- 1 Wojskowa flota aut wyprzedała się na pniu (79 opinii)
- 2 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (45 opinii)
- 3 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (260 opinii)
- 4 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (225 opinii)
- 5 Ceny maksymalne na prąd niezgodne z prawem UE (245 opinii)
- 6 Vectra i Multimedia - kontrola UOKiK (30 opinii)
Wielka inwestycja w Porcie Północnym
Nawet 300 mln euro może kosztować inwestycja australijskiej Grupy Goodman w Porcie Północnym. Budowa Pomorskiego Centrum Logistycznego, jakie ma powstać na tyłach terminalu kontenerowego DCT, rozpocznie się już w 2011 roku. Budowa całego kompleksu budynków magazynowych, biurowych i produkcyjnych zakończy się w ciągu 15 lat.
- Inwestycja Grupy Goodman na pewno poprawi konkurencyjność gdańskiego portu - mówi Paweł Adamowicz, prezydent Gdańska. Zaletą centrum ma być przede wszystkim bezpośrednie połączenie z nowoczesnym terminalem kontenerowym DCT, lokalizacja w pobliżu dróg wylotowych w kierunku Warszawy (S7), i autostrady (A1), oraz możliwość ustanowienia wolnego obszaru celnego.
- W chwili obecnej mamy trzy biura w Warszawie, Poznaniu i Krakowie. Czwarte biuro powstanie właśnie w Gdańsku - mówi Błażej Ciesielczyk, dyrektor zarządzający Goodman Polska. - Kolejne etapy naszej inwestycji będą zależne od zainteresowania klientów. Przewidujemy, że nowy budynek będzie powstawał co 7 - 10 miesięcy. Oprócz obiektów na wynajem będziemy oferować uzbrojone działki dla inwestorów zainteresowanych wybudowaniem własnych budynków.
Rozwój centrum logistycznego wspierać mają planowane projekty rozbudowy okolicznej infrastruktury komunikacyjnej, w szczególności Trasy Sucharskiego, tunelu pod Martwą Wisłą i Południowej Obwodnicy Gdańska.
Miejsca
Opinie (77) 4 zablokowane
-
2010-12-20 13:26
(2)
szkoda ze austalijczykom sie opłaca a polakom nie
- 8 0
-
2010-12-20 15:05
polakom opłaca się tylko
kręcić lody. Tam gdzie liczy się poważny, procochłonny biznes, tam polaka nie zobaczysz..
- 0 0
-
2010-12-20 16:42
Zagraniczne firmy nie muszą płacić
podatków. Takie prawo stworzyli Solidarniuchy, że nic się Polakom nie opłaca, po za niewolniczą pracą w zagranicznych firmach.
- 0 0
-
2010-12-20 14:13
A jak wywiozą kontenery z Gdańska (3)
Wszystko super, tylko w kontekście wstrzymania modernizacji drogi na Warszawę śrendio to wygląda. Ruch TIRów pewnie mocno wzrośnie a już teraz "7" ledwo zipie.
- 5 0
-
2010-12-20 15:04
(2)
jest jeszcze kolej kolego,więc nie marudź
- 0 2
-
2010-12-20 15:24
Gdzie kolej? (1)
Na podaj wizualizacji nie widać ani jednaj bocznicy kolejowej wiodącej do nowych składów. Dzieje się podobnie, jak w "centrum logistycznym" w Kokoszkach. Tory są obok, wybudowanie bocznicy nie powinno stanowić problemu, jednak..
..ICH NIE PRZEWIDZIANO I ICH NIE MA.- 2 0
-
2010-12-20 15:44
przypatrz się dobrze pierwszemu obrazkowi ja tam widzę kolorowe wagony kolejowe (górny lewy róg )
- 0 0
-
2010-12-20 15:03
piłem ich piwo i było niedobre
słabe piwo produkują, mam nadzieję że w tej dziedzinie są lepsi.
- 1 0
-
2010-12-20 20:01
czemu u nas robią wszystko od d... strony. Zamiast najpierw drogi to.........!!!!!
- 0 0
-
2010-12-20 22:06
artur
TYLKO PO CO ?
TYLKO MERSKA zachodzi do gdańska na DCT , i wszyscy chodzą przez Niemcy przecież na DCT tak sie nic nie dzieje a Mearsk zrobił sobie tylko terminal przerzutowy ! zmienicie przepisy celne !!!- 2 0
-
2010-12-20 22:14
Stare fortyfikacje
Już nikt nie pamięta o starej pruskiej baterii nadbrzeżnej, której kompleks wciąż tkwi właśnie w piaskach na tym miejscu. No i gdzieś po drodze na zbożowym jeszcze 25 BAS. Jeszcze można się przejść czerwonym szlakiem fortyfikacji póki i zobaczyć.
- 1 0
-
2010-12-21 00:15
CIEKAWOSTKA
Trzeba było 20 lat by zrozumieć że budowa dróg zachęci do inwestycji dzięki czemu ludzie bedą mogli się rozwijać i Państwo może coś zarobi !!!
- 0 0
-
2010-12-21 13:53
komu to potrzebne
skoro i tak nie mamy drog i nikt z tych roziwazan nie bedzie korzystal
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.