Firma SmartMedia przeprowadziła spis majątku trwałego w 300 salonach Play. Inwentaryzacja w sieci Play prowadzona była przez kilkuosobowy zespół ekspertów SmartMedia, którzy w ciągu kilku tygodni dokonali spisu majątku w 300 salonach Play w całym kraju.
W projekcie zastosowano kolektory danych Honeywell Dolphin 6000 i specjalnie napisane oprogramowanie pozwalające przeprowadzić inwentaryzację oraz przygotować dokumentację poinwentaryzacyjną zgodnie z wymaganiami P4.
Gdańska spółka SmartMedia jest producentem oprogramowania STOCK, służącego do zarządzania majątkiem trwałym przedsiębiorstw. Jednocześnie firma świadczy usługę inwentaryzacji majątku trwałego, by zapewnić kompleksową paletę usług związanych z zarządzaniem majątkiem w organizacjach.
- Projekt, który realizowaliśmy dla Play był nietypowy, ponieważ prowadzony był bez wspierania się bazą danych z systemu, a wyłącznie w oparciu o spis z natury. W związku z tym nie mógł zostać zastosowany żaden ze standardowych systemów czy aplikacji SmartMedia, - mówi
Rafał Podsiadło, dyrektor działu wdrożeń SmartMedia.
- Stworzona zatem została aplikacja pozwalająca m.in. na skanowanie kodu kreskowego znajdującego się na przedmiotach, przypisanie do tego kodu nazwy przedmiotu - z listy asortymentu dostarczonej przez Play oraz ewentualne dopisanie nowego przedmiotu. Ze względu na wymagania Play jeśli chodzi o dokumentację poinwentaryzacyjną, dzięki aplikacji, generowane wydruki dopasowane były do wymogów klienta.