• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia

Robert Kiewlicz
7 lutego 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Awaria sytemu rozliczeniowego Energi. Awaria sytemu rozliczeniowego Energi.

Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.



O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.



- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.

Energa aktualizuje system



Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:

  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
  • podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.

Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
20:07 11 LUTEGO 20

(7 opinii)

A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.
A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (272) ponad 10 zablokowanych

  • przecież tak dzieję się od lat,ktoś pieniądze wziął za bubla a my szargamy nerwy,

    • 12 1

  • Działa

    U mnie cały czas działa, nie mam problemu

    • 1 14

  • Może niech nie naprawiaja

    bo nowa cena za prąd załamie niejednego.

    • 10 0

  • Próba wyłudzenia ? (3)

    Dostałem wczoraj fakturę na 1200zl zamiast 400zl jak zwykle płacę. Doliczono mi 800zl więcej. Złożyłem reklamację. Czekam na rozwój wydarzeń. Faktura niezgodna z faktycznym stanem licznika.

    • 18 0

    • Reklamacje oczywiscie uznaja

      Ale zapłacić fakturę bedzie trzeba. Odlicza od następnej.

      • 4 0

    • Wyludzenie.

      A ja dostałam rachunek kolosalny.
      8 tysięcy za miesiąc zużycia prądu, gdzie mieszkam w małym domeczku, i płaciłam wcześniej po 200 zł. To jest dopiero burdel, mimo że operator energa dzwonił że był błąd w liczniku to energa upomina się o te 8 tys. Grożąc że odłączy nam prąd.
      Zamierzam pójść z tym do sądu.
      Również to jest temat dla uwagi, bo w życiu nie zapłacę im kwoty której nie wypaliłam. Gdyby było takie zużycie prądu na 8 tys. To kable by paliły w moim małym domku, chyba że place za całą ulice.

      • 0 0

    • wyjaśnienie

      udało ci się z nimi wyjaśnić?
      też dostałem wysoki rachunek mimo że mieszkanie puste i nie ma żadnych podłączonych urządzęń

      • 0 0

  • Niech Pisiory częściej zmieniają prezesów i dyrektorów!

    • 15 4

  • jaki prezes tak Energa poczekajmy jeszcze na Lotos ciekawe co tam się stanie

    • 10 0

  • Strona Energa jest od kilku lat w naprawie.

    • 16 0

  • złodzieje

    nie potrafią prawidłowo rozliczyć przedpłat, za to - owszem - ściągnąć licznik mimo nadpłaty 300 zł na koncie

    • 14 1

  • "Klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią..."

    No. To jestem spokojny że będą naliczane odsetki a potem każdy klient z osobna będzie się musiał trzydzieści razy tłumaczyć, po wyjaśnieniu sprawy znów przyjdą noty odsetkowe...
    Jestem spokojny...

    • 16 0

  • Zmieńcie darmozjadów którzy w Energii pracują... (1)

    ... Obiboki i ignoranci

    • 21 0

    • zmienimy

      • 2 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Dorota Sobieniecka- Kańska

Dyrektor Gdańskiego Klubu Biznesu. Wydawca, dziennikarka, wykładowca, doradca public relations....

Najczęściej czytane