- 1 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (32 opinie)
- 2 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (29 opinii)
- 3 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (77 opinii)
- 4 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (119 opinii)
- 5 Jest umowa na czarter FSRU (19 opinii)
- 6 Energa z zyskiem za 2023 r. (84 opinie)
Nie musisz inwestować dużych środków, mieć wielkiego magazynu i pracowników zajmujących się jego obsługą, pakowaniem oraz wysyłką produktów. Zamiast tego skup się na sprzedaży i rozwijaniu swojego biznesu. Zbyt piękne, by było prawdziwe? E-packsend świadczy pełną gamę usług magazynowych, zajmuje się też kompletowaniem zamówień, ich pakowaniem, a nawet wysyłką do klientów. Jak to działa?
Dropshipping i Fulfillment - zminimalizuj koszty magazynowe
Dropshipping to nic innego, jak outsourcing pełnej usługi magazynowej. Przedsiębiorca jest właściwie pośrednikiem, który zamawia produkty od producenta lub hurtownika, kieruje je do zewnętrznego magazynu, a stamtąd są one wysyłane bezpośrednio do klientów.
Fulfillment polega na magazynowaniu produktów, pakowaniu i bezpośredniej wysyłce do klientów. E-packsend świadczy tę usługę kompleksowo. Wysyła produkty do klienta, oferując usługę pakowania i zlecenia dostawy np. poprzez korzystne umowy z firmami kurierskimi. Pobiera oczywiście marżę, ale jest ona zdecydowanie niższa od kosztów budowy magazynu, zatrudnienia osób do pracy w nim, a także pakowania i wysyłania paczek. To idealna usługa dla firm, które nie chcą inwestować w niezwykle kosztowną infrastrukturę oraz oprogramowanie logistyczne.
E-packsend - logistyka dla e-commerce, dropshipping i fulfillment
Przedsiębiorstwo wywodzi się z działającej z powodzeniem firmy kosmetycznej, która od lat prowadzi sklep internetowy www.abckosmetyczne.pl. Ma więc spore doświadczenie, które pozwala na uniknięcie potencjalnych błędów nowicjuszy.
- To doskonała propozycja dla osób, które mają pomysł na biznes, ale nie mają jeszcze kapitału i chcą bezkosztowo wdrożyć swoje projekty w życie. Coraz więcej, nie tylko młodych, firm korzysta z takiego rozwiązania - mówi Aleksander Kliszczyk, dyrektor ds. rozwoju z E-packsend.
Nie musisz budować i zatrudniać
Obecnie firma obsługuje podmioty detaliczne i hurtowe z branży kosmetycznej, odzieżowej, elektronicznej, medycznej, budowlanej, motoryzacyjnej. Na jej usługi decydują się przede wszystkim ci, którzy szybko zwiększają skalę sprzedaży, ale nie chcą inwestować w zatrudnienie nowych pracowników czy tym bardziej w budowę centrum logistycznego.
Ważne jest też uniknięcie błędów, które w dzisiejszych czasach mogą na długo zepsuć opinie o firmie. Zwłaszcza, gdy nie ma jeszcze rzeszy wiernych klientów i solidnie wypozycjonowanej marki.
- Przeniesienie swojej logistyki do naszego magazynu zmniejsza ryzyko popełnienia błędów przy zarządzaniu asortymentem czy pakowaniu zamówień. Nasz zespół posiada wysokie doświadczenie w tej branży, od wielu lat prowadzimy własne platformy e-commerce, które odnoszą duże sukcesy na arenie międzynarodowej jak i w kraju - podkreśla Aleksander Kliszczyk, dyrektor ds. rozwoju z E-packsend.
Sprzedaż dodatkowych produktów
Dzięki ścisłej kooperacji z producentami z branży kosmetycznej, E-packsend oferuje także uzupełnienie swojej oferty o produkty znanych marek, co bez wątpienia przekłada się na wzrost sprzedaży, sumarycznej marży i zysku.
Model dropshippingowy to najprostsza droga do zwiększenia koszyka zakupowego swoich klientów, a także przywiązania go na dłużej do sklepu internetowego. Według danych klient detaliczny zamawia średnio trzy produkty dużych, znanych koncernów. Dzięki dropshippingowi realizowanemu przez E-packsend zamówi średnio o dwa produkty więcej. Na tej współpracy wygrywają wszyscy.
Magazyny naszpikowane elektroniką. Pakowanie według wytycznych klienta
Produkty są przechowywane w dwóch nowoczesnych magazynach. Wysokiej klasy ogrzewany i monitorowany magazyn długiego składowania ma powierzchnię 15 tys. m kw.
Proces pakowania odbywa się natomiast na 10 monitorowanych stanowiskach magazynu operacyjnego o powierzchni 500 m kw. do obsługi sklepów e-commerce.
Towar zawsze pakowany jest zgodnie z wytycznymi zlecającego. Obecnie wysyłanych jest do 10 tys. paczek dziennie, pakowanych zgodnie z najnowszymi, ekologicznymi trendami, co także wpływa na wizerunek firmy oferującej swoje produkty w sprzedaży.
E-packsend w liczbach:
- do 10 tys. wysłanych paczek dziennie,
- nadzór kamer 24/7,
- 10 stanowisk do pakowania,
- realizacja zamówienia zajmuje 40,3 sekundy.
Pik sprzedażowy nie zmieni czasu dostaw
Co ważne, pik sprzedaży, jaki obserwujemy w okresie świąt Bożego Narodzenia albo w szczycie sezonu dla danej branży, nie wpływa na spadek szybkości wysyłania zamówień. E-packsend ma bowiem stałą współpracę z firmami zatrudniającymi pracowników okresowych i może szybko zwiększyć swoje zasoby, by podołać rosnącej liczbie zamówień w dowolnym momencie.
E-packsend gwarantuje wysyłkę zamówienia tego samego dnia, niezależnie od tego w jakim okresie zostało ono przekazane do firmy.
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł