• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

ABSL Academy. Biznes i uczelnia ramię w ramię

VIK
18 lutego 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 
Trójmiasto to jeden z siedmiu najważniejszych ośrodków nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Zlokalizowanych jest tu 106 centrów usług, które zatrudniają ponad 19 tys. osób. Trójmiasto to jeden z siedmiu najważniejszych ośrodków nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Zlokalizowanych jest tu 106 centrów usług, które zatrudniają ponad 19 tys. osób.

Rozpoczęła się rekrutacja do trójmiejskiej edycji ABSL Academy, programu prowadzonego przez Association of Business Service Leaders in Poland i Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Gdańskiego. Jego celem jest kształcenie przyszłych pracowników sektora nowoczesnych usług biznesowych.



ABSL Academy to prestiżowy program edukacyjny nastawiony na praktyczne rozwijanie umiejętności z zakresu efektywnego zarządzania własną karierą. Jego celem jest kształcenie przyszłych pracowników sektora nowoczesnych usług biznesowych.

- Trójmiasto to ważny ośrodek na mapie sektora nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Sektor dynamicznie rozwija się już od kilku lat i wiele firm otworzyło tutaj swoje oddziały m.in. ze względu na dobrą współpracę z uczelniami wyższymi, które kształcą na kierunkach i specjalnościach pożądanych przez firmy zrzeszone w ABSL. Uruchomienie ABSL Academy we współpracy z Wydziałem Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego to wspólny krok w stronę jeszcze lepszego kształcenia potencjalnych kandydatów do pracy, a uzyskanie certyfikatu CIMA zdecydowanie ułatwi znalezienie pracy i będzie pierwszym krokiem w budowaniu ścieżki kariery - mówi Dariusz Bazeli, ABSL Tri-City.
ABSL to organizacja, która zrzesza centra usług wspólnych, centra outsourcingu procesów biznesowych i outsourcingu IT, centra badawczo-rozwojowe oraz firmy wspierające rozwój sektora. Obecnie zrzesza 180 globalnych inwestorów, m.in. Accenture, arvato Services, Capgemini, Carlsberg, Geoban, Google, Hewlett-Packard, IBM, Infosys, JLL, MAN, Procter&Gamble, PwC, Shell, Sony, Thomson Reuters, UBS, Xerox.

Program ABSL Academy powstał w związku z rosnącym zapotrzebowaniem sektora usług biznesowych na pracowników posiadających nie tylko akademicką wiedzę, ale i praktyczne umiejętności, które umożliwią im rozwój kariery w sektorze nowoczesnych usług biznesowych, która jest najdynamiczniej rozwijającą się gałęzią polskiej gospodarki.

- Program ABSL Academy jest nową innowacyjną propozycją w naszej ofercie. Po pierwsze uczestnicy tego programu mają zagwarantowane rozmowy kwalifikacyjne w firmach, które uczestniczą w projekcie - mówi prof. dr hab. Krzysztof Dobrowolski, dziekan Wydziału Ekonomicznego UG. - Dodatkowo, dzięki swojemu udziałowi w projekcie, zdobywają umiejętności i praktyczne doświadczenia, które automatycznie stawiają ich w lepszej pozycji na rynku pracy. Co więcej, już w trakcie zajęć z praktykami zaczynają budować swoją sieć kontaktów i relacji w biznesie, a to właśnie będzie im pomagać w rozwoju przyszłej kariery.
Program kursu opiera się na trzech filarach, obejmujących podstawową wiedzę dotyczącą sektora oraz jego specyfiki, praktyczne umiejętności związane z poszczególnymi procesami biznesowymi oraz umiejętności miękkie i komunikacyjne związane z efektywnym zarządzaniem własną karierą.

Zajęcia warsztatowe będą prowadzone przez czołowych liderów oraz ekspertów z firm członkowskich ABSL (m.in. Alexander Mann Solutions, Arla Foods, Coleman Research, Competence Call Center, EY, Geoban, Thomson Reuters). Kurs obejmuje łącznie 100 godzin e-learningu i 96 godzin warsztatów. Koszt kursu dla jednego uczestnika to 1700 zł. Zajęcia odbywają się w języku angielskim.
VIK

Miejsca

Opinie (45) 2 zablokowane

  • (2)

    Dobry żart. Jak ktoś chce być specjalista to niech idzie na poważny wydział PG. Dobra rada wujka.

    • 14 6

    • A później tacy architekci się włóczą po stażach by finalnie dostać umowę śmieciową (1)

      z pensją niższą niż ma kasjerka w biedronce. No ale prestiż jest

      • 14 1

      • Pierwsze słyszę ale propagandę masz dobra.

        • 2 5

  • Hahahah, proponuje od razu po studiach wyjechac. Szkdoa czasu na te galery i pozycje tl z pensja uchodzcy w Niemczech. W ogole zaluje, ze nie wyjechalem wczesniej tylko stracilem 5 lat swojej mlodosci. To sa low cost centry gdzie atutem jest cena. Polacy sa wystarczajaco madrzy zeby dobrze pracowac, ale wciaz glupi aby dac sie wykorzystywac.

    • 17 3

  • oczom nie wierzę co czytam... lepszego PR-owego chwytu nie widziałam...

    ktoś kto pracował co najmniej kilka lat w dużej firmie lub korporacji nie da się nabrać na takie wydmuszki PRowe...
    wszystko ładnie wygląda w teorii i na szkoleniach, a praktyka i rzeczywistość to kompletnie coś innego niestety...

    już raz motywowali ludzi aby wszyscy szli na studia bo nagle wszyscy będą dyrektorami i zarobią krocie...i co mamy każdy widzi,
    a teraz wymyślili nowa motywacje z cyklu jak zarządzać swoją karierą... co się okazuje potem pustymi sloganami bo w praktyce widać iluż dobrze zarabiających dyrektorów potrzeba a ile zwykłych szeregowych pracowników...
    ech... ale ktoś z pewnością zarobi... szkoda tylko że kosztem drugiego...

    • 18 1

  • Juz 100 x lepiej zapisać się kurs języka obcego za te pieniądze

    niż na tego typu głupoty.

    • 55 1

  • Straszny bełkot

    • 24 4

  • o ja, zeby pracowac w bpo czy call center trzeba jakies akademie konczyc.
    niech to bedzie symbol naszego sukcesu gospodarczego i zielonej wyspy oraz 2 japonii.

    • 28 3

  • Jak firmy chcą mieć ludzi z certyfikatem to niech same płacą za ten kurs

    • 41 1

  • Geobanek firma rodem z Bangladeszu :)

    • 22 2

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Kinga Stawicka

Dyrektor Sprzedaży Krajowej w firmie Marcopol Sp. z o.o. Producent Śrub - wiodącego producenta i dostawcy elementów złącznych dla wielu gałęzi przemysłu w Polsce i do ponad 40 krajów na świecie. Absolwentka Wydziału Zarządzania i marketingu w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Związana z firmą Marcopol od 2006 roku, od trzech lat na stanowisku Dyrektora Sprzedaży Krajowej. Systematycznie realizuje strategię biznesową firmy i z sukcesem rozwija sprzedaż na rynku Polskim. Ekspert...

Najczęściej czytane