- 1 Zobacz, jak wygląda świat widziany z suwnicy bramowej (15 opinii)
- 2 Czy w najbliższą niedzielę sklepy będą czynne? (21 opinii)
- 3 Wstydliwy ranking. Pomorze drugie od końca (77 opinii)
- 4 Artur Dziambor typowany na rządową posadę (185 opinii)
- 5 Lotos Kolej szuka oszczędności i zwalnia (249 opinii)
- 6 Bon energetyczny nawet 1,2 tys. zł dopłaty (279 opinii)
Wpłatomat "wciąga pieniądze" i zaprasza ponownie
Wpłatomat podczas transakcji ulega awarii, a klient zostaje bez pokwitowania, a jedynym dowodem na dokonanie transakcji jest wydruk z informacją "Coś poszło nie tak. Dziękujemy i zapraszamy". - Trudno odebrać taką informację poważnie - twierdzi pan Władysław, który musiał zmierzyć się z awarią automatu banku Pekao S.A. Jak twierdzi, sam wydruk z wpłatomatu jest niezgodny z regulaminem banku i nie jest podstawą do reklamacji, a w stresującej sytuacji słowa "Coś poszło nie tak" można odebrać co najwyżej jako sarkazm.
Gdy bank nie chce twoich pieniędzy. O problemach z wpłatą na konto
Awaria wpłatomatu i brak pokwitowania
Sprawdziliśmy. Wydruk, jaki po awarii otrzymał nasz czytelnik, rzeczywiście nie spełnia wymogów z regulaminu obsługi kart debetowych Banku Pekao S.A., który mówi, że wpłatomat powinien: "wydać pokwitowanie zatrzymania z numerem seryjnym banknotu". Oczywista informacja o tym, że "coś poszło nie tak" w momencie awarii do niczego się nie przydaje.
Co na to bank Pekao S.A.? Bank nie odpowiedział na nasze pytania o dostosowanie wpłatomatów do regulaminu obsługi kart banku. Zalecił jedynie złożenie reklamacji.
- Do opisanej sytuacji mogło dojść na drodze transportu, kiedy banknoty się zacięły i bankomat nie zdołał przeliczyć całej wpłacanej kwoty. Co za tym idzie, niemożliwe jest przekazanie informacji o tym, jakie dokładnie banknoty zostały przyjęte, a jakie zatrzymane. Dlatego na ekranie bankomatu wyświetlany jest ogólny komunikat informujący o niepowodzeniu transakcji, na wydruku także znajduje się ogólna informacja - informuje Departament Komunikacji Banku Pekao S.A. - W takim przypadku klient powinien niezwłocznie złożyć w banku reklamację.
- Wpłata nie została zaksięgowana na koncie bankowym. Po kontakcie z infolinią banku złożyłem reklamację. Poinformowano mnie, że zgodnie z regulaminem rozpatrzenie jej może potrwać do 30 dni - dodaje pan Władysław.
Opinie wybrane
-
2022-11-24 09:21
Wpłatomat podczas transakcji ulega awarii i wszyscy udają ze się nic nie stało... (10)
To takie częste w trójmieście, tak samo z maszynami wydającymi bilety , to złodziejstwo czasu i pieniędzy . I wiedz o tym że nikt ci nie pomoże, I wszyscy umywają ręce ,,, Bank Policja, Straż Miejska ,nikt absolutnie nikt, a ty tracisz czas na reklamację która z łaski , być może zostanie załatwiona , bądź nie
- 134 9
-
2022-11-24 19:36
Akrobata
Wczoraj miałem podobna sytuacje z parkometrem na Skłodowskiej Curie w Gdańsku
- 0 0
-
2022-11-24 11:38
tak jak człowiek się może mylić, tak maszyny i elektronika się psują (6)
i nie da się uniknąć awarii, najbardziej upierdliwy jest czas, np. 2 tygodni, 3 tygodnie, 30 dni.... to za długo, a najczęściej jak reklamacja miałaby dotyczyć kilku złotych za bilet miejski to raczej nikt nie ma czasu na zgłaszanie takich rzeczy
- 6 2
-
2022-11-24 14:27
Tak, ale jak kasjer sie pomyli, to mozesz mu zwrocic uwage i sie poprawi. Jak maszyna sie zepsuje to mozesz sobie to zglosic i czekac.
- 10 0
-
2022-11-24 13:06
(4)
Dobrze, tylko w sytuacji gdy jest to kilka tysięcy, bo akurat załóżmy dostałaś wypłatę wypłacona z kasy firmy dla której świadczysz usługi to nawet 2tygodnie mogą być zbyt długim okresem. Niby XXI wiek, a wszystko wydłużone do czasów kasymalnych. Ludzie się pracować po prostu nie chce.
- 31 1
-
2022-11-24 19:22
(2)
Która firma płaci do ręki a nie przelewem? Chyba, że na czarno.
- 1 5
-
2022-11-25 04:50
(1)
Każda jeśli sobie tego zażyczysz...
- 2 1
-
2022-11-25 11:33
nie opowiadaj bzdur
transakcja B2B > 15 000 PLN płatna gotówką jest niezgodna z prawem
- 0 1
-
2022-11-24 13:32
myślę że to procedury w danej instytucji
lepiej klientowi powiedzieć czas oczekiwania 3 tygodnie i wysłać cos wcześniej niż czas oczekiwania 2 dni a odpowiedz dostajesz po terminie,
- 1 4
-
2022-11-24 09:39
leki na głowe (1)
polecam, tudziez jesli jestes platnym trollem szkalujacym miasto, to zmien pracę
- 5 39
-
2022-11-24 10:17
łubu dubu, łubu dubu niech nam żyje królowa naszego klubu
- 10 4
-
2022-11-24 10:02
Niestety w tym banku to standard! (4)
Sam miałem w tym roku 3 razy ta nieprzyjemnośc gdzie wpłatomat zabierał mi ok 10 tyś. A co na to bank? Może Pan złożyc reklamacje którąq rozpatrzymy w terminie. Termin dla banku to 14dni ( roboczych) max. Czyli bity miesiąc byłem bez pieniędzy które musiałem i tak zapłacic kontrahentowi. Na moja prośbe w banku po 14 dniach padła. ( może Pan
Sam miałem w tym roku 3 razy ta nieprzyjemnośc gdzie wpłatomat zabierał mi ok 10 tyś. A co na to bank? Może Pan złożyc reklamacje którąq rozpatrzymy w terminie. Termin dla banku to 14dni ( roboczych) max. Czyli bity miesiąc byłem bez pieniędzy które musiałem i tak zapłacic kontrahentowi. Na moja prośbe w banku po 14 dniach padła. ( może Pan złożyć prośbe o szybsze rozpatrzenie reklamacji:):) Suma sumarum dostałem zwrot pieniędzy po 30 dniach:) Co do dnia:)
Niestety jestem zakładnikiem tego banku bo mój kontrahent ma w nim konto firmowe, a że mam wpłaty codzienne i przelewy to musze patzreć na te niezadowolone panie i niedziałający sprzęt! . Przestrzegam wszystkich przed tym bankiem!- 49 0
-
2022-11-25 07:41
"jestem zakładnikiem tego banku bo mój kontrahent ma w nim konto firmowe" - że co??? Słyszałeś o czymś takim jak przelew?
- 0 1
-
2022-11-24 23:41
też z tym bankiem mieliśmy nie miłą sytuację
Mój mąż miał z 9 lat temu sytuacje z tym bankiem, że wypłacił pewną sumę pieniędzy z bankomatu ale po chwili stwierdził, ze jeszcze wypłaci 500zł. 500zł nie wyszło z bankomatu, a z konta zniknęło. Mąż nigdy ich nie odzyskał choć składał reklamacje. Wystarczyło pewnie przejrzeć jakieś kamery. a kazali mu czekać do końca m-ca czy będzie jakaś
Mój mąż miał z 9 lat temu sytuacje z tym bankiem, że wypłacił pewną sumę pieniędzy z bankomatu ale po chwili stwierdził, ze jeszcze wypłaci 500zł. 500zł nie wyszło z bankomatu, a z konta zniknęło. Mąż nigdy ich nie odzyskał choć składał reklamacje. Wystarczyło pewnie przejrzeć jakieś kamery. a kazali mu czekać do końca m-ca czy będzie jakaś nadwyżka. oczywiście nie było. Poszedł z tym na policje ale nic z tym nie zrobili. Zmieniliśmy bank. W Internecie gdy poczytaliśmy pełno było takich przypadków (choć na chwile obecną nie pamiętam czy też tyczyły tego banku)
- 1 0
-
2022-11-24 19:23
To nie lepiej załatwiać to przelewami?
- 1 0
-
2022-11-24 14:12
A nie zaproponowali pożyczki z dogodnym oprocentowaniem :)
- 9 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.