• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Unimot będzie bunkrował statki w portach Gdańsk i Gdynia

erka
13 marca 2024, godz. 12:35 
Opinie (16)
Najnowszy artykuł na ten temat Unimot rozbuduje bazę paliwową w Porcie Gdańsk
Pierwsza dostawa odbyła się 11 marca 2024 r. - w porcie w Gdyni zabunkrowana (zatankowana) została jednostka Fairplay VII, należąca do firmy Fairplay Towage Polska. Pierwsza dostawa odbyła się 11 marca 2024 r. - w porcie w Gdyni zabunkrowana (zatankowana) została jednostka Fairplay VII, należąca do firmy Fairplay Towage Polska.

Grupa Unimot, właściciel marki Avia, rozpoczęła fizyczne dostawy paliwa żeglugowego, realizowane autocysternami, w portach w Gdańsku i Gdyni. W drugiej połowie kwietnia 2024 r. Grupa zamierza rozszerzyć zakres działania w obszarze dostaw tego samego paliwa bunkrowego o porty w Szczecinie, Świnoujściu i Policach.



Unimot przejął terminale paliwowe i zakłady Lotosu Unimot przejął terminale paliwowe i zakłady Lotosu

- Cieszymy się z możliwości wejścia na nowy, perspektywiczny rynek. To kolejny ważny krok w stronę dywersyfikacji działalności Grupy Unimot, mający na celu zwiększenie jej obecności na rynku oraz poszerzenie oferty usług. Dążymy do maksymalnego wykorzystywania potencjału, jaki dają nam terminale paliwowe oraz ich infrastruktura, a także nasze know-how w oparciu o ponad 30 lat obecności Grupy Unimot na polskim rynku - mówi Robert Brzozowski, wiceprezes zarządu ds. handlu, Unimot SA.


Grupa Unimot rozważa także ewentualne rozszerzenie działalności w zakresie dostaw paliw bunkrowych typu pozostałościowego (VLSFO i HSFO) realizowanych bunkierką, w oparciu o planowaną rozbudowę infrastruktury terminala w Gdańsku.

Grupa Unimot rozpoczęła dostawy paliw żeglugowych w portach w Gdańsku i Gdyni. Grupa Unimot rozpoczęła dostawy paliw żeglugowych w portach w Gdańsku i Gdyni.

Unimot przejął Lotos Terminale



Przypomnijmy, że w lutym 2023 r. Unimot Investments zawarł z PKN Orlen przyrzeczoną warunkową umowę nabycia 100 proc. akcji Lotos Terminale w związku ze spełnieniem się wszystkich uzgodnionych warunków umowy przedwstępnej.



Grupa Unimot nabyła biznes niezależnego operatora logistycznego, który obejmuje dziewięć terminali paliw o łącznej bieżącej pojemności 350 tys. m sześc., w tym pięć terminali należących obecnie do Lotos Terminale: w Czechowicach-Dziedzicach, Jaśle, Piotrkowie Trybunalskim, Poznaniu oraz Rypinie, a także cztery terminale należące obecnie do Orlen.

W Gdańsku rośnie spółka kolejowa Unimotu



Grupa Unimot na początku 2023 r. w podpisała umowę zakupu 100 proc. udziałów w spółce Olavion, działającej w branży transportu kolejowego. Spółka Olavion świadczy na podstawie posiadanej licencji usługi transportu kolejowego w Polsce, a także usługi spedycyjne w kraju i za granicą. Posiada wykwalifikowaną kadrę menadżerską, maszynistów oraz dyspozytorów, a także wieloletnie relacje i umowy pozwalające na świadczenie usług przewozowych i spedycyjnych dla swoich zleceniodawców.
erka

Miejsca

Opinie (16) 1 zablokowana

  • po to Don Orleone oddal Lotos!,w AVI maja z Sasinem udzialy,prowizja jak znalazl!

    • 23 7

  • gruba afera

    Unimot na farmazonie za grosze przejął terminale i składy paliwowe Lotosu, temat jak nic na komisję śledczą

    • 37 6

  • Ciekawa historia.... (2)

    • 6 1

    • Przez osiem lat nie udało się spowodować, aby państwowe spółki paliwowe dostarczały paliwo w państwowych portach. I proszę. Cuda

      • 6 1

    • Przez osiem lat nie udało się spowodować, aby państwowe spółki paliwowe dostarczały paliwo w państwowych portach. I proszę. Cuda

      • 2 0

  • Majstersztyk (1)

    Z tym przejęciem to szacun. Deal życia

    • 18 0

    • Pewnie codziennie dziękują obajtkowi

      • 5 0

  • Kto zlikwidował CPN? (5)

    Który obsługiwał porty w Gdyni, Gdańsku i Szczecinie?

    • 15 0

    • PiS

      • 5 4

    • Ktoś pilnował.....

      • 5 0

    • W 1998 CPN połączono z Płockiem.

      • 7 0

    • Odpowiedź

      Niemiec. Co złe to niemiec.

      • 2 2

    • Przecież prawie wszystko zostało sprzedane albo wydzierżawione na 100 lat

      • 0 0

  • DNA

    Po co ta agresja

    • 1 1

  • Nie cieszcie się , bo kasę bedzie nabijał Avia a nie Polacy czy porty polskie.

    Robert Brzozowski dostanie trochę kasy i bedzie szczekał z radości.

    • 6 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Mirosław Bieliński

Prezes firmy doradczej Stilo Horizon. Były prezes Grupy Energa. Po ukończeniu studiów (Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiki Produkcji ) pracował jako robotnik, następnie w działach finansowo-księgowych kilku trójmiejskich firm. W 1989 roku związał się z jedną z najbardziej cenionych polskich firm konsultingowych - Doradca. Przeszedł w niej od pozycji młodszego konsultanta do partnera, członka zarządu i współwłaściciela. Był odpowiedzialny za duże projekty doradcze, wymagające tworzenia...

Najczęściej czytane