- 1 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (66 opinii)
- 2 Zużywamy coraz więcej energii (117 opinii)
- 3 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (60 opinii)
- 4 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (118 opinii)
- 5 Gra Manor Lords światowym hitem (46 opinii)
- 6 Trzeci raz szukają prezesa Energi (87 opinii)
Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia
Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.
O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.
- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.
Energa aktualizuje system
Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.
W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
- podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.
Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
(7 opinii)
Miejsca
Opinie (272) ponad 10 zablokowanych
-
2020-02-07 22:03
Jasneeeee
Energa, prund, monopolist....ehhh
- 1 0
-
2020-02-07 22:05
Ten nowy system
to jakiś koszmar! Nawet, jak - z rzadka - działa, to i tak jest do kitu! Po było zmieniać to, co dobrze działało? Człowiek podawał odczyt i od razu mógł zapłacić. A dziś po podaniu odczytu - trzeba czekać i pamiętać, że się jednakowoż jeszcze nie zapłaciło. Porażka nie system!
- 5 0
-
2020-02-07 22:07
Nie pobiorą opłat - dzięki Ci Energo
Co za wielką łaskę okazuje ta firma. Rzecznik przekazuje wspaniałą wiadomość: nie pobierzemy dodatkowych opłat od klientów, którzy nie mogli na czas dowiedzieć się o wysokości oplat.
Chyba jak już w końcu zabraknie tych badylarzy i prywaciarzy to nareszczcue wróci na piedestał społeczny interes i znowu aktualne staną się seriale Zmiennicy i Alternatywy4.
Zatem cieszmy się z obecnych poczynań Energi, bo lepiej to w tej firmie już nie będzie.- 6 0
-
2020-02-07 22:19
Witamy w neobolszewickiej rzeczywistosci
Banda nieuków i karierowiczów picbeckich nie mająca pojęcia otym co robi twierdzi ze to odbiorcy ich tzw usług będą musieli się uzbroić w cierpliwość po tym jak zapłacą większe rachunki. Banda banasi
- 5 1
-
2020-02-07 22:33
mnie drazni co innego
i**otyczne zmienianie hasla co pol roku....rzekomo podyktowane wzgledami bezpieczenstwa
nawet raz zapytalem pania na infolinii czy by chciala zeby jej co pol roku zmieniano pin do bankomatu i czy by to w jej opinii podnioslo bezpieczenstwo... ale nie bylo sensu sie dalej znecac bo co ta kobieta moze?....procz klepania co jej kazano na szkoleniu :(- 5 0
-
2020-02-07 22:51
Problem energii
Ten problem z systemem istnieje bardzo długo. To jest jedyna firma która ma problem z internetem bo wnuczek Prezesa się jeszcze uczy. Co chwilę są zmiany z dostępem do strony internetowej. Dziadku naucz wnuczka aby strona internetowa zaczęła działać.
- 5 0
-
2020-02-07 22:55
informatycy (1)
dobrze że zarabiają krocie za dobrze wykonaną pracę. Zaorac takich programistów i zatrudnić kogoś odpowiedzialnego a nie pseudo znafców javy po kursach
- 10 0
-
2020-02-08 08:24
Moze arciszewska....albo nie ten z radia gdansk sie nada i ma teraz czas.
Kompetencje ? A co to takiego ?
- 1 0
-
2020-02-07 22:59
Problem z rachunkami
Jeszcze raz podkreślam iż jest to problem bardzo długi. Widocznie wnuczek prezesa się jeszcze uczy. Poziom strony internetowej jest na poziomie podstawowym. Informatyk wnuczek z dobrej zrobi karierę w następnej spółce. Geniusz wybranej grupy
- 5 0
-
2020-02-07 23:00
Po co w ogole zmienili E24???
Poprzednia werzja E24 byla OK. Faktury sie wygenerowały od razu. Od kiedy jest ta nowa werzja za kazdym razem musze zresetowac haslo a faktura jest gotowa dopiero po 48 godz. Skandal! Zepsuc cos co dziala...
- 5 0
-
2020-02-07 23:05
W porównaniu z Energą
Śp. Telekomunikacja to był mały szczeniak. Poczta Polska to szczyt kompetencji i profesjonalizmu. Na razie Energa jest niezagrożona.
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.