- 1 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (70 opinii)
- 2 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (58 opinii)
- 3 Elektrociepłownia gdyńska coraz bardziej ekologiczna (96 opinii)
- 4 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (77 opinii)
- 5 Poczta Polska. Akcja protestacyjna (227 opinii)
- 6 Bezpłatna pomoc w cyfryzacji (6 opinii)
Salon LPP przy Oxford Street otwarty
LPP oficjalnie otworzyło w środę pierwszy salon Reserved w Londynie. Sklep znajduje się przy Oxford Street 252, w samym centrum londyńskiego West Endu. Wraz z otwarciem londyńskiego salonu marki ruszyła również sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim.
Salon Reserved przy Oxford Street został w całości zaprojektowany i wykonany przez polskie firmy, z którymi od lat współpracuje LPP. Nakłady inwestycyjne na sam projekt i budowę wyniosły blisko 20 mln złotych. Umowa najmu została podpisana na 10 lat. Londyński salon Reserved został zaprojektowany według koncepcji "Open to Public". Przestrzeń handlowa, licząca ok. 3 tys. m/kw., została zaaranżowana na jednym poziomie.
- Londyn to prawdziwie globalne miasto, europejska stolica mody i okno na świat, co roku odwiedzane przez setki milionów turystów - mówi Marek Piechocki, Prezes LPP SA. - Chcemy budować globalną rozpoznawalność Reserved jako marki i LPP jako firmy. Nasza obecność na Oxford Street to ważny krok w tym kierunku.
Oxford Street to jedna z najbardziej prestiżowych ulic handlowych na świecie (tzw. high streets). Co roku robią na niej zakupy miliony londyńczyków i turystów odwiedzających stolicę Wielkiej Brytanii. Według New West End Company (NWEC), branżowego stowarzyszenia zrzeszającego największych najemców sklepów zlokalizowanych na obszarze centralnego Londynu (tzw. West End), w tym przy Oxford Street, Regent Street czy Bond Street, w 2016 r. ruch pieszy na Oxford Street sięgał 120 milionów osób. To czyni tę ulicę jedną z najatrakcyjniejszych lokalizacji handlowych świata.
W sklepie przy Oxford Street będzie pracować ponad 100 osób. Za operacyjne zarządzanie londyńskim salonem Reserved odpowiada Corinne Facey, Retail Operations Manager UK. Londyńskiemu debiutowi Reserved towarzyszy kampania reklamowa z udziałem supermodelki Kate Moss.
Miejsca
Opinie (133) 4 zablokowane
-
2017-09-06 15:38
Nie ma takiego miasta jak Londyn...
- 7 0
-
2017-09-06 15:35
umowa na 10 lat i wladowane 20mln
zycze powodzenia ale Londyn i UK to wymagajacy rynek. Bardzo duze ryzyko, wazna inf dla inwestorow akcji LPP.
Mozna sporo zarobic ale ryzyko ogromne, czynsz do tanich nie nalezy.- 5 1
-
2017-09-06 15:25
Całkiem fajnie się te zdjęcia wkomponowały w otoczenie Londynu.
- 3 0
-
2017-09-06 15:02
LONDYN
nie ma takiego miasta Londyn, jest Londek Zdrój
- 18 0
-
2017-09-06 14:47
tysionc pińcet na działalości ?
- 3 1
-
2017-09-06 14:04
Nie ma co, szum kampanią zrobiony pożądanie. W wielu miejscach można trafić na reklamy z Kate Moss, ciężko przegapić.
- 18 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.