- 1 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (61 opinii)
- 2 Elektrociepłownia gdyńska coraz bardziej ekologiczna (98 opinii)
- 3 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (70 opinii)
- 4 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (84 opinie)
- 5 Poczta Polska. Akcja protestacyjna (231 opinii)
- 6 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (245 opinii)
Pliszka zmienia wizerunek i chce walczyć o pozycję lidera w branży
Przedsiębiorstwo, sygnowane dotychczas przedrostkiem "poż", symbolem gaśnicy i kojarzone głównie z rynkiem lokalnym zmienia wizerunek. Gdańska firma Pliszka Inżyniering Przeciwpożarowy chce być postrzegana jako ogólnopolski lider w zakresie projektowania i realizacji nowoczesnych zabezpieczeń przeciwpożarowych.
Nowe logo Pliszka Inżyniering Przeciwpożarowy odnosi się bezpośrednio do oficjalnej nazwy, a tym samym do nazwiska właściciela - Krzysztofa Pliszki. Hasło "inżyniering przeciwpożarowy" ma obrazować szeroki zakres usług w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Z kolei wygasające, czerwone płomienie zamiast kropki nad "i", nawiązują do charakteru branży i koloru dominującego w dotychczasowej wizualizacji, który jest ściśle kojarzony z firmą.
- Decyzja o zmianie logo została podjęta na podstawie dokładnej analizy dotychczasowego wizerunku naszej firmy, tego jak chcemy być postrzegani w przyszłości oraz ograniczeń narzucanych przez poprzednią wizualizację - mówi Magdalena Basarab, kierownik działu marketingu i PR w firmie Pliszka Inżyniering Przeciwpożarowy, odpowiedzialna za operację rebrandingu. - Gaśnica i przedrostek "poż" w dotychczasowym logo ograniczały firmę do kategorii małych, lokalnych przedsiębiorstw remontujących i serwisujących sprzęt przeciwpożarowy i zupełnie nie wyróżniały nas spośród konkurencji. My dążymy do roli firmy eksperckiej, zajmującej się kompleksowo projektowaniem i montażem nowoczesnych i skutecznych, automatycznych systemów przeciwpożarowych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb.
Zmiana wizerunku objęła wymianę logo i nową wizualizację wszystkich akcydensów, materiałów promocyjnych, elementów reklamy zewnętrznej czy gadżetów. Zmienione zostały ubrania robocze pracowników oraz oznakowanie floty samochodowej. Powstała również nowa strona WWW, z designem dostosowanym do nowej identyfikacji i poziomem nawigacji zgodnym z aktualnymi trendami i wymaganiami rynku.
W programie Marka Kańskiego Pomorska Kronika Biznesu: Konsolidacja i determinacja - PGNiG łączy spółki gazownicze i zwiększa tempo poszukiwań gazu z łupków na Pomorzu, rozmowa z Grażyną Piotrowską-Oliwa prezes PGNiG S.A.; BPO Education Center - innowacyjne kursy księgowosci korporacyjnej szansą dla bezrobotnych; Ile kosztuje dobre imię - rozmowa z Andrzejem Popadiukiem z GFKM; Nowoczesny statek do nowych wyzwań - podniesienie bandery na pogłębiarce Przedsiębiorstwa Robót Czerpalnych i Podwodnych. Pomorska Kronika Biznesu w TVP Gdańsk w piątek o 18:20. Powtórka programu w sobotę o 17:15.
Miejsca
Opinie (89) 9 zablokowanych
-
2013-04-05 12:51
zaraz TTiertholning śmiechen
buahahhaha
- 3 0
-
2013-04-05 12:35
ja proponuje
Plisch-ca ingdżyniering przeciw fajerowy
- 7 1
-
2013-04-05 11:38
rzucę klasykiem... (2)
"rebranding może robić każdy, trochę lepiej lub trochę gorzej"..
myślę że wspomniana propozycja wcześniej jest dobra :
PLISZKA - INŻYNIERING ANTYFAJEROWY IN POLSKA- 16 2
-
2013-04-05 12:33
Reteksting też można.
Żeby było lepiej proponuję: "Rebranding każdy robić może, trochę lepiej lub trochę gorzej". Lepiej? Widzi mi się, że i owszem. I klasyk też bliższy oryginału.
- 0 0
-
2013-04-05 11:41
Proponuję PLISZKA - INZYNIERING ANTYFAJEROWY IN POLAND
- 0 1
-
2013-04-05 12:14
teraz ja parę słów po Polskiemu (3)
ale niezły FUN wyszedł z tego inżynieringu, ale co się dziwić skoro workują w tej korporejszyn sami managerowie . (brzmi jak magazynierzy) In polandii to jest normalne więc proszę się nie dziwić że takie gnioty polsko angielskie pojawiają się. Trendy czy coole czy jazze ogólnie panujące w języku potocznym są raczej wynikiem pojawiającego się dna intelektualnego wśród youngów i ich chęci do nieuctwa języka polskiego. Skoro sam mister director wypowiedział się i broni tej pokraki językowej , to chociażby nie wiem jakim bjutiful językiem napisał swoje oświadczenie to tylko dowodzi również o jego levelu umysłowym. have fan
- 17 0
-
2013-04-05 12:28
Wśród younów to raczej skutek tego, że także u ich parentow (1)
- 4 0
-
2013-04-05 12:31
genau
jak ju mówisz
- 0 0
-
2013-04-05 12:25
Ołmajgad!
Hał najs wyklarowane!
- 5 0
-
2013-04-05 10:14
Pani kierownik powinna wiedzieć, że nie ma czegoś takiego jak "marketing i PR" (2)
PR to integralna część marketingu.
Spróbuję prościej... to tak jakby napisać, że ktoś jest nauczycielem matematyki i tabliczki mnożenia.
Albo Dział Mięsny i Schabowy.
No ale jak mamy takich fachowców to potem powstają wynalazki typu "inżyniering przeciwpożarowy".
Kurczę, co za wiocha...- 28 5
-
2013-04-05 10:38
To już nie takie oczywiste. (1)
To jeden z klasycznych sporów w doktrynie. Jeśli odniesiemy się do klasyków jak Kolter to nie ma wątpliwości. Coraz częściej jednak pojawia się teza, że PR (komunikacja) to oddzielna funkcja zarządzania - niezależna od marketingu. Czy wspomniana jednak pani kierownik o tym wie to już inna sprawa.
- 6 0
-
2013-04-05 12:10
literówka Kotler ;)
Ogólna zasada im się bardziej rozdrobnimy tym więcej między sobą faktur wymienimy :)
Dlatego powstaje tyle tworów i dziwactw.- 2 1
-
2013-04-05 08:59
inżyniering przeciwpożarowy - KTO TO WYMYŚLIŁ!? (2)
Brzmi to jak tłumaczenie z początku lat dziewięćdziesiątych (sam widziałem takie wizytówki) angielskiego general director na "swojskie" GENERAŁ DYREKTOR :)
Lepiej niech właściciel zmieni póki czas na np. inżynieria przeciwpożarowa bo inaczej jedyne co zyska to drwiny o firmie i tzw. zły PR bo firma będzie się kojarzyła z (nazywając wg. przyjętej konwencji) burak company- 95 2
-
2013-04-05 11:36
jak to kto wymyślił ?
kobieta !
"Magdalena Basarab, kierownik działu marketingu i PR w firmie Pliszka Inżyniering Przeciwpożarowy, odpowiedzialna za operację rebrandingu."- 12 0
-
2013-04-05 11:14
a może INŻYNIERING PRZECIWPOŻARING - KONSULTING & DORADZING?
taka duża ilość -ing może brzmieć nawet z chińska, więc wschodnie rynki staną otworem!
- 25 0
-
2013-04-05 11:33
Najsmutniejsze jest to, że wystarczy jeden błąd urzędnika skarbowego i firma bankrutuje z dnia na dzień
- 3 0
-
2013-04-05 10:04
heheheh inżyniering (1)
jak już inzyniering to chociażby dodajcie anty fajerowy
- 60 0
-
2013-04-05 11:28
10/10
haha
- 6 0
-
2013-04-05 11:19
artykuł sponsorowany
nic dodać nic ując nie ma nic wspólnego z realiami
- 10 1
-
2013-04-05 09:52
Inżynierinig
Panie Pliszka, niech Pan uprzejmie znajdzie inną solucję, bo z pewnością ta nazwa spowoduje negatywny impakt na sale. A tak na poważnie to na szczęście żyjemy już w czasach kiedy takie nazewnictwo wywołuje co najwyżej delikatny uśmiech dezaprobaty.
- 62 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.