• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Anja Rubik pracuje dla LPP

Wioletta Kakowska-Mehring
17 września 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat LPP z miliardowym zyskiem
Anja Rubik pracuje nad kolekcją specjalną dla marki LPP. Anja Rubik pracuje nad kolekcją specjalną dla marki LPP.

Gdańska firma odzieżowa znów stawia na znane nazwisko. Chodzi o modelkę, ale tym razem wystąpi ona w roli projektantki. Kolekcję dla Mohito, marki należącej do LPP, przygotuje Anja Rubik. Czy ubrania autorstwa jednej z najlepiej zarabiających modelek świata przyniosą gdańskiej firmie wymierny zarobek?


Czy znane nazwisko pomaga wykreować każdą markę, produkt?


"Ze starannością zaprojektowałam oraz stworzyłam kolekcję ready-to-wear wraz z akcesoriami. Uważam, że każda kobieta powinna mieć w swojej garderobie ubrania, które byłyby zarówno eleganckie, szykowne jak i wyrafinowane. @Mohito- Startujemy w Listopadzie" - napisała na swoim facebookowym profilu Anja Rubik.

Firma LPP jeszcze nie pochwaliła się tym projektem. Na stronie marki poinformowała z kolei o współpracy z innym "znanym nazwiskiem". Okazuje się, że zdjęcia jesienno-zimowej kolekcji zrobi Marcin Tyszka, najbardziej znany w świecie polski fotograf mody.

Czytaj też: Córka Micka Jaggera i żółta kaczka. LPP dalej na plusie rusza na Zachód

Firma LPP coraz częściej sięga po znane nazwiska, które zaprasza do pracy nad swoimi kolekcjami. Dla marki Mohito ubrania projektowała już aktorka Marta Żmuda Trzebiatowska oraz celebrytka Maja Sablewska. W tym roku do współpracy z marką dziecięcą LPP Reserved Kids zaproszono Dorotę Zielińską oraz Czesława Mozila, czyli markę Czesiociuch.

Anja Rubik to najbardziej znana polska modelka i jedna z najlepiej zarabiających w branży. Ostatnio magazyn Forbes umieścił ją na 14. miejscu w rankingu najlepiej zarabiających modelek. Mówi się, że LPP zapłaci jej za współpracę milion złotych. Czy inwestycja w znane nazwisko się opłaci? Czy chodzi tylko o trend na rynku? Na wspólne kolekcje ze znanymi nazwiskami stawia też konkurencja, np. H&M. Dla szwedzkiego koncernu projektował już dom mody Versace, dom mody Maison Martin Margiela czy Isabel Marant, jedna z najsłynniejszych obecnie projektantek. Z projektantką Evą Minge z kolei współpracowała inna trójmiejska firma, czyli producent bielizny Esotiq&Henderson. Marka ta kiedyś należała do LPP.

Czytaj też: LPP szykuje się do ekspansji i debiutu nowej marki

Firma LPP ogłosiła ostatnio, że szykuje się do podboju nowych rynków. Spółka zwiększyła w 2014 roku powierzchnię handlową oraz sprzedaż w salonach marek LPP zarówno w kraju, jak i na rynkach zagranicznych. Jesienią odzież marek LPP zadebiutuje w Niemczech, Chorwacji oraz na Bliskim Wschodzie. LPP szykuje się też do debiutu na rynku nowej marki. Pierwsze sklepy pod jej szyldem zostaną uruchomione w 2016 roku. Czy w podboju pomoże specjalna kolekcja Anji Rubik? Debiut kolekcji zapowiedziano w listopadzie.

Miejsca

Opinie (67) ponad 20 zablokowanych

  • (9)

    Kiedy LPP znowu zacznie produkować trwałe rzeczy, a nie szmaty rozpadające się po dwóch praniach?

    • 120 7

    • Jak bedziesz gotowy zaplacic 2x więcej

      • 1 1

    • LPP (5)

      Nie wiem jak i w czym wy pierzecie te "szmaty", ze rozpadają sie po dwóch praniach, ale ja nie mam takiego problemu.
      Nie twierdze, ze sa jakieś super jakościowo, ale spokojnie wytrzymują rok czy dwa.

      • 17 35

      • Rok czy dwa ?? (3)

        Witam,
        Mam pytanie do autora podpisującego się PLK, czy możesz podać jakiś przykład części garderoby zakupionej w sklepach lpp, która wytrzymała Ci rok czy dwa? Nie bardzo mi się chce wierzyć, gdyż zazwyczaj ich ubrania nadają się na przysłowiową szmatę po kilku bądź kilkunastu praniach. Jeśli wypierzesz spodnie raz na miesiąc to może Ci wytrzymują 1 rok (12 prań w skali roku).
        Z mojego długiego doświadczenia, w zasadzie od początku istnienia czyli lata 90-te, po obecne czasy, są to szmatki aby kupić na sezon, a po sezonie wyrzucić i kupić nowe.

        • 18 7

        • (2)

          Chcesz przykłady? Spódnice, spodnie, marynarki, kurtka zimowa, szpilki.Noszę na zmianę z innymi, nie piorę raz w tygodniu w 90 st. i jakoś wytrzymują długo. Nie mówię że moje dzieci to odziedziczą, ale ze dwa, trzy sezony spokojnie mogę je nosić. Zwykłe tiszerty zwykle wytrzymują jeden SEZON normalnego użytkowania.
          Nie wiem- może jak się w kółko nosi jedną koszulę i codziennie się ją pierze to pewnie sprawa wygląda inaczej.

          • 9 5

          • niemozliwe bo to taniocha szyta w Bangaldeszu za kilka centow - nie moze wytrzymac dlugo

            • 4 1

          • l

            Oczywiście że wytrzymują kilka sezonów, to zależy od tego jak ktoś dba o ubrania, ale też od konkretnej rzeczy. Teraz to już prawie żadnej firmie nie można zaufać. Nie ma chyba już czegoś takiego jak kontrola jakości.Tak samo możesz trafić na bubel w jakimś "markowym" sklepie. Mąż już kilka razy przymierzał się do kupna polo hilfigera czy jakiegoś innego ralpha ok 400 zł, że może tu trafi na dobrą jakość i zawsze jest coś nie tak, a to skręcony szef (boję się pomyśleć co by było po praniu) a to słabe wykończenie. To samo jest w sieciówkach typu ZARA (i cały INDITEX) i jak tu mówić o jakości?

            • 4 0

      • Bzdury. To *sa* szmaty.

        • 12 5

    • Pobożne życzenie że "zaczną produkować". LPP to chyba jedna z pierwszych firm która zaczęła sprowadzać towar z Chin. .. I jakość diabli wzięli!

      • 4 1

    • Oni tylko brandują marką

      produkcja jest made in China.

      • 5 1

  • porażka (4)

    strasznie jest brzydka
    ma dziwna twarz krzywą szczękę i sepleni
    nie sposob jej oglądac i sluchać

    porażka

    • 34 10

    • Brzydka-niebrzydka ale do czegos doszla a ty skoro taka piekna to czemu siedzisz tylko w necie i krytykujesz?

      • 2 2

    • Przede wszystkim

      jest antypatyczna

      • 4 0

    • Były premier też sepleni (1)

      widocznie w modzie

      • 5 4

      • Tez seplenie, z dziewczynami nie mam problemow.

        • 1 1

  • Polecam słownik dla redaktora

    Imię Ania pisze się przez i krótkie a nie jot. I to jeszcze wiele razy jest ten błąd w tekście.

    • 0 4

  • Mieszkam w Skandynawii...wybor ciuchow marny, szczegolnie w Norwegii...naprawde, wybor denny ale za to jakosc ok.Norweg nie kupi ciucha, ktory po 1 praniu traci kolor, farbuje czy mechaci sie, nie mowiac o puszczaniu na szwach.Jak tylko jestem w Polsce rzucam sie na ciuchy tylko z jednego powodu-nie chce chodzic w tym samym co inni w Norwegii czy Szwecji.Tam sa te same sklepy na krzyz a dzieci to nie maja jyz wogole wyboru w ciychach-H&M, Cubus, Kaapahl, Lindex to przoduje...w innych sklepach-szkoda mi kasy...w Polsce jest znacznie znacznie wiecej sklepow, wybor wiekszy tylko nie zawsze jakosc idzie w parze z cena...drogoooo i czesto slabe gatunkowo, mysle glowniue o Reserved.Lubie kupic cos dzieciom w C&A a sobie w Mohito czy Bershka

    • 1 0

  • I TAK BĘDZIE WSZYSTKO "AS SWATCH" BY CHINA

    • 1 0

  • Ania Ichaaaaaaaaaa ichaaaaaaaaaaa

    • 4 1

  • LPP (2)

    Szmaty dla hipsterów.

    • 67 21

    • wiecie ze mam w szafie

      Spodniczke kupiona 20 lat temu wlasnie reserved jeszcze wtedy nie bylo firmowych sklepow, ale marke rozpiznawalam

      • 0 3

    • Bez przesady. Niektóre sklepy LPP mają porządne, fajne ciuchy. Mi się podoba to, że produkują dla różnych klas i grup społecznych. Widocznie Ty zaszedłeś tylko do croppa :P

      • 4 11

  • kto to jest anja rubik ? (1)

    • 10 3

    • wygrała kiedys Taniec z Gwiazdami

      • 1 0

  • Skandal !

    Kto normalny kupuje ten badziew ktorego szycie kosztuje kilka centów.

    • 4 0

  • REKLAMA (1)

    Lpp zamiast przyciągać klientów reklamą teraz bedzie........Skutecznie odstraszać !!
    pozdrowienia dla ludzi od reklamy firmy :)

    • 5 1

    • taaak, sami znawcy. Akurat Rubik robi dla firm, ktore reklamuje dobra robote. Jak slysze, ze brzydka, konska twarz, chuda...zazdroscicie i tyle. LAska robi kariere, jest doceniana, pozostala skromna dziewczyna i zamiast jej kibicowac, cieszyc sie, ze Polki tak wysoko stoja w modelingu to wytykacie wady. Jakby na was spojrzec to dopiero kon by sie usmial.

      • 1 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Dorota Sobieniecka- Kańska

Dyrektor Gdańskiego Klubu Biznesu. Wydawca, dziennikarka, wykładowca, doradca public relations. Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Gdańskiego. W przeszłości kierownik literacki Teatru Muzycznego pod dyrekcją Jerzego Gruzy; dziennikarka - z-ca redaktora naczelnego, redaktor naczelna, publicystka i komentatorka „Głosu Wybrzeża”; prezes zarządu wydawnictwa Baltic Press (wydawca anglojęzycznego dwumiesięcznika „Baltic Transport Journal”; dyrektor Biura Zarządu...

Najczęściej czytane