- 1 Oszukana na "akcje Orlenu" straciła 140 tys. zł (75 opinii)
- 2 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (207 opinii)
- 3 Pomnik twórcy Bitcoina stanie w Gdańsku? (290 opinii)
- 4 Wyższy zasiłek pogrzebowy (100 opinii)
- 5 Wakacje składkowe przyjęte przez Sejm (28 opinii)
- 6 Tanio nie jest, ale bez "paragonów grozy" (229 opinii)
Stocznia Remontowa Shipbuilding buduje dla Amerykanów
Stocznia Remontowa Shipbuilding, czyli dawna Stocznia Północna, rozpoczęła "cięcie blach", a co za tym idzie, budowę nowoczesnego statku typu PSV (Platform Supply Vessel) dla amerykańskiego armatora Edison Chouest Offshore.
Statek ten będzie pierwszym z serii czterech zakontraktowanych przez Biuro Kontraktacji stoczni Remontowa Shipbuilding. Jednostka spełniać będzie wszystkie najnowsze przepisy i jest budowana pod nadzorem American Bureau of Shipping. Statek zbudowany zostanie według projektu opracowanego przez polskie biuro projektowe MMC Ship Design & Marine Consulting Sp. z o.o. z Gdyni i jest to już drugi projekt, według którego gdańska stocznia buduje statki dla armatorów pod nadzorem towarzystwa klasyfikacyjnego ABS.
Pierwszy statek ma być przekazany klientowi w drugiej połowie 2012 roku, a kolejne jednostki w odstępach czteromiesięcznych. Statek spełniać będzie wszystkie standardowe funkcje charakteryzujące jednostki typu PSV, czyli przewóz sypkich, płynnych i ciężkich ładunków niezbędnych przy pracy platform wiertniczych i wydobywczych oraz innych obiektów prowadzących prace na morzu, a także może być wykorzystywany jako jednostka zaopatrzeniowa dla platform wiertniczych i obiektów offshore. Może także być używana do akcji zwalczania pożarów.
Remontowa Shipbuilding ma duże doświadczenie w budowie statków do obsługi przemysłu offshore. W pierwszej dekadzie dwudziestego pierwszego wieku zbudowała łącznie 23 statki typu AHTS i 10 statków ewakuacyjnych. Statki te budowane były na zlecenie Gdańskiej Stoczni Remontowa dla armatorów amerykańskich i włoskich oraz międzynarodowego konsorcjum Agip KCO.
Miejsca
Opinie (54) 3 zablokowane
-
2011-06-20 06:23
no i koniec prac w Norwegi :-)
Jezeli u nas zaczynaja sie zajmowac budowami takich statków to Norwegia dostanie po tzw.tyłku.Dotychczas to głównie oni zajmowali sie budowami własnie takich jednostek.Ciekawe co z tyloma polakami zrobią??? Bardzo dobrze niech ten przemysł sie u nas rozwija a nasi ludzie niech w Polsce pracują i bedą blisko swoich rodzin
- 0 0
-
2011-06-12 17:26
Odejdż Złodzieju
Będzie super jak Złodziejowi zostaną postawione zarzuty i zarządy będą mogły normalnie pracować. Tylko głupi , bezczelny i pozbawiony całkowicie samokrytyki nazywałby siebie właścicielem. Okradł z akcji uczciwych ludzi które kupował za pieniądze z kasy stoczni.
- 0 0
-
2011-06-11 20:50
POPRAWKA
- a nie jacyś tam podstawieni z Warszawy
- 0 0
-
2011-06-11 20:47
REMONTOWA - JAKOŚĆ
Remontowej się wiedzie nie najgorzej , ponieważ zarządzają tym zakładem ludzie , którzy znają ją od podszewki i są kuci na cztery łapy a jacyś tam podstawieni prezesi z Warszawy. BRAVO
- 1 0
-
2011-06-10 19:13
Dlaczego Remontowa Shipbuilding ?? (1)
Ano dlatego - przy całym szacunku dla nazwy Stocznia Pólnocna - to własnie brand "Remontowa" jest znany, cieszy się dobrą opinią, i armatorzy inwestując poważne środki wiedzą że dostaną w zamian dobry produkt. W Remontowej.
A ta angielszczyzna? Można się wkurzać, ale jest to język biznesu, zrozumialy na calym swiecie. W codziennje komunikacji nazwa "Pólnocna" bedzie jeszcze długo funkcjonowała.- 5 1
-
2011-06-11 20:28
Moglo by byc Gdansk Shiprepair Yard
jak naprzyklad Brooklyn Dock Yard
- 1 0
-
2011-06-11 09:40
CO MYŚLĄ SOBIE POLITYCY Z LEWA I PRAWA ?.
Kurna ! Że też nie udało nam się rozwalić tej stoczni remontowej.Co by tu zrobić żeby się do nich dobrać ?.
- 4 0
-
2011-06-09 09:00
Do autora (7)
Proponuje o dokładne sprawdzanie wiadomości , ponieważ wyżej wymieniony jest na etapie zbrojeń ,a nie palenia blach. Trochę przeterminowana wiadomość.
- 11 4
-
2011-06-10 12:40
Stoczniowcy, jak widać, miast ciężko tyrać w piątkowe południe, z napięciem czekają na przyjazd premiera umilając sobie czas pogawędkami na Trójmieście. ;)
- 0 1
-
2011-06-10 12:08
Błęnie poinformowany krytyk.
Na etapie zbrojeń jest jednostka PSV dla armatora z Singapuru "EZRA".
Ten projekt to kolejna seria nieco innego projektu.- 1 0
-
2011-06-09 09:45
Pomyłka (2)
Zdaje mi się że pomyliłeś 851 z 852.
852 jest zbrojony
851 palone blachy...- 8 0
-
2011-06-09 19:29
851 (1)
to jest KTR
- 0 0
-
2011-06-10 11:03
to żeś teraz wystrzelił...
B 851 numer CTO nowa budowa dla Edison Chouest Offshore
- 0 0
-
2011-06-09 17:58
niestety ale informacja w artykule jest prawdziwa. Na etapie zbrojeńjest statek podobny ale nie ten o którym mowa w artykule. Tak więc strzał w płot.
- 1 0
-
2011-06-09 10:46
jakich zbrojeń - zimna wojna się zakończyła
a poważnie - cięcia a zbrojenie to dobrych pare miesięcy róznicy.
- 3 0
-
2011-06-09 10:51
czemu powyższy statek (8)
ma śrubę napędową na początku kadłuba a drugą na końcu ?
- 5 5
-
2011-06-10 12:03
:)
- 0 0
-
2011-06-09 20:22
Ster strumieniowy-azymutalny !!!! (1)
- 2 1
-
2011-06-10 01:22
jesli strumieniowy, to nie azymutalny kolego.
zasadnicza różnica w zasadzie działania.
- 2 0
-
2011-06-09 18:03
robotnik
to nie jest śruba napędowa tylko ster strumieniowy
- 1 0
-
2011-06-09 17:36
2 śruby z przodu są to stery strumieniowe, z tyłu zaś napędowe
- 0 1
-
2011-06-09 14:34
Ta "śruba" z przodu to dokładnego pozycjonowania
np. przy platformie. Prawdopodobnie chowany w zarys kadłuba przy "normalnym" płynięciu.
- 2 0
-
2011-06-09 10:55
manewrowość - poprostu ster strumieniowy - bardziej mobilny (1)
- 9 2
-
2011-06-09 11:44
Bo ma pędniki, a nie śruby
ster strumieniowy owszem jest, ale służy do manewrów np. w porcie, a te "śruby" to pędniki.
- 4 0
-
2011-06-09 19:47
stocznia polnocna (1)
bo spolki spieprzątaniej a z POLNOCNEJ poprawiąza frico
monter- 1 0
-
2011-06-09 21:03
monter,, weź sie za palnik a nie za klawiaturkie jo
- 3 0
-
2011-06-09 21:02
Shiprepairyard Stocznia remontowa shipbuilding stocznia remontowa shiprepairrr
hehehehe no fakt masło maślane
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.