione zostały też ubrania robocze pracowników oraz oznakowanie floty samochodowej.

Przedsiębiorstwo, sygnowane dotychczas przedrostkiem "poż", symbolem gaśnicy i kojarzone głównie z rynkiem lokalnym zmienia wizerunek. Gdańska firma Pliszka Inżyniering Przeciwpożarowy chce być postrzegana jako ogólnopolski lider w zakresie projektowania i realizacji nowoczesnych zabezpieczeń przeciwpożarowych.



Nowe logo Pliszka Inżyniering Przeciwpożarowy odnosi się bezpośrednio do oficjalnej nazwy, a tym samym do nazwiska właściciela - Krzysztofa Pliszki. Hasło "inżyniering przeciwpożarowy" ma obrazować szeroki zakres usług w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Z kolei wygasające, czerwone płomienie zamiast kropki nad "i", nawiązują do charakteru branży i koloru dominującego w dotychczasowej wizualizacji, który jest ściśle kojarzony z firmą.

- Decyzja o zmianie logo została podjęta na podstawie dokładnej analizy dotychczasowego wizerunku naszej firmy, tego jak chcemy być postrzegani w przyszłości oraz ograniczeń narzucanych przez poprzednią wizualizację - mówi Magdalena Basarab, kierownik działu marketingu i PR w firmie Pliszka Inżyniering Przeciwpożarowy, odpowiedzialna za operację rebrandingu. - Gaśnica i przedrostek "poż" w dotychczasowym logo ograniczały firmę do kategorii małych, lokalnych przedsiębiorstw remontujących i serwisujących sprzęt przeciwpożarowy i zupełnie nie wyróżniały nas spośród konkurencji. My dążymy do roli firmy eksperckiej, zajmującej się kompleksowo projektowaniem i montażem nowoczesnych i skutecznych, automatycznych systemów przeciwpożarowych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb.

Zmiana wizerunku objęła wymianę logo i nową wizualizację wszystkich akcydensów, materiałów promocyjnych, elementów reklamy zewnętrznej czy gadżetów. Zmienione zostały ubrania robocze pracowników oraz oznakowanie floty samochodowej. Powstała również nowa strona WWW, z designem dostosowanym do nowej identyfikacji i poziomem nawigacji zgodnym z aktualnymi trendami i wymaganiami rynku.

Więcej o pomorskiej gospodarce

W programie Marka Kańskiego Pomorska Kronika Biznesu: Konsolidacja i determinacja - PGNiG łączy spółki gazownicze i zwiększa tempo poszukiwań gazu z łupków na Pomorzu, rozmowa z Grażyną Piotrowską-Oliwa prezes PGNiG S.A.; BPO Education Center - innowacyjne kursy księgowosci korporacyjnej szansą dla bezrobotnych; Ile kosztuje dobre imię - rozmowa z Andrzejem Popadiukiem z GFKM; Nowoczesny statek do nowych wyzwań - podniesienie bandery na pogłębiarce Przedsiębiorstwa Robót Czerpalnych i Podwodnych. Pomorska Kronika Biznesu w TVP Gdańsk w piątek o 18:20. Powtórka programu w sobotę o 17:15.
erka

Miejsca

  • Pliszka Gdańsk, Miałki Szlak 52

Opinie (89) 9 zablokowanych

  • nazwa może się podobać lub nie...

    de gustibus non est disputandum
    ważne by firma działa sprawnie

    • 3 0

  • aj ludzie (2)

    czepiacie się nie wiadomo czy z zazdrości czy dla zasady - niech się nazywają jak chcą - póki tworzą miejsca pracy i jakiś tam dochód pkb, to niech będzie takich firm ile wlezie

    • 11 0

    • tyle, że w artykule nie ma informacji na ten temat (1)

      nie jest napisane o ile wzrósł przychód w ostatnich 5 latach, jak rosły zyski, a jak zatrudnienie.
      Nie piszą też jaka jest rotacja zatrudnienia.
      Dlatego ludzie odnoszą się do porażkingu nazwy.
      Jeśli zamieszczone byłyby pozytywne dane ekonomiczne firmy to z pewnością byłyby oklaski.
      A nowa nazwa... cóż... nieporozumienie...

      • 2 0

      • nieprozumiening

        • 2 0

  • Polglish (1)

    ;) (inżyniering)

    • 1 0

    • ponglish :)

      • 0 0

  • A tak przy okazji (3)

    To ciekawe, ile ludzi ma w domu chociaż 1 czujnik dymu, który to w razie czego może uratować życie...

    • 10 2

    • ja mam i co (1)

      nawet dwa osobne czadu i dymu wraz z optyką podpięte wszystko pod integre 24. o ile chociaz wiesz o czym do ciebie mówię co nie zmienia fak-tu inżynieringu

      • 3 0

      • Oj już się tak nie chwal.

        Czujnikowy burżuj :D:D:D.

        • 2 0

    • Ja też mam.

      Choć nie podpięte.

      • 1 0

  • Się nagle obrońcy ojczyzny - polszczyzny znaleźli.

    Na codzień co drugie słowo, to kobieta lekkich obyczajów albo członek. Ale co tam. On jest be - ja cacy. Ech Polacy, Polacy...

    • 5 0

  • Wymyśling nazw nie jest ich mocną stroną...

    Wymyśling nazw nie jest ich mocną stroną...

    • 4 1

  • Porażking

    Plischkowy

    • 9 1

  • i teraz koszty...

    do wymiany napisy na autach, koszulki,ulotki,długopisy,flagi,pieczątki, itd itd itd..koszty koszty.... ciekawe jaką odpowiedzialność ma ktoś kto zajmuje kierownicze stanowisko i pobiera za tę odpowiedzialnośc kase? wymyślając takie babole jak inżyniering?

    • 8 0

  • nazwa firmy "po polskiemu" (4)

    • 62 0

    • Jakbym otwierał firme nazwał bym ją...

      Warsztat - Warsztating
      sklep - skleping
      piekarnie - piekarning

      itd....

      a portal nazwał bym trójmiasting.pl ........

      • 16 0

    • MOŻE LEPIEJ "PLISZKA- THE LORD OF FLAMES"

      one inzyniering to rule them all

      • 20 0

    • Inżeniering - a mogło być inżynieria

      Polecam audycję 'Co w trawie piszczy' na temat 'inżynieringu':

      • 20 1

    • inżyniering?

      Co to za słowo? Inżynieria brzmi dużo lepiej!!!!

      • 30 0

  • pani PR-demager, mam dla pani pare podpowiedzi: (1)

    technika ppoż
    technologie ppoż
    rozwiązania inżynierskie w ochronie ppoż
    systemy przeciwpożarowe

    można ładnie po polsku? można.

    • 8 0

    • ja tu jestem kierownikiem tej szatni

      przypadkiem wyszła prawdziwa kompetencja do zajmowanego stanowiska. ciekawe co ta pani jeszcze wymyśla:) ale musi być wesoło.

      • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Kalicki

Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni oraz Strathclyde University (MBA). Od początku pracy zawodowej ściśle związany z gospodarką morską i regionem pomorskim. Założyciel i prezes zarządu Inter Marine Sp. z o. o. - jednej z pierwszych w Polsce prywatnych agencji żeglugowych (rok zał. 1990), która po 22 latach działalności jest wiodącą w Polsce firmą branży usług sektora morskiego, usług stoczniowych oraz pośrednictwa pracy za granicą będąc jednocześnie ”firmą matką”...

Najczęściej czytane