stat
Impreza odwołana

Seminarium biznesowe dla firm usługowych

Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów to tytuł spotkania reprezentantów firm usługowych, podczas którego zostaną pokazane efekty działania Kaizen - kultury ciągłego doskonalenia.

kwi 23

czwartek, godz. 9:00 - 12:00

bilety 199 zł
Seminarium skupi się na jednej ze skuteczniejszych dróg zarządzania przedsiębiorstwem opartej o Lean Management. Oprócz narzędzi efektywnego rozwiązywania problemów pokazane zostaną metody i systemy pracy wspierające zaangażowanie pracowników. A tego wymaga dziś coraz trudniejszy rynek pracownika i bardziej wymagający klienci generują każdego dnia potrzeby zmian wewnątrz organizacji.

Opinie

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Monika Płocke

Banking Technology, Head of Change and Technology Capabilities w Nordea Bank AB. Absolwentka...