• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia

Robert Kiewlicz
7 lutego 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Awaria sytemu rozliczeniowego Energi. Awaria sytemu rozliczeniowego Energi.

Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.



O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.



- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.

Energa aktualizuje system



Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:

  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
  • podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.

Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
20:07 11 LUTEGO 20

(7 opinii)

A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.
A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (272) ponad 10 zablokowanych

  • w zeszylm roku palcac rachunki wynosily 140zl a juz w grudniu skok byl do zaplaty 200zl czyzby juz w grudniu podwyzka wystapila? skoro od stycznia miala byc podwyzka a tym bardziej ze nie bylo mnie pol miesiaca w domu a teraz do zaplaty 210zl cos chyba nie tak z ta energia co za glab y tam siedza?

    • 7 0

  • Kłamcy

    Przy poprzedniej awarii jak nie dostawalem rachunków i dzwoniłem z pytaniem dlaczego była odp. że mam nadpłatę. Po roku przyszedł zbiorczy rachunek więc poprosiłem o rozłożenie tego na raty. Zgodzili się rozłożyć to na dwie z odsetkami. Monopol i zdzierstwo muszą mieć przecież na odprawy dla trzymiesiecznych prezesów!!!!

    • 12 0

  • Błędy błędy błędy

    Muszę przyznać że ja po zalogowaniu się do systemu nie widzę licznika a próba dodania go do konta kończy się błędem "błąd systemów zewnętrznych" lub białą stroną - wytłumaczenie, że coś jest nie tak i że baza im się rozjechała na infolinii zajęło bite 3 godziny i zadziałało tylko dlatego że cokolwiek pani próbowała aktywować wyskakiwał jej ten sam błąd. To było 10 dni temu i nic

    • 5 0

  • ni

    • 1 0

  • ja płaciłem 4 lutego i wszystko działało bez zarzutu, miesiąc wcześniej też było ok

    • 1 5

  • U mnie działa bez zarzutu.

    Po prostu zapisałem się do PiS.

    • 11 2

  • W 2016 nie przysłali mi rachunku za 14 miesięcy

    A dwa razy pisałem pismo o wysłaniu uregulowania

    • 5 0

  • energa

    jakiś lump mowi ze z energii wchodzi do klatek schodowych chodzi po piętrach i jest niebezpieczny bylo też pdpalanie przycisków dzwonka chce rozmawiać o licznikach bez zgody lokatrow wchodzi do kłatek joko liczniki oferuje jest to osoba być może więcej ich jest koniecznie do mieszkań chce wchodzić!

    • 1 1

  • No i nawet patronka Matka Boska nie pomogła!

    A tak poważniej, to dojna zmiana już tam niczego nie ogarnia. Jeszcze chwila i zaczną - jak w komunie - prosić:obywatelu wspomóż elektrownie i wyłącz prąd!...

    • 13 0

  • Takm to prawda

    Napisalam do nich że nie otrzymałam r-ku to mi odpisali ze mam zrezygnować z papierowych faktur,nie wiem czy oni tego nie wiedzą że na przykład ja nie dostaje takowych tylko na adre email

    • 5 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Monika Płocke

Banking Technology, Head of Change and Technology Capabilities w Nordea Bank AB. Absolwentka Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, studiów MBA oraz licznych programów w Harvard Business School i London Business School. Karierę zawodową rozpoczęła w 1993 r. w AT&T Bell Labs (dziś Lucent Technologies) jako projektant systemów informatycznych. Od 1995 r. pracowała w firmie PROKOM jako koordynator projektów. Od 1.01.2014 r. do 31.10.2015 r. była Prezesem...

Najczęściej czytane