- 1 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (69 opinii)
- 2 Zużywamy coraz więcej energii (129 opinii)
- 3 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (118 opinii)
- 4 Gra Manor Lords światowym hitem (47 opinii)
- 5 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (60 opinii)
- 6 Brytyjska armia w Porcie Gdańsk (171 opinii)
Salon LPP przy Oxford Street otwarty
LPP oficjalnie otworzyło w środę pierwszy salon Reserved w Londynie. Sklep znajduje się przy Oxford Street 252, w samym centrum londyńskiego West Endu. Wraz z otwarciem londyńskiego salonu marki ruszyła również sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim.
Salon Reserved przy Oxford Street został w całości zaprojektowany i wykonany przez polskie firmy, z którymi od lat współpracuje LPP. Nakłady inwestycyjne na sam projekt i budowę wyniosły blisko 20 mln złotych. Umowa najmu została podpisana na 10 lat. Londyński salon Reserved został zaprojektowany według koncepcji "Open to Public". Przestrzeń handlowa, licząca ok. 3 tys. m/kw., została zaaranżowana na jednym poziomie.
- Londyn to prawdziwie globalne miasto, europejska stolica mody i okno na świat, co roku odwiedzane przez setki milionów turystów - mówi Marek Piechocki, Prezes LPP SA. - Chcemy budować globalną rozpoznawalność Reserved jako marki i LPP jako firmy. Nasza obecność na Oxford Street to ważny krok w tym kierunku.
Oxford Street to jedna z najbardziej prestiżowych ulic handlowych na świecie (tzw. high streets). Co roku robią na niej zakupy miliony londyńczyków i turystów odwiedzających stolicę Wielkiej Brytanii. Według New West End Company (NWEC), branżowego stowarzyszenia zrzeszającego największych najemców sklepów zlokalizowanych na obszarze centralnego Londynu (tzw. West End), w tym przy Oxford Street, Regent Street czy Bond Street, w 2016 r. ruch pieszy na Oxford Street sięgał 120 milionów osób. To czyni tę ulicę jedną z najatrakcyjniejszych lokalizacji handlowych świata.
W sklepie przy Oxford Street będzie pracować ponad 100 osób. Za operacyjne zarządzanie londyńskim salonem Reserved odpowiada Corinne Facey, Retail Operations Manager UK. Londyńskiemu debiutowi Reserved towarzyszy kampania reklamowa z udziałem supermodelki Kate Moss.
Miejsca
Opinie (133) 4 zablokowane
-
2017-09-07 21:37
Galeria Przymorze & Oxford Street
Nie mam wiecej uwag. Strategia Miszcz!
- 2 1
-
2017-09-09 23:07
Oxford street jest przereklamowane. Najpieknieksze co ma Anglia to wioski i krajobrazy. Londyn to zbieranina koloru, brudu, tloku. Mieszkalam tam troche i nie mamy im czego zazdroscic. No moze parki maja ladne i duze.
- 0 0
-
2017-09-12 10:35
zarobki
Szkoda, ze pracownikom w Polsce w grupie lpp płaci sie tak mało i wyzyskuje sie ludzi!
- 0 0
-
2017-09-13 19:54
dla bogatych Londyńczyków jak znalazł....
....raz ubrać i szmata do wyrzucenia...
- 1 0
-
2017-09-13 19:59
szmaty uszyte w Bangladeszu....
....gdzie pracownik zarabia ok.15 dol. na miesiąc.Prawdziwy sukces gdańskiej firmy....Kasa się zgadza,ale gdzie serce????
- 0 0
-
2017-10-11 14:56
M. Terlikowski pracuje jeszcze?
szyk i elegancja u tego pana zawsze byla.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.