- 1 Kiedy otwarcie Kauflandu w Gdyni? (179 opinii)
- 2 4500 zł dla każdego? Płaca minimalna będzie rosła (86 opinii)
- 3 Stocznie docenione na targach w Singapurze (66 opinii)
- 4 Unimot rozbuduje bazę w Gdańsku (56 opinii)
- 5 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (62 opinie)
- 6 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (78 opinii)
Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia
Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.
O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.
- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.
Energa aktualizuje system
Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.
W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
- podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.
Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
(7 opinii)
Miejsca
Opinie (272) ponad 10 zablokowanych
-
2020-02-07 16:05
Najgorsza firma z jaką miałem doczynienia
Ostatnio dostałem od nich fakturę 20 stycznia z terminem płatności na 13 stycznia. A że wpłaty potrafią zaksięgować z tygodniowym opóźnieniem i jeszcze naliczyć odsetki, do tego już się przyzwyczaiłem.
- 11 0
-
2020-02-07 16:09
ale o co chodzi?
Ja się właśnie rozliczyłem poprzez stronę i rozliczenie rzeczywiste, faktura jest, przelew poszedł, bez żadnych problemów.....
- 1 10
-
2020-02-07 16:12
Dobra zmiana
I nowy prezes z nadania pis... Brawo
- 11 0
-
2020-02-07 16:14
Dobra zmiana
Prezes z nadania pis i widać efekty... Brawo pis i ich nieudacznictwo...
- 11 0
-
2020-02-07 16:14
u mnie też jaja
raz dostałem jeden rachunek na 4 miesiące
a dwa dni temu przyszedł biężący ale na kwotę 2x wyższą niż zwykle - taka duża ta podwyżka?- 5 0
-
2020-02-07 16:22
Ta śmieszna firma
To alegoria sytuacji w naszym pięknym kraju
- 11 0
-
2020-02-07 16:27
syf na maxa
może kolejna odprawa i nowy prezes z łapanki pomoże.
- 10 0
-
2020-02-07 16:37
Energa
Ta Firma to jakiś dramat .
- 20 0
-
2020-02-07 16:37
Co jakieś dwa miesiące przez tydzień-dwa system jest modernizowany
To co w normalnej szanującej się firmie trwa jedną noc, ewentualnie w weekend to w tej super spółce trwa w nieskończoność
- 16 0
-
2020-02-07 16:38
Nie działa i nie wiadomo kiedy zadziała (1)
W tej firmie mało co działa. Kilka razy dziennie padają systemy. Obecnie żaden system nie działa stabilnie. Od kiedy w 2015 r. powzięto decyzję o kupie systemu od Oracle wszystko zaczęło się sypać. Po 5 latach nie udało się znigrować wszystkich klientów co oznacza że nadal rozliczamy klientów 4 różnych nie kompatybilnych między sobą systemach.
- 17 0
-
2020-02-07 19:31
Bo to produkt na amerykański rynek, a nie na Polski. I taki jest efekt.
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.