• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza odwołana

Seminarium biznesowe dla firm usługowych

Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów to tytuł spotkania reprezentantów firm usługowych, podczas którego zostaną pokazane efekty działania Kaizen - kultury ciągłego doskonalenia.

Seminarium skupi się na jednej ze skuteczniejszych dróg zarządzania przedsiębiorstwem opartej o Lean Management. Oprócz narzędzi efektywnego rozwiązywania problemów pokazane zostaną metody i systemy pracy wspierające zaangażowanie pracowników. A tego wymaga dziś coraz trudniejszy rynek pracownika i bardziej wymagający klienci generują każdego dnia potrzeby zmian wewnątrz organizacji.

Opinie

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Katarzyna Dobrzyniecka

Ekonomista, Absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego Od ponad 10 lat Dyrektor...