- 1 Unimot rozbuduje bazę paliwową w Porcie Gdańsk (22 opinie)
- 2 Zużywamy coraz więcej energii (141 opinii)
- 3 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (70 opinii)
- 4 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (118 opinii)
- 5 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (60 opinii)
- 6 Gra Manor Lords światowym hitem (47 opinii)
Salon LPP przy Oxford Street otwarty
LPP oficjalnie otworzyło w środę pierwszy salon Reserved w Londynie. Sklep znajduje się przy Oxford Street 252, w samym centrum londyńskiego West Endu. Wraz z otwarciem londyńskiego salonu marki ruszyła również sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim.
Salon Reserved przy Oxford Street został w całości zaprojektowany i wykonany przez polskie firmy, z którymi od lat współpracuje LPP. Nakłady inwestycyjne na sam projekt i budowę wyniosły blisko 20 mln złotych. Umowa najmu została podpisana na 10 lat. Londyński salon Reserved został zaprojektowany według koncepcji "Open to Public". Przestrzeń handlowa, licząca ok. 3 tys. m/kw., została zaaranżowana na jednym poziomie.
- Londyn to prawdziwie globalne miasto, europejska stolica mody i okno na świat, co roku odwiedzane przez setki milionów turystów - mówi Marek Piechocki, Prezes LPP SA. - Chcemy budować globalną rozpoznawalność Reserved jako marki i LPP jako firmy. Nasza obecność na Oxford Street to ważny krok w tym kierunku.
Oxford Street to jedna z najbardziej prestiżowych ulic handlowych na świecie (tzw. high streets). Co roku robią na niej zakupy miliony londyńczyków i turystów odwiedzających stolicę Wielkiej Brytanii. Według New West End Company (NWEC), branżowego stowarzyszenia zrzeszającego największych najemców sklepów zlokalizowanych na obszarze centralnego Londynu (tzw. West End), w tym przy Oxford Street, Regent Street czy Bond Street, w 2016 r. ruch pieszy na Oxford Street sięgał 120 milionów osób. To czyni tę ulicę jedną z najatrakcyjniejszych lokalizacji handlowych świata.
W sklepie przy Oxford Street będzie pracować ponad 100 osób. Za operacyjne zarządzanie londyńskim salonem Reserved odpowiada Corinne Facey, Retail Operations Manager UK. Londyńskiemu debiutowi Reserved towarzyszy kampania reklamowa z udziałem supermodelki Kate Moss.
Miejsca
Opinie (133) 4 zablokowane
-
2017-09-07 01:59
Bardzo fajnie,ze jakis polski
bedzie a polacy nie potrafia sie cuesztc,tylko krytykowac.Pomyscie itwirxyc Mohito,Bo Sa super cuuchy I angielki by kupowaly wiecej niz w Reserved.Polcy Beda tez kupowac w Lodynie.Bravo LPP- 4 1
-
2017-09-07 04:24
Polski customer service i refund policy i leza na lopatkach.
Polskie sklepy to dzicz.Byle sprzedac i wynocha.Jak masz jakis problem to robia wszystko zeby tylko kasy nie zwrocic za felerny produkt.Na oxford street mozesz zwrocic wszystko i to bez problemu i bez wysylania do rzeczoznawcy bo kazdy pracownik umie stwierdzic ze produkt jest felerny.
- 4 0
-
2017-09-07 07:21
Cieszmy się, (1)
że możemy pokazać handel na wysokim poziomie , a nie sprzedawać tylko tanią siłę roboczą.
- 3 1
-
2017-09-07 08:29
Dokładnie, wszyscy tylko chętni do krytyki i widzenia złych stron, a tu jest za co pochwalić. Udana kampania, nie budowana na kontrowersjach. Otwarcie salonu w dość prestiżowej lokalizacji, to przecież nie jest norma dla polskich marek, także trzeba docenić sam fakt. Jak się marka odnajdzie w Londynie czas pokaże, ale sporego rozwoju jej odmówić się nie da.
- 1 0
-
2017-09-07 07:48
Gratuluję. Na Oxford coś się parę lat temu zmieniło. Wygląda jak ulica, główna gdzieś w Kairze.
Połamane płyty chodnikowe. Brudno. Ludzi się potracaja. Widzę Londyn 0d 30 lat średnio 3 lub 4 razy w roku. Miasto traci swój splendor. Szkoda.
- 5 2
-
2017-09-07 12:01
Wyniki mówią same za siebie
Wiele firm może się uczyć biznesu od LPP, taka prawda
- 6 1
-
2017-09-07 14:22
good idea
Otwarcie sklepu internetowego w tym samym momencie to moim zdaniem strzał w dziesiątkę.
- 3 0
-
2017-09-07 14:59
Uk i co dalej?
Pewnie prezes dumny jest patrząc na swoje osiągnięcie, gratulacje.
- 2 0
-
2017-09-07 15:13
wielkie WOW
Kampania przerosła moje wyobrażenia, to kampania z prawdziwego zdarzenia.
- 4 2
-
2017-09-07 15:44
taka światowa firma
a w polskich dklepach pracujàce dziewczyny zarabiają jałmużne jakąś!!
- 6 4
-
2017-09-07 17:15
Pracownicy na minimalnej? (1)
Jak w polsce?
- 9 2
-
2017-09-08 09:44
Recepta na podboj europy
szycie w azji,minimalne pensje dla polskiego personelu,duze marze,przeniesienie firmy na cypr zeby placic mniejsze podatki i mozna stawiac sklep w londynie.
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.