- 1 Wojskowa flota aut wyprzedała się na pniu (53 opinie)
- 2 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (211 opinii)
- 3 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (251 opinii)
- 4 Ceny maksymalne na prąd niezgodne z prawem UE (229 opinii)
- 5 Oszukana na "akcje Orlenu" straciła 140 tys. zł (201 opinii)
- 6 Vectra i Multimedia Polska - kontrola UOKiK (26 opinii)
SentiOne sprawdzi co sądzą o tobie w sieci
Studenci z Politechniki Gdańskiej opracowali internetowe narzędzie do monitoringu i ochrony wizerunku marki w Internecie. Dzięki SentiOne w kilka sekund można sprawdzić ile razy internauci wypowiadali się o danej firmie czy osobie oraz, jaki procent z tych wypowiedzi miał zabarwienie emocjonalne: pozytywne, neutralne bądź negatywne.
- Dzięki niemu natychmiast można wychwycić pojawiające się opinie i włączyć się w ważne dyskusje lub też zareagować na problemy aktualnych klientów - dodaje Michał Brzezicki, jeden z twórców SentiOne. - To świetne narzędzie marketingowe.
- Mamy już pierwszych klientów i jesteśmy pewni, że nasz pomysł spodoba się na rynku - mówi Bartosz Baziński, współtwórca SentiOne. - Takie narzędzie może świetnie sprawdzić się w takich branżach jak bankowość, branża farmaceutyczna, czy tez narzędzie dla celebrytów. Jednak jego zastosowanie jest praktycznie nieograniczone.
W tej chili spółka zatrudnia już 9 osób. Jej twórcy pracują obecnie nad specjalnymi rozwiązaniami dedykowanymi konkretnym branżom w ramach SentiOne. - Powstał także pomysł na stworzenie narzędzia do przewidywania zachowań spółek kapitałowych na giełdzie - dodaje Brzezicki. - Oczywiście nie chodzi o to aby bezbłędnie przewidywać wzrosty lub spadki kursów. Jednak analiza wypowiedzi na temat danej spółki w Internecie może nam pokazać jak stosunek mają do danej spółki inwestorzy, określić nastroje i potencjalne zachowania na giełdzie.
Finalny produkt powstały na bazie pomysłu zgłoszonego w konkursu "Jaskółki przedsiębiorczości". Pomysł bardzo szybko przekształcił się w firmę. Przy udziale funduszu Akcelerator Innowacji NOT powstała spółka, która otrzyma finansowanie w wysokości 200 tys. euro z funduszy unijnych. Za produktem SentiOne stoi firma Centrum Monitorowania Opinii Internautów, która jest spółką portfelową Akceleratora Innowacji NOT. Dodatkowo, fundusz w ramach preinkubacji sfinansował usługi doradcze, mające na celu weryfikację technicznej wykonalności pomysłu za kwotę 90 tys. zł.
Miejsca
Opinie (23) 3 zablokowane
-
2012-05-02 14:03
Mam taki projekt dzialajacy za granica od 2004 roku
Wiec chlopcy niczego nowego nie wymyslili, a pokazuje sie ich tu jako "gwiazdy"
- 5 1
-
2012-05-02 15:21
na cos takiego daja kase z UE???
A zapomnieli dodac ze firmy i partie polityczne zatrudniaja speców od pisania postów w necie jaka toniby jest ich popularnosc a zapomnieli ze zmuszaja ludzi do klikania na lubie to.czyli chcesz brac udział wkonkursie kliknij itp.
- 2 0
-
2012-05-02 16:15
żałosne! nawet jak się wejdzie na ich stronę to widać, że program nie działa albo działa bzdurnie i debilnie....kto widział żeby z jednego dnia było 17 000 wpisów na temat "Tusk"? :D
p.s.
Może się panowie "biznesmani" pochwalą jaki projekt już mają "na sumieniu"?- 3 0
-
2012-05-03 12:00
muehehe
Chyba jednak nie działa.
Chciałem zobaczyć co słychać w branży budowlanej. Na hasło Doraco - 0 wypowiedzi, na hasło Allcon - 1 wypowiedź.
Ściema.- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.