- 1 Brytyjska armia w Porcie Gdańsk (101 opinii)
- 2 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (19 opinii)
- 3 Fuzji Lotos-Orlen nie można cofnąć (181 opinii)
- 4 Jest umowa na czarter FSRU (11 opinii)
- 5 Zobacz, jak wygląda świat z suwnicy (17 opinii)
- 6 Czy w najbliższą niedzielę sklepy będą czynne? (26 opinii)
Crist buduje kadłub luksusowego wycieczkowca
Stocznia Crist rozpoczęła budowę bloków kadłuba nowoczesnego i luksusowego statku wycieczkowego dla Swan Hellenic. W gdyńskim zakładzie już odbyło się pierwsze cięcie stali.
Ten nowoczesny wycieczkowiec nowej generacji jest już trzecim, który buduje Helsinki Shipyard dla Swan Hellenic. Stocznia Crist odpowiedzialna jest za wykonanie bloków kadłuba całej jednostki, które następnie drogą morską zostaną przetransportowane do stoczni w Helsinkach celem złożenia ich w cały kadłub i dalszego wyposażania.
Ta 125-metrowa jednostka wyposażona w kadłub klasy lodowej PC6 została zaprojektowana w taki sposób, aby móc odkrywać najciekawsze i najbardziej niedostępne miejsca na Ziemi. Na swoim pokładzie pomieści nawet 192 pasażerów oraz 140 członków załogi.
Czytaj też:
Crist buduje kolejny prom hybrydowy
Prace produkcyjne w Helsinkach rozpoczną się jesienią, a montaż kadłuba statku rozpocznie się wraz z położeniem stępki pod koniec 2021 roku. Statek ma zostać dostarczony klientowi pod koniec 2022 roku.
Jak poinformowano, Crist prowadzi rozmowy z Helsinki Shipyard mające na celu kontynuację i zacieśnianie współpracy przy budowie statków specjalistycznych.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2021-07-13 14:14
Jak tam zarobki w Crist? (9)
Coś się polepszyło? Nadal do 30-kilku na działalności?
- 30 4
-
2021-07-14 20:42
racja
niestety tak jak masz duży zus oczywiście to dostaniesz powyżej 30 zł jak mały to zazwyczaj to dają max 28zł ale to też zależy od stażu pracy ale i tak stawki nie powalają i jeszcze premie zabrali to teraz to w ogóle lipa
- 2 1
-
2021-07-14 11:55
Dla prezesa jego rodziny i przydu*asów bardziej niż dobre dla reszty śmieciówki.
Rosjanom, Ukraińcom, Białorusinom, Chińczykom, Pakistańczykom, Syryjczykom, Afgańczykom, Hindusom, Koreańczykom z Północy, Filipińczykom i garstce Polaków to nie przeszkadza.
- 3 2
-
2021-07-13 21:36
Dales się robić to do kogo masz pretensje
- 3 2
-
2021-07-13 19:33
Chciałbym (5)
Pracuje tu na działalności już 10 rok i mam 26 zł na godzinę, z tego ZUS, księgowa, podatek.Godzinami można nadrobić. Lekko nie jest, ale jak się człowiek nie uczył to ma.
- 16 1
-
2021-07-14 13:26
Szykuj się na 9% składki zdrowotnej
- 4 0
-
2021-07-14 07:53
przy dzisiejszych złodziejskich stawkach wprowadzonych przez bandę Pinokia praca na dg poniżej 50 zł na godzinę to okradanie ludzi (tego chciał PInokio, żeby Polacy pracowali za miskę ryżu)
- 10 3
-
2021-07-14 07:30
Dobre (1)
A skąd masz wiedzę o własnym zawodzie skoro się nie uczyłeś? Crist to bagno i syf i tu się nic nie zmieni jedynie Crist offshore liczy się z ludźmi i wie jak z nimi pracować .śmieciowe umowy tzn działalności wyzysk ludzi masakra
- 7 1
-
2021-07-14 08:38
oj tam oj tam, Solidarność ma to w dudzie
- 5 0
-
2021-07-13 21:38
Co za barany bedziesz tak robił do konca swoich dni
- 10 2
-
2021-07-14 14:49
Tak trzymać (3)
Stocznię CRIST znam od chwili jej powstania.Lepiej czy gorzej ale utrzymuje się na rynku w odróżnieniu od firm zarządzanych przez pisowskich aparatczyków typu : Smoliński /wykończył/ Stocznię Gdynia czy Jaworski z Guzikiewiczem ,którzy wykończyli Stocznię Gdańską , że o Szczecinie nie wspomnę.
- 22 7
-
2021-07-14 20:32
Kłamiesz jak szejk Tusk. Stocznia Gdańsk robi sekcję dla Chantier d'Atlantique.
Wieże wiatrowe dla Siemensa i GE.
- 1 5
-
2021-07-14 15:48
Wspomnij o Stoczni Szczecińskiej, bo to ciekawe (1)
- 2 0
-
2021-07-15 00:15
chodzi o zardzewiały kawał metalu dla niepoznaki zwany stępką?
- 5 1
-
2021-07-13 20:14
(5)
Szkoda tylko, że ci zamawiający chcą te statki napakować swoją technologią a nie naszą, wykorzystać naszą tanią sile roboczą a sami zgarną całość kasy. Bo taka jest prawda, ten najwiecej zarabia co ma wiedzę. Nie ma się za bardzo co chwalić zakładem spawalniczym ;)
- 58 10
-
2021-07-14 15:54
Już za komuny nasze statki musiały być wyposażane w licencyjne silniki
z Cegielskiego czy Woli. Oprócz wyższej niezawodności kluczowy był serwis. Armator nie bał się, że po awarii będzie musiał czekać tygodnie na dostarczenie części, bo części były "standardowe".
Podobnie z wyposażeniem. Można kupować nawet super wyposażenia od firmy Kowalscy Anonim, ale zawsze bezpieczniejsze są sprawdzone rozwiązania.- 2 1
-
2021-07-14 08:37
Największą kasę zbija ten kto sprzedaje bezpośrednio klientowi a nie podwykonawcy
ale i tak dobrze że są zlecenia.
- 4 0
-
2021-07-14 08:31
C że 45 eee re r
- 0 1
-
2021-07-14 01:04
Technologią Pinokia czy bezmajtka?
Nawet rząd niemieckimi autami d*py wozi...
Trochę wstyd- 7 3
-
2021-07-13 22:27
dobre i to
- 4 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.