• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Salon LPP przy Oxford Street otwarty

erka
6 września 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat LPP z miliardowym zyskiem
  • LPP oficjalnie otworzyło pierwszy salon Reserved w Londynie. Sklep znajduje się przy Oxford Street 252, w samym centrum londyńskiego West Endu.
  • LPP oficjalnie otworzyło pierwszy salon Reserved w Londynie. Sklep znajduje się przy Oxford Street 252, w samym centrum londyńskiego West Endu.

LPP oficjalnie otworzyło w środę pierwszy salon Reserved w Londynie. Sklep znajduje się przy Oxford Street 252, w samym centrum londyńskiego West Endu. Wraz z otwarciem londyńskiego salonu marki ruszyła również sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim.



Salon Reserved przy Oxford Street został w całości zaprojektowany i wykonany przez polskie firmy, z którymi od lat współpracuje LPP. Nakłady inwestycyjne na sam projekt i budowę wyniosły blisko 20 mln złotych. Umowa najmu została podpisana na 10 lat. Londyński salon Reserved został zaprojektowany według koncepcji "Open to Public". Przestrzeń handlowa, licząca ok. 3 tys. m/kw., została zaaranżowana na jednym poziomie.

- Londyn to prawdziwie globalne miasto, europejska stolica mody i okno na świat, co roku odwiedzane przez setki milionów turystów - mówi Marek Piechocki, Prezes LPP SA. - Chcemy budować globalną rozpoznawalność Reserved jako marki i LPP jako firmy. Nasza obecność na Oxford Street to ważny krok w tym kierunku.
Oxford Street to jedna z najbardziej prestiżowych ulic handlowych na świecie (tzw. high streets). Co roku robią na niej zakupy miliony londyńczyków i turystów odwiedzających stolicę Wielkiej Brytanii. Według New West End Company (NWEC), branżowego stowarzyszenia zrzeszającego największych najemców sklepów zlokalizowanych na obszarze centralnego Londynu (tzw. West End), w tym przy Oxford Street, Regent Street czy Bond Street, w 2016 r. ruch pieszy na Oxford Street sięgał 120 milionów osób. To czyni tę ulicę jedną z najatrakcyjniejszych lokalizacji handlowych świata.

W sklepie przy Oxford Street będzie pracować ponad 100 osób. Za operacyjne zarządzanie londyńskim salonem Reserved odpowiada Corinne Facey, Retail Operations Manager UK. Londyńskiemu debiutowi Reserved towarzyszy kampania reklamowa z udziałem supermodelki Kate Moss.
erka

Miejsca

Opinie (133) 4 zablokowane

  • Bardzo fajnie,ze jakis polski

    bedzie a polacy nie potrafia sie cuesztc,tylko krytykowac.Pomyscie itwirxyc Mohito,Bo Sa super cuuchy I angielki by kupowaly wiecej niz w Reserved.Polcy Beda tez kupowac w Lodynie.Bravo LPP

    • 4 1

  • Polski customer service i refund policy i leza na lopatkach.

    Polskie sklepy to dzicz.Byle sprzedac i wynocha.Jak masz jakis problem to robia wszystko zeby tylko kasy nie zwrocic za felerny produkt.Na oxford street mozesz zwrocic wszystko i to bez problemu i bez wysylania do rzeczoznawcy bo kazdy pracownik umie stwierdzic ze produkt jest felerny.

    • 4 0

  • Cieszmy się, (1)

    że możemy pokazać handel na wysokim poziomie , a nie sprzedawać tylko tanią siłę roboczą.

    • 3 1

    • Dokładnie, wszyscy tylko chętni do krytyki i widzenia złych stron, a tu jest za co pochwalić. Udana kampania, nie budowana na kontrowersjach. Otwarcie salonu w dość prestiżowej lokalizacji, to przecież nie jest norma dla polskich marek, także trzeba docenić sam fakt. Jak się marka odnajdzie w Londynie czas pokaże, ale sporego rozwoju jej odmówić się nie da.

      • 1 0

  • Gratuluję. Na Oxford coś się parę lat temu zmieniło. Wygląda jak ulica, główna gdzieś w Kairze.

    Połamane płyty chodnikowe. Brudno. Ludzi się potracaja. Widzę Londyn 0d 30 lat średnio 3 lub 4 razy w roku. Miasto traci swój splendor. Szkoda.

    • 5 2

  • Wyniki mówią same za siebie

    Wiele firm może się uczyć biznesu od LPP, taka prawda

    • 6 1

  • good idea

    Otwarcie sklepu internetowego w tym samym momencie to moim zdaniem strzał w dziesiątkę.

    • 3 0

  • Uk i co dalej?

    Pewnie prezes dumny jest patrząc na swoje osiągnięcie, gratulacje.

    • 2 0

  • wielkie WOW

    Kampania przerosła moje wyobrażenia, to kampania z prawdziwego zdarzenia.

    • 4 2

  • taka światowa firma

    a w polskich dklepach pracujàce dziewczyny zarabiają jałmużne jakąś!!

    • 6 4

  • Pracownicy na minimalnej? (1)

    Jak w polsce?

    • 9 2

    • Recepta na podboj europy

      szycie w azji,minimalne pensje dla polskiego personelu,duze marze,przeniesienie firmy na cypr zeby placic mniejsze podatki i mozna stawiac sklep w londynie.

      • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Dorota Sobieniecka- Kańska

Dyrektor Gdańskiego Klubu Biznesu. Wydawca, dziennikarka, wykładowca, doradca public relations....

Najczęściej czytane