- 1 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (42 opinie)
- 2 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (176 opinii)
- 3 Złoty polski ma już 100 lat (136 opinii)
- 4 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (102 opinie)
- 5 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (125 opinii)
- 6 Po 30 latach idzie na "żyletki". Zbożowy czeka na zmiany (53 opinie)
Prezes Portu Gdynia Adam Meller odwołany
W środę niespodziewanie odwołano Radę Nadzorczą w Porcie Gdynia i powołano nowy skład. Ten zebrał się w czwartek w trybie pilnym i odwołał Adama Mellera, prezesa Zarządu Morskiego Portu Gdynia.
Adam Meller objął stanowisko prezesa Zarządu Morskiego Portu Gdynia SA 2 sierpnia 2016 roku. To była tzw. VI kadencja. Potem zasiadał w kolejnych kadencjach. Ta była VIII.
Wcześniej Meller był prezesem Towarzystwa Finansowego SKOK (obecnie Aplitt SA), a następnie wiceprezesem Towarzystwa Zarządzającego SKOK Sp. z o.o., które oferuje produkty i usługi finansowe dla Kas Stefczyka oraz pozostałych podmiotów systemu SKOK w Polsce. Jednak w latach 90. XX w. Prezes Meller pracował także w jednym z wydziałów portowych. Jest absolwentem Wydziału Budownictwa Lądowego Politechniki Gdańskiej, ukończył też studia podyplomowe z zakresu marketingu i zarządzania, ma tytuł MBA.
Nie poinformowano, skąd ta nagła decyzja o odwołaniu. Port w Gdyni dopina kilka dużych inwestycji, w tym kończy budowę nowego terminalu promowego (otwarcie we wrześniu) i prowadzi zaawansowane rozmowy z partnerami prywatnymi zainteresowanymi budową Portu Zewnętrznego w Gdyni.
Do czasu rozstrzygnięcia konkursu, który zostanie niebawem ogłoszony, zarząd pozostanie dwuosobowy. Pełniącym obowiązki szefa gdyńskiego portu będzie Jacek Sadaj, jeden z wiceprezesów.
Nieoficjalnie mówi się, że decyzja o odwołaniu prezesa Mellera to lokalna odsłona ogólnopolskich zmian w spółkach podległych Skarbowi Państwa.
Miejsca
Opinie (205) ponad 20 zablokowanych
-
2021-05-14 16:55
Tylko pozytywne
Nie rozumiem dlaczego bolą pozytywne wpisy? Poczytajcie info gdziekolwiek o porcie z 5 lat łącznie z komentarzami, czy na wyborczej, czy w dzienniku, gdziekolwiek . To tam będzie odp i inf o aferach, braku inwestycji, defraudacjach, wałach itp
- 4 9
-
2021-05-14 17:04
no nie (4)
Żeby nie było jak ze stadniną koni w Janowie. Po co zmieniać ludzi jeśli ci co są, są zaradni i rozwijają pięknie coś co było w ruinie? Jacy strasznie upi ludzie przejmują wszystko co się dobrze ma, tylko po to, żeby okraść, albo zniszczyć?????????
- 79 35
-
2021-05-14 17:06
Zniszczyć...
Lub przenieść do Szczecina
- 23 2
-
2021-05-14 17:29
Port był w ruinie? Kiedy? Po wojnie?
Tendencyjne wpisy.
- 16 11
-
2021-05-15 07:03
(1)
Wierzył PiS-owi to teraz ma!!!i tak jest we wszystkich działaniach!!! Fałsz i zakłamanie !!!!!!
- 15 2
-
2021-05-15 10:29
To był pisowski nominat :D
- 7 8
-
2021-05-14 17:08
Nie żebym kogoś bronił czy atakował...
... Ale do niedawna obowiązywała narracja o tym, jak zmiany miejsc pracy wpływają na rozwój pracownika.
- 6 1
-
2021-05-14 17:13
PiSowskie brytany zagryzają się pod dywanem...A może Obajtek chce kupić i Port w Gdyni?
- 11 4
-
2021-05-14 17:36
Komuś z Gdańska się nie podobało... (2)
Wiadomo przecież że gdynia jest solą w oku...wzrosty w pandemii jako jedyny polski port i nieliczny na Bałtyku, inwestycje idą, swiatowi operatorzy chcą budować port zewnętrzny...oj boli oj boli lechijkę
- 20 11
-
2021-05-14 17:38
Ktoś próbuje szukać kontrowersji i konfrontacji z Gdańskiem.
Czy to Maciej?
- 13 3
-
2021-05-16 13:46
Gdańsk pewnie tak, ale chyba bardziej Szczecin-Świnoujscie. Nie jest tajemnicą który były minister sympatyzuje z tym portem i gdzie trafi kasa przyznana Gdyni. Zaraz zostanie odebrana i trafi tam gdzie powinna. Gdynię spotkała kara za sukcesy.
- 7 0
-
2021-05-14 17:59
Nie ma nie zastąpionych.
Nie ma ludzi nie zastąpionych.
- 4 7
-
2021-05-14 18:01
Na stronie Portu wciąż nie ma informacji o zmianach w Zarządzie Spółki (2)
Ktoś tam pracuje?
- 7 3
-
2021-05-14 18:28
(1)
Są. Tylko trzeba umieć znaleźć.
- 2 1
-
2021-05-14 19:10
Nie ma w aktualnościach.
A powinny być.
Są ukryte na stronie składu Zarządu.- 3 3
-
2021-05-14 18:28
A kiedy prezes portu Gdańsk wyleci ? (2)
- 16 3
-
2021-05-15 01:35
Żeby było po równo
W Gdańsku klienci są jak wrogowie. Oskubać i w d*pę kopnąć.
- 2 0
-
2021-05-17 17:33
on nie wyleci
jest już tym z frontu Marcinka i zostanie
- 1 1
-
2021-05-14 18:37
do TSL - (2)
znam b. dobrze j. angielski ! , a tu niepotrzebnie się czepiasz . Jeżeli ktoś jest u siebie ,pracuje w polskiej rodzimej firmie i dobrze zna { jak napisałeś } ;- j.polski ! to znajomość J . angielskiego nie powinna być brana pod uwage i nie powinna być wymogiem ! Owszem j. angielski powinien być wymagany wówczas jeżeli jedziesz pracować do Anglii pracujesz i pilnujesz geszeftu angielskiego i polskiego . Ale jeżeli jesteś u siebie to po co ci ten język ? - chce przyjechać tu Anglik i robić w Polsce byznes - interes To niech nauczy się j.polskiego ! Co to znaczy ,że przyjeżdża tu byle d*p.k z Anglii zakłada firme - {otwiera Fast Food } zatrudnia dziewczyne {kucharke} i jej pomoc i główny warunek jaki im stawia to znajomość j.angielskiego !!! - a poszedł ty w szmaty do siebie !- przyjechałeś tu brachu do Polski robić interesy i zarabiać kasiore to wpierw naucz się polskiego języka ! .Wiem i jestem świadom -że to co wypisuję to absurd i utopia , ale wyłazi chyba ze mnie mój rodzimy polski patriotyzm i chęć posiadania przez nas - Polaków uznania i autorytetu !, ale póki co wiem ,że to niemożliwe i jedynie pobożne życzenie !
- 9 11
-
2021-05-15 01:42
W tej branży angielski to podstawa
daje komunikację niezależnie od narodowości... i tyle w temacie. Kto tago nie rozumie, nie nadaje się do tej branży. A Ty robiąc biznes w Estonii, Łotwie będziesz uczył się tych języków. Uczysz lokalnego języka jadąc na wakacje? Bzdury piszesz.
- 4 0
-
2021-05-15 10:55
Nie znasz angielskiego. Gdybyś znał, rozumiałbyś, że to dziś lingua franca. Szukasz usprawiedliwień dla nieuctwa. Nad polska interpunkcja też popracuj.
- 2 0
-
2021-05-14 18:37
Przeładunki vs Investycje (2)
Przeładunki są wprost proporcjonalne do inwestycji. Terminale przeladowują Port Gdynia inwestuje by mogli przeladowywac i wwozić i wywozić. Ludzie przecież to proste. Zarząd Portu daje teren i narzędzia by mogli bić rekordy i generować siano z podatków do miasta i kolejne 500
- 31 14
-
2021-05-15 21:33
To wskaż
które inwestycje miały wpływ na wzrost przeładunków?
- 6 1
-
2021-05-18 12:47
Nie, nie sa wprost proporcjonalne.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.