- 1 Praca na wakacje 2024: oferty i zarobki (17 opinii)
- 2 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (71 opinii)
- 3 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (65 opinii)
- 4 Elektrociepłownia gdyńska coraz bardziej ekologiczna (107 opinii)
- 5 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (89 opinii)
- 6 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (246 opinii)
Sitel w Gdańsku. Nowe miejsca pracy w obsłudze klienta
Sitel Group, firma dostarczająca produkty i rozwiązania dla firm w zakresie obsługi klienta (customer experience), otwiera nowe biuro w Gdańsku. Firma rozpocznie działalność w 85-osobowym zespole, a jej ambicją jest wzrost zatrudnienia do 500 osób w ciągu najbliższych kilku lat.
Grupa Sitel działa od 35 lat. Do jej głównych działań należą obsługa klienta, IT helpdesk i telemarketing. Pracownicy firmy każdego dnia przeprowadzają ponad 4,5 mln rozmów z użytkownikami w ponad 50 językach z silnym naciskiem na cyfrowe strategie CX (obsługa klienta). Łączy innowacyjne myślenie projektowe z rozwiązaniami cyfrowymi - w tym samoobsługą, sztuczną inteligencją (AI), automatyzacją i analityką opartą na danych. Sitel Group ma biuro rozwoju w Warszawie i zatrudnia 850 osób w Polsce. Kolejnym krokiem w rozwoju firmy będzie nowe biuro w Gdańsku.
- Widzimy, że języki obce stają się coraz ważniejsze. Ich znajomość od zawsze była paszportem do świata, dlatego wybraliśmy Trójmiasto. Aglomeracja z wieloma uczelniami i ponad 20 tys. absolwentów rocznie to dla nas ogromne możliwości. Zróżnicowana grupa potencjalnych pracowników zawsze była dla nas ważna, aby zaspokoić potrzeby naszych klientów - powiedziała Monika Röhr-Łukasik, dyrektor Sitel Polska.
W pierwszej fazie rozwoju gdańskiego biura Sitel Group będzie poszukiwać anglojęzycznych pracowników, z podstawową wiedzą techniczną. Firma oferuje absolwentom wyższych uczelni duże możliwości szkoleniowe i dobre miejsce do rozwoju.
- Cieszymy się, że możemy otworzyć nasze nowe centrum kontaktu z klientami w Gdańsku. Dzięki sile, elastyczności, zespołowi z pasją i głębokiej wiedzy w zakresie strategii CX spodziewamy się szybkiego wzrostu w tym regionie. Trójmiasto to idealne miejsce do inwestowania i prowadzenia firmy, a także dalszego rozwoju naszej marki - podkreśla Christian Sajons, dyrektor zarządzający Sitel Group na Niemcy, Europę Wschodnią i kraje nordyckie.
Opinie (52) 4 zablokowane
-
2021-06-14 18:36
Klepanka (2)
I pyk kolejna klepanka glupot za 3k netto :)
- 31 2
-
2021-06-14 22:04
3 koła na 2 miechy.
- 10 1
-
2021-06-14 19:45
3 koła? Hahah;) Żeby chociaż było 2500zł. Jak na żałosne call center to byliby prymusy
- 15 2
-
2021-06-14 22:00
Panie menedżerze? Jest dobrze? (1)
- 14 0
-
2021-06-14 22:01
Ja, ja, ty dzwonicz, nie marudzicz.
- 10 0
-
2021-06-14 21:47
balony dla dzieci kierownika?
- 14 0
-
2021-06-14 21:45
Kazdy absolwent uczelni
Wyższej marzy o tym, żeby skończyć w telemarketingu. Właśnie po to uczy się trzech języków i.... A nie, czekaj...
- 26 1
-
2021-06-14 21:33
To już nawet nie jest śmieszne.
- 20 1
-
2021-06-14 21:33
Kadra menadżerska nieszanująca i wyzyskująca tanią siłę roboczą już jest jak widać, a to najważniejsze. ;)
- 22 1
-
2021-06-14 21:31
Call center. Jedyne co potrafimy.
- 15 1
-
2021-06-14 21:26
telemarketing powinien być zakazany
- 36 1
-
2021-06-14 20:39
Takie firmy nic nie wnoszą to nie ma co o nich pisać.
Tak, wiem...zapłacili- 40 1
-
2021-06-14 16:17
wyzysk korporacyjny
ciszej nad tą trumną
- 49 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.