• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia

Robert Kiewlicz
7 lutego 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Awaria sytemu rozliczeniowego Energi. Awaria sytemu rozliczeniowego Energi.

Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.



O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.



- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.

Energa aktualizuje system



Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:

  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
  • podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.

Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
20:07 11 LUTEGO 20

(7 opinii)

A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.
A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (272) ponad 10 zablokowanych

  • Bawią się PiSiaki nie ma co ! (1)

    • 26 10

    • Tylko 2-gi sort ma problem

      Ja go nie mam

      • 3 9

  • Co miesiac sa jakies problemy z energa24.pl (3)

    rozliczam sie co miesiac i nie pamietam juz kiedy nie bylo problemow z podaniem stanu licznika. Wiecznie sa problemy z logowaniem na stronie energa24.pl. Kiedys rozliczalem sie przez e-bok i tam nie bylo tylu klopotow. Zmieniono na energa24.pl i nie ma miesiaca zeby nie bylo bledow. Co za cyrk.

    • 80 1

    • Mam to samo

      • 0 0

    • To samo u mnie, to co się dzieje u nich z logowaniem, to jakaś kpina, ile ja nerwów już na tym straciłam... Nie było miesiąca, żebym nie miała problemu z logowaniem, a jak już cudem się to uda, to podanie licznika graniczy z następnym cudem :/

      • 2 0

    • energa24

      To totalne dziadostwo. Widocznie za mało płacimy za prąd. Banda baranów !!!!!!

      • 2 0

  • klient (1)

    Jest tez chyba duuuzy problem z inteligentymi licznikami Energi. Dlaczego u mnie, mimo ze czesto wyjezdzam na pare tygodni i wylaczam wtedy wszystko w domu, licznik Energi dalej nabija mi zuzycie. Dom jest jednorodzinny, wiec nikt mi nie moze sie podlaczyc ! Oj, chyba nie tylko ebok tej firmy ma awarie ...

    • 32 0

    • mieszkaniec

      Masz wspólnika - nic samo się nie kręci ( musi być wspomaganie no chyba że wiatr ) na bank jest lewe podłączenie - lub elektryk pomylił kable i takie przypadki były i są !

      • 0 0

  • co przyjdzie prezes i chce naprawić rachunki rzeczywiste

    to nie zdąża i musi odejść, taka cena za nieudolność i nieterminowość.

    • 26 0

  • Wymiencie jeszcze 10 prezesow najlepiej co 3 miesiace.. (1)

    • 34 1

    • Jak będzie trzeba to i 100 wymienimy

      Aż znajdziemy tego najlepszego!

      • 4 1

  • dziwne!

    przed chwila placilem.

    • 2 16

  • Jakoś pod koniec zeszłego roku wyłączyli swoją platrofmę na cały miesiąc, żeby zmienić ją na nową. 2-3 miesiące później już nie działała. Naprawili, chodziła przez miesiąc i znowu to samo, tyle że tym razem to będzie już pewnie z 1,5 miesiąca.
    Codziennie trzeba sprawdzać czy ten szajs już działa, żeby można było zapłacić rachunek. Gratulacje Energa, świetna robota.

    • 38 0

  • Przed aktualizacją faktura generowała się od ręki, a teraz trzeba na nią czekać dwa dni

    Nie ma to jak nowsze-lepsze. A tan komunikat też miałem, ale po tygodniu się poprawiło

    • 20 0

  • W styczniu rachunek przyszedł kilka dni po terminie (2)

    pani na infolinii zwalała wszystko na Pocztę Polską. W między czasie dostałem sms`a od oszustów, podszywających się pod Energę.
    Cóż, w prywatnej spółce byłaby dymisja, no ale to nie jest prywatna spółka.

    • 23 0

    • Rachunek

      Ja ostatni rachunek dostałem 4 listopada 2019, zawsze dostawałem co 2 miesiące, a w tym roku jeszcze nie dostałem ani jednego rachunku. Czy ktoś ma taki sam problem?

      • 0 0

    • Wygląda na " Prywatną" niejawną. Cha, cha.

      • 0 0

  • Opłaty za energię (1)

    Jeszcze takiego burdelu w Energii nie było od lat Kto rządzi ta firma ???Dyletant czy fachowiec ??Mam problemy z rozliczeniem rzeczywistym w różnych porach dnia i nocy Jeżeli się uda to później nie ma potwierdzenia Opadam z sił Ciagle tłumaczenie Energii to wina systemu -szkoda zo nie powiedzą ze to wina Tuska Prezesi Energii weźcie się do pracy

    • 40 1

    • Zapytaj

      czy mozesz porozmawiac z Panem Systemem

      • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Piotr Ciechowicz

Wiceprezes Agencji Rozwoju Pomorza. Nadzoruje prace Regionalnej Instytucji Finansującej, Działu...

Najczęściej czytane