- 1 Wojskowa flota aut wyprzedała się na pniu (53 opinie)
- 2 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (214 opinii)
- 3 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (251 opinii)
- 4 Ceny maksymalne na prąd niezgodne z prawem UE (229 opinii)
- 5 Oszukana na "akcje Orlenu" straciła 140 tys. zł (201 opinii)
- 6 Vectra i Multimedia Polska - kontrola UOKiK (26 opinii)
Wielka inwestycja w Porcie Północnym
Nawet 300 mln euro może kosztować inwestycja australijskiej Grupy Goodman w Porcie Północnym. Budowa Pomorskiego Centrum Logistycznego, jakie ma powstać na tyłach terminalu kontenerowego DCT, rozpocznie się już w 2011 roku. Budowa całego kompleksu budynków magazynowych, biurowych i produkcyjnych zakończy się w ciągu 15 lat.
- Inwestycja Grupy Goodman na pewno poprawi konkurencyjność gdańskiego portu - mówi Paweł Adamowicz, prezydent Gdańska. Zaletą centrum ma być przede wszystkim bezpośrednie połączenie z nowoczesnym terminalem kontenerowym DCT, lokalizacja w pobliżu dróg wylotowych w kierunku Warszawy (S7), i autostrady (A1), oraz możliwość ustanowienia wolnego obszaru celnego.
- W chwili obecnej mamy trzy biura w Warszawie, Poznaniu i Krakowie. Czwarte biuro powstanie właśnie w Gdańsku - mówi Błażej Ciesielczyk, dyrektor zarządzający Goodman Polska. - Kolejne etapy naszej inwestycji będą zależne od zainteresowania klientów. Przewidujemy, że nowy budynek będzie powstawał co 7 - 10 miesięcy. Oprócz obiektów na wynajem będziemy oferować uzbrojone działki dla inwestorów zainteresowanych wybudowaniem własnych budynków.
Rozwój centrum logistycznego wspierać mają planowane projekty rozbudowy okolicznej infrastruktury komunikacyjnej, w szczególności Trasy Sucharskiego, tunelu pod Martwą Wisłą i Południowej Obwodnicy Gdańska.
Miejsca
Opinie (77) 4 zablokowane
-
2010-12-20 11:49
cudowne rozmnożenie DCT na zdjęciu głównym.. (2)
- 5 0
-
2010-12-20 16:57
Właśnie!!! (1)
Zastanawiałem się dlaczego nic nie napisali o planach budowy drugiego DCT ??? bardzo ładnie na obrazku wyszedł
- 1 2
-
2010-12-20 20:42
Będą budować prawdopodobnie od 2012r.
W 2012 może osiągną milion TEU. Jak na razie idą jak burza. Wtedy pewnie dokupią sprzet i zaczna rozbudowę do 2- 4 mln TEU. Rownolegle za terminalem w tym samym czasie będzie rósl Park Goodmana.
- 0 0
-
2010-12-20 11:58
Trasa S7 już właśnie się skończyła
będzie prowadzić do.. nikąd.
- 2 0
-
2010-12-20 11:59
czy budyn tez bedzie robil sobie zdjecia w tle z w/w inwestycja?! przy okazji kolejnych wyborow jak bylo tym razem ( przy obwodnicy poludniowej), przypomne wam ze to nie jego dzielo... jest to inwestycja panstwowa a nie miejska..
- 2 3
-
2010-12-20 12:17
z obwodnicą pd liczył też się lobbing czy mieszkania
dla wysiedlonych.
Gryzoń lobbuje za obwodnicą pn oraz przejęciem sypiącej się TK i mają go gdzieś- 2 0
-
2010-12-20 12:29
Straszne ! Takie piekne tereny giną (1)
Inwestywa tak, ale dlaczego takie piekne tereny (nadmorskie) znikną, dno ! Szkoda gadać !!!
- 3 10
-
2010-12-20 14:00
Co za bzdura totalna!
Panie Lechu, postaram sie najdelikatniej jak mogę: To do diaska port a nie Park Krajobrazowy. Wychodzimy z potwornego zacofania i w miejscu, gdzie są bomby i dawne pozostalości po uczyszczalni scieków powstanie w końcu jakaś sensowna inwestycja.
- 6 1
-
2010-12-20 12:42
Niestety.
Niestety pewnie takie samo stolec z tego będzie jak z drogi śmierci do Warszawy. C.D propagandy sukcesu !
- 1 2
-
2010-12-20 12:47
konkurencyjność gdańskiego portu poprawi
odspawanie polityków od stółków. Poczynając od nieudacznego prezydenta Adamowicza Pawła który NIELEGALNIE zajmuje stołek Przewodniczącego Rady Nadzorczej. Ponadto jego kolesi i totumfackich jak to bywa
- 6 3
-
2010-12-20 13:00
sprzedawany kraj po kawałku od czasów wygranej wojny. (1)
- 3 4
-
2010-12-20 14:15
no coz, ktos musi sie tym zajac, co Polacy zrobili z tych terenow, ? jak samemu sie nie potrafi....
- 1 0
-
2010-12-20 13:09
Ratunku (1)
Czegoś nie rozumiem. Budyń jako przewodniczący Rady Nadzorczej Zarządu Portu w Gdańsku podnieca się konkurencją bo tak trzeba nazwać to Centrum Logistyczne. Przezio Zarządu Portu ( z ramienia PO ) przez całą obecna swoją kadencję, nie zrobił dosłownie nic dla rozwoju Portu. Port zaczyna przypominać mega skansen. Nabrzeża świecą pustkami. Prezie podniecają się w swoim folderowym CV Terminalem DCT, które z Portem nie ma nic wspólnego poza położeniem i marnymi podatkami gruntowymi. Tereny administrowane przez Zarząd Portu leżą odłogiem i będą leżały, ( np. Terminal Westerplatte już od kilku lat ). Kompletny brak gospodarza oraz nadzorcy w tym wypadku Budynia. Coś tu nie gra, albo ktoś gra dla " INNYCH "
- 10 1
-
2010-12-20 13:48
pustkami?
jak pracuje to nie widze mega pustek? co do terminalu na westerplatte to przyznaje racje.
- 1 0
-
2010-12-20 13:10
sprzedać i będzie spokój. polska nic nie potrafi zrobić samodzielnie.
niech inne kraje dadzą naszym godną pracę i godne zarobki by godnie żyć.
- 1 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.